Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אחרי החגים: נופש בבירות האופנה של אירופה

אחרי החגים: נופש בבירות האופנה של אירופה
תמונה באדיבות: pixabay

חגי תשרי עברו חלפו, הילדים חזרו ללימודים בגנים ובבתי הספר, ועכשיו יותר מתמיד כדאי לנפוש בערי הבירה הקסומות של אירופה.חובבי אופנה ושופינג יכולים לנפוש בערים מרכזיות באירופה וליהנות ממבצעים משתלמים בחנויות האופנה, בחנויות הדגל של המותגים המוכרים והאהובים ובחנויות מעצבים. לכן כדאי לנצל את התקופה שאחרי החגים כדי לחדש את המלתחה וליהנות מחופשה מדהימה בערים הקלאסיות שידועות גם כבירות האופנה המובילות בעולם, ביניהן פריז, ברצלונה, מדריד, אמסטרדם, לונדון ומילאנו.

אופנה בפריז

פריז ידועה כאחת מבירות האופנה בעולם, עם מבחר מסחרר של חנויות מעצבים ומגוון קניונים עם חנויות מותגים. אחרי החגים יש מבצעים משתלמים הכוללים טיסות הלוך ושוב לפריז, מלון מרכזי על בסיס לינה וארוחת בוקר ולעיתים גם העברות. מומלץ לבקר בחנויות המעצבים ברובע מארה, אחד האזורים הקסומים ביותר בעיר.

ברחוב אליזה בפריז ניתן לחדש את המלתחה במחירים שפויים יחסית, ברובע המסחרי מסתתרות חנויות אאוטלט וסטוקים של מיטב המעצבים והמותגים, לרבות נאף נאף וקשארל. בעונת הסיילים יש מבצעים משתלמים בחנויות המותגים בקניונים, כאשר בקניוני עודפים ניתן למצוא מציאות וליהנות ממחירים נוחים כל העונה, לא רק בסיילים. ברחבי פריז יש חנויות מעולות של מנגו, זארה, M&H, קוס, אדידס ועוד.

אופנה באמסטרדם

אמסטרדם, עיר הבירה הססגונית והתוססת של הולנד, ידועה בשווקים הרבים, בחנויות אופנה מעולות ברחבי העיר ובקניונים מודרניים גדולים עם חנויות מותגים. יש בעיר מתחמי קניות בהם מומלץ לבקר כדי לרכוש פריטי אופנה מלהיבים ומקוריים במחירים משתלמים. אמנם, אפשר להתמקד בחנויות המותגים המוכרים כמו זארה, אספריט ומנגו, אך באמצעות טיסות לאמסטרדם אפשר לצאת לשופינג מרגש וחווייתי בחנויות של מעצבים מקומיים.

כדאי לשוטט ברחוב הקניות המרכזי קלברסטראט (Kalverstraat) שמתחיל בכיכר דאם המרכזית ומסתיים הכיכר המטבעה (מונטפליין). לאורך הרחוב יש שלל חנויות מותגים ואקססוריז. כמו כן, אין לפספס ביקור בבתי הכלבו העצומים בגודלם ובחנויות היוקרתיות במתחם ההופסטראט. מומלץ לבקר בחנויות של מעצבים מקומיים כמו באזור יורדאן, אפשר לקנות בגדי וינטאג' במחירים סבירים בשווקים הדינמיים וכדאי גם לרכוש בגדי מעצבים בחנות הפופולרית קורה קמפרמן.

אופנה בברצלונה

ברצלונה, בירת קטלוניה, נמצאת עכשיו בעין הסערה, ולמרות שהעיר ידועה בעיקר בגלל קבוצת הכדורגל המפוארת, מדרחוב הרמבלס והמבנים המדהימים של הארכיטקט הגאון גאודי, העיר מציעה חוויה מדהימה גם לחובבי האופנה. ברחבי העיר ניתן למצוא חנויות מובילות של המותגים הספרדיים האהובים והפופולריים, ביניהם מנגו, ביאנקו, ברשקה וכמובן זארה, יש גם חנויות אופנה של מותגים אירופאים ובינלאומיים כמו M&H, M&C, פרימארק ושאנה.

כל מי שתופס דיל זול לברצלונה יכול בקלות לשלב גם טיולים בין מרכזי הקניות המובילים בעיר, דוגמת פורטל דל אנחל השוכן ברובע הגותי בסמוך לקתדרלת המרכזית של ברצלונה. כמו כן אפשר להסתובב ולקנות במבחר גדול של חנויות אופנה בפסאו דה גרסיה, אחד הרחובות היוקרתיים בעיר.

תמונה באדיבות: pixabay

אז רגע אחרי החגים כדאי לארוז מזוודות, ומומלץ לקחת מזוודה נוספת כדי לחדש את המלתחה וליהנות מחוויית שופינג ללא תחליף בבירות אירופה.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
מהם הטיולים שנרצה איתנו מנשא בד?
טיול משפחתי הוא חוויה מגבשת והזדמנות להכיר לתינוק את העולם....
השפה החדשה של העיר
בשבועות האחרונים גבעתיים שדרגה את רחובותיה והתקשטה בספסלים, פחים, שלטי...
child-s-hand-old-man-s-hand-holding-cane_86638-236
טיפול בצורה נכונה
על מנת לבצע טיפול בקשישים ומבוגרים יש צורך בשירותיה של...
לחבר בין ההיסטוריה לבין ההווה היהודי
מדינת ישראל היא נס גלוי וככל שאנחנו מתחברים יותר להיסטוריה...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
5
להרגיש נשית במלוא מובן המילה
נשים רבות רוצות להרגיש גם נשיות. הן רוצות להרגיש טוב...