עיריית גבעתיים החלה לאחרונה ליישם פרויקט לקוח סמוי לשיפור שירות.
מטרת הפרויקט היא לבחון ולשפר תהליכי עבודה פנימיים במחלקות ובאגפים אשר נמצאים בקשר יום יומי עם הציבור.
כחלק מהפרויקט, נשלחים "לקוחות סמויים" לאגפי ההנדסה והחינוך בעירייה, וה"לקוחות" פנו במגוון בקשות ותלונות לעירייה, המתבססות על מקרים אמיתיים, זאת בכדי לבחון את אופי הטיפול בבקשות השונות.
נוסף על כך, מתבצע שיפור תהליכים באגף ההנדסה, אשר כחלק ממנו, יחשף מידע רב יותר לתושב דרך אתר האינטרנט של אגף ההנדסה וכך יחסך מהציבור צורך להגיע לעירייה בפועל ולהמתין בתור.
מנכ"ל העירייה קובי ילוביץ מסר כי "הכוונה היא להרחיב את הפרויקט בעתיד גם למחלקות אחרות בעירייה. כנותני שירותים לתושב חלה עלינו החובה לחתור ללא הפסקה למתן שירות טוב יותר, יעיל יותר ומהיר יותר. לא נפסיק לבדוק את עצמנו, באמצעים שונים, על מנת לקבל משוב תמידי מהציבור" .