פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

שנת 2020 הייתה אמורה להיות ההבטחה הגדולה של המילניום. הרבה ציפיות היו מהשנה עם המספר הנאה והרבה אירועים תוכננו במהלכה אבל הכול ירד לטמיון קצת אחרי תחילת 2020, כשהתפרצה מגפת הקורונה – שמסרבת לדעוך מאז, מותירה אחריה שובל של בעיות בריאותיות, חברתיות וכלכליות.

לצד הפגיעה במורל, יש גם ניצוצות של תקווה – צוותים רפואיים בכל רחבי העולם עומלים מאז פרוץ המגפה על-מנת לייצר נגדה חיסון יעיל וכנראה שלא רחוק היום בו נוכל לשים את תקופת הקורונה או לפחות את השיא שלה, מאחורינו. אבל מה עושה מי שחייו נהרסו בתקופה הזו? למשל – בעלי עסקים שלא הצליחו להתאושש מהמגפה הכלכלית הנלווית לקורונה? פרסום בידיעות אחרונות יכול להיות פתרון מצוין עבורם. על זה במאמר שלפנינו.

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

אל תכנסו לסטטיסטיקות העגומות

אם אתם בעלי עסקים, סביר להניח שגם אתם נאבקים בשיניים על-מנת לצלוח את התקופה המאתגרת הזו וכמו כולם, מחפשים דרכים יצירתיות וחדשניות לחדש לקהל הלקוחות שלכם, למכור לו מוצרים שהוא מסוגל להרשות לעצמו בתקופה של מיתון כלכלי וכמובן לשווק את כל אלו בדרך הטובה ביותר. אבל מי אמר שהדרכים המשוכללות ביותר הן הדרכים הטובות ביותר?

שיווק כמו של פעם – עובד גם היום

קחו לדוגמה את הנושא של פרסום בידיעות אחרונות – אחד העיתונים היומיים הנמכרים ביותר בישראל. אם תגידו לקולגות שלכם שאתם מתכוונים לשווק באמצעות פרסום בידיעות אחרונות, סביר להניח שהם יתחילו לדקלם לכם מנטרות מוכרות על-כך שהעולם עבר לדיגיטל וחבל שתשקיעו בפרסום בעיתונות.

בפועל, פרסום בידיעות אחרונות הוא דרך מעולה לשיווק, עם כמה יתרונות מובהקים:

  • גודל המודעה. פרסום בידיעות אחרונות כולל מודעה שגם בגודל המינימלי ביותר שלה, גדולה יותר ממודעה של קמפיין ברשתות החברתיות. יש לכם הזדמנות טובה יותר לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר את המסר שלכם היטב.
  • תשומת הלב של הקוראים. חשבו על המהירות בה אתם גוללים את התוכן באינטרנט וברשתות החברתיות. זו בדיוק המהירות בה קהל היעד שלכם גולל את התוכן שפרסמתם ועובר הלאה, מבלי להתעכב עליו. פרסום בידיעות אחרונות מלכתחילה מיועד לקהל שבשל יותר לקריאה איטית ומעמיקה ולכן יש לכם הזדמנות להבליט את המסר השיווקי שלכם, בין אם הוא נמצא בכתבה עצמה ובין אם במודעה סמוך לה.

פרסום בידיעות אחרונות עובד והוא יסייע לכם ולעסק שלכם לעבור בשלום את תקופת הקורונה, לשמור על תזרים המזומנים העסקי שלכם יציב ולבסס את המותג שלכם בצורה שתשרוד ותשגשג גם הרבה אחרי שהקורונה תיעלם מחיינו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מי יכול לפתוח בהליכי חדלות פירעון ומדוע
אדם אשר נכנס לחובות גבוהים מכדי לשלם אותם עם האמצעים...
כמה לוקח עורך דין על קניית דירה?
קניית דירה ללא ייעוץ משפטי צמוד היא סיכון ממשי, ואין...
חידושים בטיפוח עור הפנים המודרני
טכנולוגיות מתקדמות בטיפול בעור סרום לפנים הוא אחד המוצרים המהפכניים בעולם...
כך תהפכו את החוויה שלכם בנתב"ג לנעימה יותר
כל פעם כשאתם נוסעים לחו"ל זה מתחיל בהתרגשות גדולה? אתם...
מתי חשוב לפנות מיד אל עורך דין פלילי לנוער?
החוק מבחין באופן ברור בין עבירות פליליות של בני ובנות...
כיצד פתרונות טעינה חכמים מעצבים את עתיד התחבורה?
מטען לרכב חשמלי חד פאזי מייצג את הגשר המושלם בין...
כיצד ליווי משפטי מקצועי בתחום הצוואות והירושות יכול לעזור לכם‏
תחום הצוואות והירושות הוא תחום רגיש ומורכב הדורש התייחסות מקצועית...
תהליך העבודה עם יועץ בתחום כלכלת המשפחה
כולנו מכירים את זה: אנחנו בעלי משפחה ואנחנו צריכים להתמודד,...
כיצד טכנולוגיות מתקדמות מעצבות מחדש את נוף העסקים
אימוץ טכנולוגיות חדשניות מזמן הפך מאופציה ליתרון תחרותי הכרחי. מחשוב...
החשיבות של הפעלות לילדים בימי הולדת
אתם חושבים להפיק את יום ההולדת של הבן הבכור שלכם?...
דילוג לתוכן