Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אולם אירועים במרכז

אולם אירועים במרכז

מה כדאי לשים לב בעת בחירת אולם אירועים במרכז?

אוקי את המיקום כבר בחרתם, מיקום מרכזי בד"כ נמצא נוח לכל האורחים ומן הסתם גם לזוג, אבל מה עוד כדאי לשים אליו לב בעת בחירת אולם אירועים במרכז?

• התאמת הסגנון לטעמכם האישי: כל אולם מציע "אני מאמין" אחר. חלקם מאמינים ביוקרה וכמה שיותר "פאנסי". חלקם יתאימו את האולם שלהם לקונספט מיוחד ומעורר השראה עבורם, כמו אולם הנלקח בהשראת אומן מסוים או תקופה מסוימת אליה הם נמשכים ואוהבים. חשוב לזכור כי לא כל אולם יענה על טעמכם האישי, ואת הסעיף הזה אפשר לסגור ברגע שיש את ה"קליק" הראשוני עם האולם בו תבקרו. כמו אולם אירועים במרכז.

• תפריט חופף לטעם האורחים שלכם: אין ספק שחתונה או כל אירוע אחר, הוא היום המיוחד של אלו שחוגגים אותו, אך ביחד עם העובדה הזאת קיימת העובדה בה אתם מזמינים אורחים קרובים ורחוקים, ומארחים אותם במלוא מובן המילה. בשל העובדה הנוספת הזאת, יש לזכור כי טעם האוכל (מינימום) צריך להיות חופץ ומקביל לטעמם של אורחיכם אותם אתם רוצים לכבד בשמחתכם. אין ברירה. לדוג', אם הינך טבעונית והיית נורא שמחה לא לתמוך בתעשיית הבשר גם בחתונה שלך, זה רעיון טוב, אפילו נהדר- כרעיון. אבל מימוש רעיון שכזה יכול לגרום המון אי שביעות רצון (ואי שביעות כללי 😉 בקרב האורחים המוזמנים לחתונה שלך. ככה שמניסיוננו, כשזה מגיע לחייך הפרטיים את רשאית לבחור איזה תפריט ארוחות שבא לך, אבל כשזה מגיע למעל 200 מוזמנים אותם את צריכה לארח, זה קצת לא מתאים. הרי אם את לא אוהבת נס קפה ושותה רק תה, אין זה אומר שכשיבואו אלייך אורחים לביתך לא תציעי להם לשתות נס קפה. לא? בכל אופן, זוהי נקודה שיש לשים אליה תשומת לב מספקת ולא לתת לאורחים שלך להסתובב עם פרצוף חמוץ באירוע.

• מספר מוזמנים מקביל לגודל האולם: כאשר אנו בוחרים לדוגמה באירוע בן 200 מוזמנים, אין זה יאה לבחור באולם אירועים המכיל מקסימום אורחים של 800 איש, ולמה? בגלל העובדה הפשוטה שגן/אולם אירועים במרכז או בכל מקום שיכול להכיל 800 נפשות, מטבעו גדול, ועם התאמה מרבית ל800 מוזמנים. כך שכל האולם ערוך להכלה גבוהה של נפשות. מעבר לזה, אם תמקמי 200 מוזמנים באולם של 800 איש, האורחים וגם את תקבלי הרגשה לא נוחה, גדולה מידי, וכאילו החתונה "ריקה" למרות שיכולים להגיע כל המוזמנים שלך ואפילו יותר. אם האולם מותאם ל200 מוזמנים, האווירה תהיה יעודית ואינטימית.

• אחרון חביב, אבל חשוב מאוד: שימי לב למה בעלי האולם מציעים לך בחבילת הבסיס הראשונית. האם זה כולל עיצוב? איזה עיצוב? תקליטן? צלם? מה כוללת החבילה אותה הצלם מציע לכם? מה עם צילומים לפני החתונה? מגנטים? סטילס? וידאו? בררו את כל הפרטים האפשריים, דרשו מבעלי המקצוע ניתוח מפורט ויעיל ככל האפשר לשירות אותו הם מציעים, ומשם השמיים הם הגבול!

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...
100 צורות לגאווה
שבוע הגאווה 2022 בגבעתיים: מסיבת גאווה נוצצת עם D.J דלית רצ'סטר, הפנינג...
פסטיבל שירת הים 14
העיר גבעתיים צבעה עצמה בשנים האחרונות כעיר ליברלית אשר מספקת...