פרסום מוביל בעיתון יומי

פרסום מוביל בעיתון יומי
קרדיט pixabay

פרסום בעיתון יומי מוביל הוא שיטה מוכרת, אך נדמה כי בשנים האחרונות רוב בעלי העסקים מעדיפים את צורות השיווק הדיגיטלי. במאמר זה נסביר מדוע פרסום במעריב הוא חיוני ואפקטיבי תמיד ואיך אפשר להשתמש בו למטרות מינוף עסקי, בנוסף ולמרות השימוש הנרחב באמצעי פרסום מקוונים.

פרסום מוביל בעיתון יומי
קרדיט pixabay

למה דווקא פרסום בעיתון מעריב?

אם יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצים לפרסם ולקדם, בחירה בעיתון מעריב עשויה בהחלט להתגלות כהשקעה משתלמת מאוד. העיתון נהנה מתפוצה יומית עצומה של ומגיע למאות אלפי בתי אב בישראל, כשבנוסף לכך עובר בין ידיים ונחשף לבתי אב נוספים במהלך היום. הפרסום שלכם יכול להשתלב עם הפופולריות הרבה של העיתון וכך יש לכם הזדמנות לחשוף את המסר הפרסומי שלכם לכמות גדולה של אנשים, תוך זמן קצר ובתשלום שווה לכל כיס.

פרסום במעריב עולה פחות מקמפיין דיגיטלי

עניין התקציב כבר הוזכר על רגל אחת אבל חשוב לדייק ולהרחיב. המחיר של פרסום בעיתון מעריב הוא נמוך משמעותית מעלויות של פרסום ממומן באינטרנט או ברשתות החברתיות בטח בתקופת משבר כלכלי, ולכן הרווחיות שלכם כתוצאה מהפרסום עולה בהתאם. העלויות של קמפיין אינטרנטי איכותי אחד משתוות לעלות של פרסום כמה מודעות במעריב, שכאמור מגיעות לכמות גדולה של אנשים.

פרסום במעריב נמצא שם כדי להישאר

עוד דגש לגבי פרסום בעיתון מעריב, הוא הסטטיות של המודעה עצמה. בעידן הדיגיטלי אנחנו צורכים את רוב התכנים שלנו אונליין וכנ"ל גם פרסומים. לצד היתרונות, יש לכך גם חסרונות, למשל העובדה כי הפרסום נעלם בתוך בליל עצום של תוכן שיווקי, תוכן של גולשים אחרים, קמפיינים ממומנים המקודמים באגרסיביות ועוד. פרסום בעיתון מעריב, לעומת זאת, מותיר את המודעה במקומה. הקוראים נחשפים אליה כמעט בכל פעם שהם נוטלים את העיתון ולא צריך לחשוש כי היא תיעלם בינות תכנים אחרים. זה מאפשר להטמיע את המסר השיווקי חזק בתודעת הקוראים ומבטל את הצורך להשתמש בטריקים שיווקיים מתוחכמים על-מנת לעשות זאת.

פרסום גדול מהחיים

יתרון נוסף של פרסום בעיתון מעריב הוא הגודל הפיזי של המודעות. בעוד שברשתות החברתיות צריכת התוכן נעשית בעיקר דרך מסך הסמארטפון וגודל המודעות מלכתחילה מותאם לכך, הרי שפרסום בעיתון מעריב יכול אף להתפרס על עמוד כפול. גם המודעה הקטנה ביותר במעריב, תהיה גדולה יותר ממודעה מקוונת. גם זה מאפשר להחדיר את המסר השיווקי עמוק לתודעת הקהל ולחשוף את המותג והערכים הנלווים לו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
שולחן שוק לילדים
כאשר מתכננים אירוע לילדים, חשוב לשלב בין חווית האוכל לבין...
איך מגשר משפחתי יכול לסייע בפתרון סכסוכים?
במקרים רבים של סכסוכים בתוך המשפחה נדרשת גישה רגישה ומקצועית...
הבדלים מהותיים בתהליך העברת זכויות בנחלה בין מושבים שונים
הליך העברת הזכויות בנחלה אינו אחיד והוא משתנה באופן משמעותי...
השקעות נדלן בבטומי ובגאורגיה: הזדמנויות חדשות להשקעה
השקעות נדלן בבטומי בטומי, עיר הנמל הגיאורגית על חופי הים השחור,...
בחירה נכונה של עו"ד מקרקעין כצעד חשוב להצלחת העסקה
אם ישנן עסקאות הנעשות בין הקונה למוכר ללא צורך בליווי...
מתמודדים עם עיקולים, גבייה או חובות? כך תעברו את זה עם ייצוג משפטי מדויק
תחום הגבייה המשפטית בישראל הוא אחד התחומים הדינמיים והמשפיעים ביותר...
לקחתם עוד ועוד הלוואות בתקופה האחרונה? כדאי להסדיר את הדברים
התנהלות כלכלית נכונה היא קריטית במיוחד בתקופה זו בה יוקר...
עיצוב ורישוי שמקדמים את העסק שלכם  
עסקים בתחום המסחר, בין אם מדובר במסעדות חדשניות או משרדים...
איך לבחור חוקר פרטי מקצועי ומוסרי?
כשמדובר בשכירת חוקר פרטי, חשוב לבחור מישהו שהוא לא רק...
צמיד צ'ארמים   
האם את מחפשת תכשיט ייחודי ומיוחד שישדרג את המראה שלך?...
דילוג לתוכן