Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הומלנד נדל"ן: פרויקטים משתלמים של דירות יוקרה

הומלנד נדל"ן: פרויקטים משתלמים של דירות יוקרה

תחום ההשקעות בנדל"ן יוקרתי נחשב לנפוץ בישראל בין אם מדובר במשקיעים חיצוניים למדינה או במשקיעים ישראלים. ההגדרה של המושג "דירות יוקרה" הינה קשה מעט להגדרה ולמעשה, אין הגדרה גורפת למונח. ישנם אזורים רבים בארץ שניתן למצוא בהם דירות יוקרה כאשר המיקום של הדירות משחק תפקיד מרכזי ולכן תל אביב מכילה חלק ניכר מהן.

מהי ההגדרה של דירת יוקרה?

המאפיינים של פיהם קובעים האם דירה נכנסת להגדרה של דירות יוקרה הינם רבים. הפרמטרים יכולים להיות עיצוב הדירה, רמת הגימור, מיקום הדירה, אסתטיקה ועוד אך חשוב לציין שדירה יוקרתית לא חייבת להתאפיין בכל אלו. למשל, דירה אשר ממוקמת בקומות העליונות של מגדל גבוה יכולה להיחשב כיוקרתית גם כאשר היא לא מכילה את המאפיינים הללו ברמות גבוהות.

מיקום הדירה כגורם מכריע

ניתן למצוא  דירות יוקרהvunkbs bsk"i בתל אביב אשר ממוקמות באזורים נחשקים יותר ופחות. ככל שהדירה ממוקמת באזור אשר נחשב לפחות יוקרתי, כך היא תצטרך להכיל מאפיינים רבים יותר של דירת יוקרה. למשל, דירה אשר נכנסת לקטגוריה של 'בית חכם', מספקת נוחות מרבית לדייריה ומציעה עיצוב יוקרתי יכולה להיחשב לדירת יוקרה לכל הדעות.

מאפיינים קבועים נוספים

המיקום הפיזי של בניין הדירות הינו גורם מכריע לקביעת מחירה של דירה אך חשוב לציין שישנם מאפיינים נוספים שאינם ניתנים לשינוי בניגוד לעיצוב הדירה או המערכות הטכנולוגיות שהיא מכילה. מאפיין כזה הינו קומת הדירה. ככל שדירה מוקמת גבוה יותר במגדלי אקירוב לדוגמא, ככה היא תיחשב ליוקרתית יותר מכיוון שמיקום הדירה איננו ניתן לשינוי וזאת בתנאי ששאר המאפיינים של הדירות הינם זהים.

דירות יוקרה להשכרה

אמנם המילה 'יוקרה' מתקשרת לרבים מאיתנו ליקר באופן מידי, אך חשוב לציין שיש דירות להשכרה במגדלי יו במחירים נוחים למדי וזאת גם באזורים נוספים. מדובר בפתרון נהדר למי שמעוניין לגור קרוב לעיר אך ליהנות ממקום שקט ויוקרתי. אחד המאפיינים היפים של פרויקטים מהסוג הזה הינו שדירות רבות הינן שונות אחת מהשנייה בעיצוב שלהם ומאפיינים נוספים וכאשר שוכרים לטווח הארוך, פעמים רבות ישנה אפשרות לעשות שיפוץ לדירה לצורך התאמה מלאה לצרכיכם.

הומלנד – מאז שנת 92'

הומלנד הינו מותג לתיווך ויזמות נדל"ן שהתחיל את דרכו עוד בתחילת העשור האחרון של המאה הקודמת. היום לאחר שהמותג התחיל את דרכו כמשרד תיווך קטן, הפך למותג שכולם מכירים, חזק מחוזר ומהודק בכל האזורים החשובים בעיר תל אביב. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד במספר 8851*.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...