קידום מכירות דרך קידום מסרים – ברשתות החברתיות

קידום מכירות דרך קידום מסרים – ברשתות החברתיות
קרדיט: https://www.pexels.com/

כדרך הרשת החברתית, אנחנו יכולים לגלות אנשים שישמחו לגלות מה אנחנו עושים. אם לדוגמה, אנחנו מוכרים מוצר או שירות, שלא הרבה מכירים, או שפשוט – לא הרבה אנשים מכירים שאנחנו מוכרים ומאפשרים אותו, הרי שכדרך הרשת החברתית – אנחנו יכולים ליידע אותם על כך.

קרדיט: https://www.pexels.com/

למה הכוונה?

ובכן, האם מי מאיתנו שם לב, שיותר קל לנו לדעת מה קורה עם אנשים, כשאנחנו מקבלים מהם מכתב בדואר, עם תמונה ותיאור של המצב? ומה לגבי פוסט, עם תמונה ותיאור של המצב? זה אמנם מציג תיאור מצב, שלא בהכרח מתאר נאמנה את חייהם, אולי מבליט אספקט מסוים – אך כך או כך, זה עוזר לנו קצת יותר להבין מה קורה בחייהם. אפילו מתוך הדרך בה הם כותבים, או שפת הגוף בתמונות, וכיוצא בזה.

ובכן, אם אנחנו יכולים להביע עניין, ולהכיר קצת יותר טוב – אנשים שטרם פגשנו, או שטרם התראינו בשנית – הרי בוודאי שאנחנו יכולים לעשות אותו הדבר גם עבור אנשים שמוכרים משהו שמעניין אותנו, לא כך?

וכך זו התיאוריה, על כל פנים. שכן ברשתות חברתיות יש אנשים, וייתכן שתחומי העניין שלהם, משיקים לדברים שאנחנו רוצים להציע להם. איך הקסם הזה מתרחש? ובכן, כשיודעים איך לפרסם בצורה אורגנית, כמו גם ממומנת – ברשתות החברתיות, יודעים איך להגיש לתוך הפיד של לקוח פוטנציאלי, ופשוט להראות מה יש לנו עבורו.

ייעוץ דיגיטלי

אמנם, אנחנו לא תמיד יודעים איך לעשות זאת, וזה בהחלט דבר מה שאנחנו יכולים ללמוד. או/ו כמובן, לקבל עבורו ייעוץ ועזרה מקצועית, מחברות שמציעות שירותים דיגיטליים, כמו משרד פרסום, סוכנויות, וכיוצא בזה. משרדי פרסום, לדוגמה, יכולים להציע לנו את צוות משרד הפרסום, אשר כל אחד בו יכול להיות אחראי על נספח אחר שרלוונטי לפרסום ברשתות חברתיות, כמו כתיבת תכנים אורגניים, שיווק דרך מודעות ממונות, יצירת פרופיל של לקוח אידיאלי (אם הם על כל פנים מכירים בחשיבות של הדבר, ויודעים כיצד לעשות זאת), וכיוצא בזה.

בין הרשתות החברתיות אנחנו יכולים למצוא את פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, סנאפצ\\\\\\\'ט וכיוצא בזה – ואפילו את וואטאספ. למעשה, בכל מקום שיש לנו יכולת להתחבר עם אנשים, יש אפשרויות להציג את מה שאנחנו עושים למחייתנו, להצביע על כך – ולעשות זאת באופן אינטליגנטי, חכם ומתאים.

המסר האמיתי שלנו

באופן כללי, אנחנו רוצים להתבטא מתוך מה שחשוב לנו, מתוך המסר שלנו, מתוך מה שאנחנו באמת מאמינים בו – ולמעשה, כל תקשורת שלנו נובעת מן המשמעות העמוקה, מן הדבר שמעורר אותנו לתת לעולם. ובכך אנחנו למעשה בונים מותג, שכל תפקידו הוא לייצג את החזון, את ההבטחה והמסר כאן, עלי האדמות. כל תקשורת שלנו ברשת החברתית, יכולה לייצג את מה שאנחנו מאמינים בו – ומי שזה מהדהד לו, יכול להימשך ולשאול אותנו לגבי פרטים נוספים.

על כן, הדרך מתגמלת, מעניינת ומחברת – וניתן ללכת בה בכל דרך שמוצאים לנכון. משרד הפרסום של ירדן דיגיטל ישמח לעמוד לשירות אלו המבקשים עזרה וייעוץ בדרך. תודה על קריאתך.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איזה מעקה ברזל מתאים למרפסת
עוברים לבית עם מרפסת? יש לכם את ההזדמנות לעצב את...
זומנתם לוועדת משמעת באוניברסיטה? כך תפעלו
לימודים באוניברסיטה הם תקופה משמעותית וחשובה ממנה יוצא אדם עם...
קידום אתרים אורגני: המפתח להצלחה בעולם הדיגיטלי
האם אתם מרגישים שהאתר שלכם נעלם בין מיליוני התוצאות בגוגל?...
אידוי חכם – איך לבחור את המכשיר שמתאים לכם בלי ליפול על גימיקים?
עולם מכשירי האידוי מתפתח במהירות מסחררת, ועם כל יום שעובר...
השדרוגים והחידושים העדכניים בתחום האופנה
אונקל צבאי: מרכיב חיוני לציוד המודרני בעידן הבטחוני שבו אנו חיים,...
פתרונות רובוטיים מתקדמים לשיפור הייצור וייעול התהליכים
בשנים האחרונות, הגידול בדרישות הייצור והתחרותיות בשוק הביאו להתפתחות טכנולוגית...
פתרונות טיפול מותאמים אישית למשברים נפשיים פעילים
חלופת אשפוז פסיכיאטרי בתקופה המודרנית, מתפתחת הבנה הולכת וגוברת לכך שחלופת...
אנחנו יכולים ללמד את הילדים שלנו על העולם החדש
לילדים שלנו מגיע לחיות בעולם טוב. אנחנו הרי עושים ונותנים...
תביעות נזיקין: מסוגי התביעות הנפוצות ביותר
תביעות נזיקין הן מסוגי התביעות הנפוצות ביותר. לצערנו, לאנשים רבים...
מה ההבדל בין חקירת משטרה לבין כתב אישום – ומה זה משנה לניהול התיק הפלילי?
הליך פלילי הוא מסע מורכב הכולל מספר תחנות משמעותיות, כאשר...
דילוג לתוכן