Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה קיץ: פעילויות הקיץ לנוער בגבעתיים

איזה קיץ: פעילויות הקיץ לנוער בגבעתיים
צילום באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

החופש הגדול לקראת סיום ומחלקת הנוער והצעירים נמצאת לקראת סיכום פעילות קיץ אינטנסיבית, שכללה מגוון רחב של מתחמים ופעילויות מגוונות לגילאי ז'-י"ב, אשר פעלו חודשיים ברציפות לאורך כל ימות השבוע בשעות הלילה המאוחרות.

  1. מאות מבוגרי שכבה ז' בעיר, נרשמו לפעילות הטרפת בהדרכת מדריכים בוגרים של תנועת המד"צים העירונית – גב"ע. הפעילות התקיימה מידי יום שלישי וכללה אירועי שיא שונים, יציאות ללונה פארק, בריכה, סרט ועוד הרבה הפתעות. בנוסף לאירועי השיא, עברו החניכים בכל שבוע פעילות ערכית בנושא אחר.

    צילום באדיבות: גגוס.  דוברות עיריית גבעתיים
  2. מתחם הצ'יל פארק החדש הוקם בפארק גבעתיים. לאור דרישה מצד בני הנוער לפעילות תחת כיפת השמיים בגנים הציבוריים, נחנך הקיץ לראשונה המתחם אשר פעל בימי חמישי בשעות הלילה לאורך כל הקיץ. המתחם כלל פינות ישיבה רבות ומחצלות וכן עשרה מדריכים בוגרים אשר מטרתם לשוחח ולהוות לדמות "מבוגר משמעותי" אשר ניתן להתייעץ איתו ולשוחח על נושאים שמעניינים בני נוער. בנוסף, בני הנוער יכלו למצוא במתחם משחקים שונים, שתיה קרה וצ'ופרים שונים שחולקו מדי ערב. כמו כן, התקיימו במתחם שני ערבי שיא של הקרנת סרטים עדכניים על מסך ענק.
  3. גם מועדון ה"גגוס" המשיך להגדיל משמעותית את הפעילות בקיץ האחרון. במועדון התקיימו מידי יום רביעי מסיבות והופעות של ליין ה"מדנס" אשר סחפו מאות בני נוער בכל שבוע. בנוסף, בימי ראשון התקיימו כיתות אמן אשר המועדון אירח אמנים שונים לשיחות אינטימיות יותר עם בני הנוער. כמו כן, התקיימו שני קורסים של הי-הופ ומשחק מול מצלמה לאורך כל הקיץ באופן קבוע. בנוסף, בהמשך להקמת חדר המוזיקה החדש בגגוס, לאורך כל הקיץ נפגשו חברי להקת ה"גגוס סטאר" והתאמנו בחדר החדש לקראת מופע להקות. את חברי הלהקה ליווה מפיק מוזיקלי מקצועי. המופע התקיים במהלך הקיץ בגגוס ואליו הגיעו בני נוער, הורים וחברים של חברי הלהקה.
  4. מתחם נוסף אשר פעל לאורך הקיץ לטובת בני הנוער בגבעתיים הוא מתחם ה- sport night  במגרש מנורה. המתחם כלל מגרש פתוח למשחק חופשי בכל יום שני לאורך כל הקיץ, ובנוסף התקיים טורניר כדורגל שבמסגרתו עברו החניכים פעילות ותערוכה חינוכית על אלימות וגזענות בספורט.
  5. בנוסף, פעלה לאורך הקיץ ניידת ה"שושנה" אשר כללה צוות של מדריכי נוער, שהסתובבו ברחבי העיר ונפגשו עם בני הנוער בגינות ובנקודות שונות בעיר לצורך קיום שיחות אל תוך הלילה.

אם כל אלו לא מספיקים, בין לבין הופעלה גם מונית הנוער אשר לקחה את בני הנוער ברחבי העיר בחינם,  ותוך כדי הנסיעה עברו החניכים חידונים בנושאים שונים ואף זכו בפרסים.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים:" בני הנוער בגבעתיים כבר יודעים שאין מה לחפש במקומות אחרים מחוץ לעיר כי הדבר האמיתי קורה כאן, אצלנו בעיר. היצע הפעילויות הרב והמגוון, הצליח למשוך ולסחוף את אלפי בני הנוער שלנו שהגיעו בהמוניהם ולקחו חלק, כל אחד לפי רצונו וטעמו האישי, באירועים שערכנו הקיץ. אני מודה לטל גזית, מנהל מחלקת הנוער והצעירים שלנו, לכל עובדי המחלקה וכמובן שגם לעשרות בני הנוער המתנדבים המסייעים לנו לאורך כל השנה וגם בחודשי הקיץ".

טל גזית מנהל מחלקת נוער וצעירים: "הקיץ כלל מספר רב ומגוון של מתחמי פעילות שונים אשר הכילו אלפי בני נוער בחודשיים האחרונים. מטרת מתחמי הקיץ, היא לייצר מרחבי בילוי חינוכיים עבור בני הנוער, בהם ניתן לבלות וליהנות באופן בטוח ברחבי העיר. הפעילות נבנתה במשך חודשים רבים בשיתוף מלא של בני הנוער על מנת להתאים את תוכן הפעילות האטרקטיבי ביותר."

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...