Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אולמות אירועים במרכז: איך תמצאו את האולם המתאים?

אולמות אירועים במרכז: איך תמצאו את האולם המתאים?
קרדיט pixabay

בזירה התחרותית של אולמות אירועים במרכז עומדות בפני החוגגים אינספור אופציות לבחירה והשאלה הנשאלת היא: מה בעצם אנחנו מחפשים באולם שמחות ומהו אולם האירועים האולטימטיבי בשבילנו.

לפני שנצא לדרך, ננסה לבצע מיפוי צרכים: מהו האזור הגיאוגרפי הנוח ביותר, לנו ולאורחים, איזו סביבה ואווירה אנחנו מחפשים, מה התקציב שעומד לרשותנו, מה מציע האולם וכמובן – זמינות וחוות דעת.

הולכים לאיבוד בתכנונים לקראת האירוע? לפניכם צ'ק ליסט חשוב של הפרמטרים להצלחה של האירוע, שיעזרו לכם בבחירת האולם המתאים ביותר.

אולמות אירועים במרכז: איך תמצאו את האולם המתאים?
קרדיט pixabay

התאמת האירוע למקום הנבחר

סוג ואופי האירוע משפיעים בהחלט על המקום הנבחר מבין אולמות אירועים במרכז. ניקח לדוגמא אירוע מרגש כמו חתונה בו בוודאי תחפשו מקום ייעודי ורומנטי ומיוחד לחופה עצמה, בין אם תחת כיפת השמיים במרחב פסטורלי ובין אם בגן אורבני מטופח והאם המקום מציע חופה בקונספט בהתאמה אישית.

באירועים עסקיים לרוב הדגש יהיה על טכנולוגיה ואם בכוונתכם להציג מצגת ולהקרין קליפים או סרטונים כמו סרט תדמית של החברה, תבחנו אם המקום ערוך מבחינת ציוד טכני משוכלל שיענה על הצרכים.

במידה ומדובר באירוע באולם במרכז בו תרצו להשקיע בעמדת תקליטן ובמסיבת ריקודים, בדקו שאכן המקום מצויד במערכת תאורה וסאונד לשדרוג החגיגה.

מבחינת כמות משתתפים, יש לוודא שהאולם אכן יכול להכיל אירוע גדול או להתאים לאירוע בוטיק אינטימי קטן כדי שהמוזמנים לא יחוו חלילה תחושה של ריקנות. לכן כדאי לגבש מראש את רשימת האורחים על מנת להבין את הקיבולת הנחוצה וגם בעת הביקור באולם לחשוב ולתכנן מה יהיה הסידור המועדף של השולחנות כמו גם הזרימה לאירוע – האם המקום מתוכנן באופן כזה שיש קבלת פנים, היכל מרכזי וכדומה.

קריטריון קריטי נוסף הוא האזור – המרכז רחב ידיים וכדאי לוודא שהגישה לאולם האירועים נוחה לבאים מכל הכיוונים, שיש ערוצי תחבורה זמינים וכן חניון מסודר, כדי להעלות את הסיכוי להגעת אורחים.

חוויית המקום והסגנון

חשוב לבחור אולם אירועים במרכז שמתיישב היטב עם החזון שלכם. העיצוב, האווירה, האזור – האם חשקה נפשכם במיקום כפרי או עירוני, דמיינתם צמחייה עשירה, עיצוב מודרני, ריהוט חדש, אווירה ביתית וחמה או סוג של מטרופולין הומה ואופנתי.

שימו לב גם לפלטפורמה של המקום – ויטרינות גדולות שמכניסות את החוץ אל הפנים, האם ישנה אפשרות לחגוג בחוץ ובפנים במקביל או בהתאם לתנאי מזג האוויר, גן אירועים יחד עם אולם וכדומה.

אלמנטים ופריטים דקורטיביים עושים הבדל גדול בקביעת הטון ועיצוב האטמוספירה המבוקשים: גופי תאורה מרשימים, ריצוף ייחודי, פסלים מעניינים, פינות ישיבה מפנקות.

תאכלו מה שהזמנתם

הקולינריה מככבת ברשימת המשאלות וברשימת הדרישות של המארגנים והאורחים שמחפשים אולמות אירועים במרכז. כולם רוצים לצאת שבעים וליהנות מארוחה מלכותית לתפארת. בדקו מי השף שמוביל את צוות המטבח וכמה התפריט גמיש, מאילו מחוזות הוא שואב השראה. כמו כן, מהן האופציות שעומדות לרשותכם במסגרת ההרפתקה הגסטרונומית: פתיחים, ראשונות, עיקריות, קינוחים והאם במתכונת של בופה או הגשה ישירות לשולחנות ואילו אלטרנטיבות ושידוכים מוצעים והאם יש אפשרות למנות שיתאימו לקונספט ורוח של האירוע, מנות מועדפות עליכם או על האורחים והקפדה על חומרי גלם איכותיים ופרזנטציה אסתטית של המנות המוגשות אל השולחן.

הפרטים הקטנים שמשדרגים את החגיגה

לכל אולם אירועים יש גם את ההפתעות הקטנות: פינות סודיות, נוף מסנוור, גן קסום ומטופח, חדר VIP לחוגגים, שולחנות מרהיבים, בר אלכוהול מושקע.

בררו מה מציע האולם שמייחד אותו והופך אותו לבחירה המובילה בעיניכם ואיך תוכלו למקסם את האירוע באולם אירועים במרכז כך שהוא יהיה ייחודי מסוגו ובלתי נשכח. שיהיה בהצלחה!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...