פרסום מוביל בעיתון יומי

פרסום מוביל בעיתון יומי
קרדיט pixabay

פרסום בעיתון יומי מוביל הוא שיטה מוכרת, אך נדמה כי בשנים האחרונות רוב בעלי העסקים מעדיפים את צורות השיווק הדיגיטלי. במאמר זה נסביר מדוע פרסום במעריב הוא חיוני ואפקטיבי תמיד ואיך אפשר להשתמש בו למטרות מינוף עסקי, בנוסף ולמרות השימוש הנרחב באמצעי פרסום מקוונים.

פרסום מוביל בעיתון יומי
קרדיט pixabay

למה דווקא פרסום בעיתון מעריב?

אם יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצים לפרסם ולקדם, בחירה בעיתון מעריב עשויה בהחלט להתגלות כהשקעה משתלמת מאוד. העיתון נהנה מתפוצה יומית עצומה של ומגיע למאות אלפי בתי אב בישראל, כשבנוסף לכך עובר בין ידיים ונחשף לבתי אב נוספים במהלך היום. הפרסום שלכם יכול להשתלב עם הפופולריות הרבה של העיתון וכך יש לכם הזדמנות לחשוף את המסר הפרסומי שלכם לכמות גדולה של אנשים, תוך זמן קצר ובתשלום שווה לכל כיס.

פרסום במעריב עולה פחות מקמפיין דיגיטלי

עניין התקציב כבר הוזכר על רגל אחת אבל חשוב לדייק ולהרחיב. המחיר של פרסום בעיתון מעריב הוא נמוך משמעותית מעלויות של פרסום ממומן באינטרנט או ברשתות החברתיות בטח בתקופת משבר כלכלי, ולכן הרווחיות שלכם כתוצאה מהפרסום עולה בהתאם. העלויות של קמפיין אינטרנטי איכותי אחד משתוות לעלות של פרסום כמה מודעות במעריב, שכאמור מגיעות לכמות גדולה של אנשים.

פרסום במעריב נמצא שם כדי להישאר

עוד דגש לגבי פרסום בעיתון מעריב, הוא הסטטיות של המודעה עצמה. בעידן הדיגיטלי אנחנו צורכים את רוב התכנים שלנו אונליין וכנ"ל גם פרסומים. לצד היתרונות, יש לכך גם חסרונות, למשל העובדה כי הפרסום נעלם בתוך בליל עצום של תוכן שיווקי, תוכן של גולשים אחרים, קמפיינים ממומנים המקודמים באגרסיביות ועוד. פרסום בעיתון מעריב, לעומת זאת, מותיר את המודעה במקומה. הקוראים נחשפים אליה כמעט בכל פעם שהם נוטלים את העיתון ולא צריך לחשוש כי היא תיעלם בינות תכנים אחרים. זה מאפשר להטמיע את המסר השיווקי חזק בתודעת הקוראים ומבטל את הצורך להשתמש בטריקים שיווקיים מתוחכמים על-מנת לעשות זאת.

פרסום גדול מהחיים

יתרון נוסף של פרסום בעיתון מעריב הוא הגודל הפיזי של המודעות. בעוד שברשתות החברתיות צריכת התוכן נעשית בעיקר דרך מסך הסמארטפון וגודל המודעות מלכתחילה מותאם לכך, הרי שפרסום בעיתון מעריב יכול אף להתפרס על עמוד כפול. גם המודעה הקטנה ביותר במעריב, תהיה גדולה יותר ממודעה מקוונת. גם זה מאפשר להחדיר את המסר השיווקי עמוק לתודעת הקהל ולחשוף את המותג והערכים הנלווים לו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
המדריך השלם לבחירת המזוודה המושלמת
מזוודות jeep - עמידות וסטייל לכל הרפתקה   כאשר מדובר בנסיעות שטח...
הובלות מקצועיות עם שירות אישי בכל הארץ
הובלות בעפולה   הובלות בעפולה מציעות פתרונות מגוונים לכל צורך בתחום ההעברה....
רצועה לחתולים וברייברי אוכל לכלבים: המדריך השלם לבחירות נכונות
מדוע חתולים זקוקים לרצועות ולא רק כלבים? בניגוד לתפיסה הרווחת, חתולים...
מתי הזמן הנכון לפנות אל עורך דין פונדקאות?
מעבר לעניין המהותי של הבאת ילד לעולם התהליך של פונדקאות...
חברת ניקיון משרדים – כך תבחרו שירות מקצועי למשרד שלכם
בחירה בחברת ניקיון משרדים נכונה היא יותר מהוצאה שוטפת –...
מה כולל התהליך המשפטי של רכישת חברה?
כאשר משקיע או יזם שוקל להיכנס לתוך פעילות עסקית קיימת,...
בדק בית במרכז: איך לוודא שהבית שלכם במצב מושלם
בדק בית במרכז כאשר מדובר על רכישת נכס באזור המרכז, ישנה...
התקנת מזגן עילי - כל מה שצריך לדעת
כאשר מדובר על התקנת מזגן עילי, ישנם מספר גורמים שיש...
הגנה משפטית על עובדות בהריון
החוק הישראלי מספק הגנה מיוחדת לעובדות בהריון, תוך הכרה בצורכיהן...
שלבי השיקום הפיזיותרפי אחרי ניתוח: מה עושים מיידית ואחר כך
כל ניתוח, בין אם מדובר בברך, ירך, גב או כתף,...
דילוג לתוכן