Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שערים בטיחותיים שממלאים את תפקידם

שערים בטיחותיים שממלאים את תפקידם
קרדיט לתמונה: giligates.co.il

כמעט לכל בית או מבנה שאנחנו מכירים יש שער כניסה שאנחנו רואים כמובן מאליו עד שקורה משהו והוא נתקע, או קורס חלילה ואינו ממלא את תפקידו. רק אז אנחנו מבינים כמה מחשבה ותכנון מושקעים בשערים שכאלה בכל מקום. לפני שמקימים שער צריך לקחת בחשבון את המטרה שלו ואת קלות התפעול של השער במקום שיש בו תנועה רבה שמחייבת פתיחה וסגירה כל הזמן, קלות תנועה מבלי להפריע לאנשים ולתנועה ומבלי לסכן אותם בקריסה. המשקל של שער כזה מחייב התקנה אחראית ומקצועית של המשקופים והצירים וזאת אחריותה של החברה המייצרת והמתקינה לעשות זאת נכון. כשאתם מזמינים שער מכל סוג שהוא, למוסד ציבורי או אפילו שער חשמלי לחניה פרטית, אתם צריכים לוודא שאתם עובדים עם חברה שיש לה ידע מקצועי בייצור ובהתקנה מקצועית ובטיחותית של כל מתקן כזה. חברת גילי ג.א. שערים מציעה לכם את ניסיונה העשיר והידע המקצועי הרב שצברו אנשיה בייצור מוצרי מסגרות כבדים וייחודיים ובהתקנתם.

כל שער ואופן הפתיחה שלו

שער אמור להיפתח בדרך שמנצלת נכון את תנאי המקום מבלי ליצור בעיית תנועה או תפעול שלו בגלל תנאי השטח. המנגנון הקל ביותר לפתיחה וסגירה של שערים הוא כמובן חשמלי ואותו יש להתקין בצורה מקצועית שאינה גורמת לו לתקלות. התחזוקה של מנוע לשער חשמלי כנפיים או מחסום כלשהו או שערים קונזוליים חייבת להיות סדירה על מנת למנוע תקלות ותקיעה של השער במסילתו. את המנוע מתקינים לאחר תכנון והקמה של שער שמתאים למפתח ולפי צורכי הלקוח ומוודאים שמדובר בדגם השער האופטימלי למקום ולאופן הפעלתו, כמו למשל שער שמוקם במקום שאין בו שומר שאחראי לפתוח אותו והוא נפתח על ידי בקרה והפעלה מרחוק.

חשיבותו של שער כניסה

שער צריך להחזיק מעמד כל החיים משום שהוא ממלא תפקיד חשוב בוויסות תנועה וסינון האנשים שנכנסים למתחם סגור. לכן, התכנון שלו חייב להיות כך שיתאים למקום ולתנאי השטח והייצור שלו חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע שיודעים את עבודתם ומספקים מוצר תקין ותקני, מחומרים עמידים שמחזיקים מעמד. החשוב מכל הוא אופן ההתקנה המקצועי שלוקח בחשבון את כל המורכבות של התקנת משקופים, צירים ומסילות, גלגלים ומנגנון הפעלה. רק כשעובדים עם אנשי מקצוע טובים ובעלי ניסיון מבינים איך שער טוב ומתפקד באמת ללא תקלות נראה בשטח. חברת גילי ג.א. שערים מציעה לכם את ניסיונה הרב והידע המקצועי שלהם בהקמת שערים ותכנונם למטרות שלכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...