שיווק העסק ברשת איך עושים את זה נכון?

שיווק העסק ברשת איך עושים את זה נכון?

איזה בעל עסק לא רוצה להרוויח יותר? הפתרון – שיווק. שיווק העסק שלכם ברשת יכול להניב עליה מרשימה בהכנסות. שיווק יעיל מסוגל להניב לכם הרבה יותר לקוחות, אבל רק אם תעשו את זה נכון. בעזרת הכללים הבאים, תדעו מה לעשות וגם מה לא לעשות.

שיווק העסק ברשת איך עושים את זה נכון?

שיווק ברשת זה לא זבנג וגמרנו

שיווק ברשת, לא משנה איזה עסק יש לכם, מחייב מידה מסוימת של אורך רוח. זה ממש לא זבנג וגמרנו. אמנם יש שיטות שיווק שמשיגות תוצאות מהירות, אבל הן גם דועכות יחסית מהר. זה צריך להיות דומה לריצת מרתון, עבודה לאורך זמן מוכיחה את עצמה.

כמה שיותר ערוצים, יותר טוב

האינטרנט הוא כמו יער עצום, עם הרבה עצים. שיווק באינטרנט אפשר להמשיל להדבקת מודעות על עצי היער. כמה שתדביקו יותר מודעות, כך תשיגו תוצאות יותר טובות. יותר חשיפה, יותר ביצועים. לצורך העניין, גוגל הוא עץ אחד. פייסבוק הוא עץ שני. יו טיוב זה עץ שלישי וכן הלאה. שווקו את עצמכם כמה שיותר, לאורך זמן.

מיתוג ברשת, על בסיס אתר משופץ

אם יש לכם אתר אינטרנט מיושן, זה הזמן לשפץ אותו. כלומר, חשוב להעניק לו נראות טובה ולא בכדי. אין כרטיס ביקור שלילי יותר מאשר אתר שנראה גרוע. אם האתר העסקי ידידותי לגולשים, אם הוא מציע להם ערך מוסף, מידע וגם הצעות שיווקיות, כולם יוצאים מורווחים. אין לכם אתר? מהרו והקימו לכם אחד. זהו כלי שיווקי עסקי ממדרגה ראשונה.

דף עסקי בפייסבוק

גם אם יש לכם אתר עסקי טוב, זה רחוק מלהספיק. יש המון המון גולשים שבשבילם, אינטרנט שווה לפייסבוק. לא פחות ולא יותר. לכן, כדי שיכירו אתכם וירצו להשתמש בשירותי העסק או ירצו לקנות מכם משהו, אתם חייבים דף עסקי. ואם אין לכם זמן לנהל אותו, תשיגו עזרה. ניתן לקנות שירות של ניהול דפים עסקיים.

שיתופי פעולה עם אתרים

רוצים יותר כניסות לאתר העסק, באופן שיביא לקומות? קדמו את עצמכם גם באמצעות שיתופי פעולה עם אתרים אחרים. מקדמי אתרים קוראים לזה החלפות קישורים. באתר אחר, למעשה שותלים קישור שמוביל לאתר העסקי שלכם. עדיף שיהיה מדובר על שיתוף פעולה ממשי ולא סתם להביא גולשים לא קשורים. למשל, אם מקדמים עסק של כלי עבודה, כדאי להוציא ממנו קישור למשל לאתר של קבלני שיפוצים. רואה חשבון יוכל להוציא מהאתר קישורים לשירות משלים של עורך דין.

עוד ערך מוסף שיווקי

יש עוד המון דרכים לשווק את העסק ברשת. למשל, העלו תכנים מקוריים לאתר, שיביאו גולשים שמתעניינים בנושא. העלו סרטונים שבהם אתם מסבירים על העסק או השירות או על נושא שמעניין את הגולשים. כמובן, גם ניוזלטר יכול לעורר עניין ולהביא ערך מוסף שיווקי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה חשוב לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים?
הדבר שהכי מטריד אתכם ברכישת רכב חשמלי הוא השאלה איך...
עורך דין רשלנות רפואית מומלץ – איך לבחור את המומחה שיגן על זכויותיכם
רשלנות רפואית היא תחום משפטי מורכב ורגיש, שבו נפגעי רשלנות...
היתרונות שמעניק לנו הידע החדש
 העולם שנפרס לפנינו היום, מאפשר לנו לחדור עמוק יותר לתוך...
רוצים להפסיק הרגל כלשהו ולא מצליחים? אל תתמודדו לבד
לרובנו יש הרגלים שאנחנו לא ממש גאים בהם והיינו שמחים...
לחסוך מחלוקות בגירושין בעזרת הסכם ממון
אחד הנושאים הטעונים ביותר בגירושין, הוא חלוקת הרכוש בין הצדדים....
כיצד ליצור מודלים תלת מימדיים
כולם שמעו כבר על הדפסות תלת מימד. בינתיים, לא כולם...
מערך שיעור חינוך חברתי
חינוך חברתי וקהילתי הוא אחד הנושאים החשובים ביותר ויש מודעות...
צריכים לתת מתנה? יש לנו כמה טיפים עבורכם
אתם ממש לא היחידים ולא הראשונים שצריכים לתת איזו מתנה...
עורך דין הסכם ממון – הדרך להבטיח יציבות משפטית וכלכלית
נישואין הם חיבור של אהבה, שותפות ורצון לבנות חיים משותפים,...
איך ניתן לשמור על בריאות נפשית בסביבת חיים לחוצה?
הבריאות שלכם מורכבת לא רק מבריאות פיזית אלא גם משילוב...
דילוג לתוכן