במציאות שבה כמעט כל העסקים נדרשים להקצות יותר ויותר משאבים לשיווק, חובה להקדיש תשומת לב גם לתכנון מיטבי של כל צעד שיווקי. בפרט חשוב לעשות זאת כשמפיקים סרטון שנועד למתג את העסק כחדשני / רציני / יצירתי / מועיל במיוחד או כל מיתוג מבוקש אחר. הוספת קריינות לסרטון שיווקי באנגלית עשויה לשדרג אותו באופן משמעותי, ובפרט אם מי שמספקת את הקריינות היא ויקטוריה פיינרמן.
דגשים חשובים לבחירת קריינות לסרטון שיווקי באנגלית
קול נשי – אמנם ישנם מספר מוצרים ספציפיים שאותם כדאי לשווק באמצעות קול גברי, אבל ברוב המקרים קולות נשיים נתפסים כמשכנעים יותר. ישנה תיאוריה שאומרת שההעדפה לקולות נשיים התפתחה אצל כולנו כבר כשהיינו ברחם, וסברה אחרת מייחסת את יכולת השכנוע של הקול הנשי לרכות שיש בו – בכל מקרה רוב המומחים מסכימים שקריינות נשית עדיפה.
מבטא ניטרלי – אנגלית במבטא ישראלי היא דיסוננס, ויש בה גם דיסהרמוניה שפוגעת באפקטיביות של הסרטון השיווקי. גם מבטא אמריקאי בולט עלול להסיח את דעתם של הצופים בסרטון, ולכן ההמלצה כאשר בוחרים קריינות לסרטון שיווקי באנגלית היא לוודא שהקריינות מתבצעת ללא שום מבטא (זוהי גם האופציה שנתפשת כמקצועית ביותר ע"י הקהל הרחב).
הבנה מלאה של הטקסט והסאבטקסט – קריינות היא לא הקראה! על-מנת להעביר את המסרים של הסרטונים השיווקיים, באנגלית או בכל שפה אחרת, הקריינות חייבת להתחבר אל הטקסטים ולהבין לעומק את הערכים שעומדים מאחוריהם – רק כך ניתן להבטיח שכל מי שיצפה או תצפה בסרטון יעברו את התהליך הרצוי מבחינת העסק וירצו לבצע את הפעולות המתאימות (יצירת קשר עם העסק, רכישת מוצר, הזמנת שירות וכו').
מחויבות למצוינות אמיתית
ויקטוריה פיינרמן היא קריינית ותיקה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה. בנוסף, אנגלית היא שפת האם שלה ואחרי שנים רבות מאוד בארץ, היא מדברת אנגלית ללא כל מבטא. על המקצועיות והרצינות של פיינרמן תעיד גם העובדה שהיא נמנית על מייסדי ארגון הקריינים בישראל. המיומנות הגבוהה ואולפן ההקלטות המאובזר היטב של פיינרמן מניבים תוצאות מרשימות מאוד בכל קריינות לסרטון שיווקי באנגלית, עבור כל סוגי העסקים.
במציאות שבה כמעט כל העסקים נדרשים להקצות יותר ויותר משאבים לשיווק, חובה להקדיש תשומת לב גם לתכנון מיטבי של כל צעד שיווקי. בפרט חשוב לעשות זאת כשמפיקים סרטון שנועד למתג את העסק כחדשני / רציני / יצירתי / מועיל במיוחד או כל מיתוג מבוקש אחר. הוספת קריינות לסרטון שיווקי באנגלית עשויה לשדרג אותו באופן משמעותי, ובפרט אם מי שמספקת את הקריינות היא ויקטוריה פיינרמן.
דגשים חשובים לבחירת קריינות לסרטון שיווקי באנגלית
קול נשי – אמנם ישנם מספר מוצרים ספציפיים שאותם כדאי לשווק באמצעות קול גברי, אבל ברוב המקרים קולות נשיים נתפסים כמשכנעים יותר. ישנה תיאוריה שאומרת שההעדפה לקולות נשיים התפתחה אצל כולנו כבר כשהיינו ברחם, וסברה אחרת מייחסת את יכולת השכנוע של הקול הנשי לרכות שיש בו – בכל מקרה רוב המומחים מסכימים שקריינות נשית עדיפה.
מבטא ניטרלי – אנגלית במבטא ישראלי היא דיסוננס, ויש בה גם דיסהרמוניה שפוגעת באפקטיביות של הסרטון השיווקי. גם מבטא אמריקאי בולט עלול להסיח את דעתם של הצופים בסרטון, ולכן ההמלצה כאשר בוחרים קריינות לסרטון שיווקי באנגלית היא לוודא שהקריינות מתבצעת ללא שום מבטא (זוהי גם האופציה שנתפשת כמקצועית ביותר ע"י הקהל הרחב).
הבנה מלאה של הטקסט והסאבטקסט – קריינות היא לא הקראה! על-מנת להעביר את המסרים של הסרטונים השיווקיים, באנגלית או בכל שפה אחרת, הקריינות חייבת להתחבר אל הטקסטים ולהבין לעומק את הערכים שעומדים מאחוריהם – רק כך ניתן להבטיח שכל מי שיצפה או תצפה בסרטון יעברו את התהליך הרצוי מבחינת העסק וירצו לבצע את הפעולות המתאימות (יצירת קשר עם העסק, רכישת מוצר, הזמנת שירות וכו').
מחויבות למצוינות אמיתית
ויקטוריה פיינרמן היא קריינית ותיקה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה. בנוסף, אנגלית היא שפת האם שלה ואחרי שנים רבות מאוד בארץ, היא מדברת אנגלית ללא כל מבטא. על המקצועיות והרצינות של פיינרמן תעיד גם העובדה שהיא נמנית על מייסדי ארגון הקריינים בישראל. המיומנות הגבוהה ואולפן ההקלטות המאובזר היטב של פיינרמן מניבים תוצאות מרשימות מאוד בכל קריינות לסרטון שיווקי באנגלית, עבור כל סוגי העסקים.
ליצירת קשר: 054-4646370