Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה ציוד צריך לטיולים בחורף

איזה ציוד צריך לטיולים בחורף
קרדיט FREEPIK

החורף בפתח, הימים מתקצרים והטמפרטורות יורדות, הרוחות מנשבות ורוב האנשים מתחילים להתכנס פנימה אל הבתים. אבל יש גם חובבי טבע וטיולים שעבורם החורף הוא פשוט עוד הזדמנות לראות נופים הולכים ומוריקים, לטייל במדבר בו השמש כבר פחות קופחת, או לראות זרימות מתגברות בנחלים. אם אתם נמנים על האנשים האלו, כדאי שתצאו לטיולים שלכם עם ציוד מתאים לחורף.

איזה ציוד צריך לטיולים בחורף
קרדיט FREEPIK

מה כולל ציוד חורף לטיולים

אם תחפשו באינטרנט תוכלו למצוא כמה וכמה רשימות ציוד לטיול בחורף ובכל עונות השנה. במאמר הזה לא נביא "רשימת מכולת" כזו אלא נתמקד בכמה פריטים חשובים במיוחד. הראשון שבהם הוא הביגוד התרמי, שכן הטמפרטורות הנוחות עלולות להפוך את החיים לבלתי נעימים בשטח. יתר על כן, אם הגוף עסוק כל הזמן בלחמם את עצמו אתם מאבדים אנרגיה לחינם ופשוט נעשים מותשים. לכן, כדאי שיהיה לכם ביגוד תרמי כגון חולצה, מכנסי טייץ וגרביים שיודעים לאזן את טמפרטורות הגוף. הבדים המיוחדים שלהם שומרים את האוויר המתחמם מהגוף קרוב אליכם ומונעים בזבוז אנרגיה, אבל מצד שנים גם עשויים מסיבים מנדפים. לכן, גם אם מצאתם את עצמכם מזיעים לא תסבלו מהתקררות מהירה לאחר מאמץ.

הפריט השני הוא כמובן האוהל. נכון שישנם שקי שינה בעלי דרגות בידוד גבוהות אבל הם לא יכולים לתת מענה אופטימאלי לרמות גבוהות של לחות, לרוחות חזקות שמורידות את הטמפרטורות עוד יותר, וכמובן שלא ממש נוח לישון בהם בגשם. לכן, כדאי שיהיה לכם אוהל מתאים בעל עמידות גבוהה ככל האפשר בפני לחות וגשם, עם עמידות טובה בפני רוחות, סגירות טובות השומרות את החום בפנים, ובמידת הצורך גם כיסוי נוסף נגד גשם שמתלבש על האוהל כולו. ומבחינת שק השינה, מומלץ שיהיה זה שק בעל תו תקן אירופאי עבור מינוס חמש מעלות, שיש לו רוכסן לפתיחה נוחה וקל ומילוי איכותי. זכרו שהגוף מייצר פחות חום בלילה ולכן הקפידו על שק שינה שבאמת מעניק בידוד טוב.

במאמר זה נסקור רק עוד שני פריטים חשוב בתור ציוד לטיול חורף. הראשון הוא מעיל שכבות שבו השכבה החיצונית אטומה בפני רוח ומים, ויש לו גם קפוצ'ון מתנתק ומעיל פנימי שעשוי מפליז. גם בגשם ורוח ייתן לכם המעיל החיצוני מענה טובה, ואילו השכבה הפנימית עוזרת לבידוד מקור וביחד מתקבל מענה מצוין לטמפרטורות נמוכות. ולבסוף, אם אתם יוצאים למקומות שבהם אין כיסוי של אנטנות סלולריות, שקלו להשכיר מכשיר לוויני המאפשר לכם ליצור קשר וליידע על שלומכם מכל מקום בעולם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...