Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים אולם אירועים?

איך בוחרים אולם אירועים?
קרדיט: Pixabay

האולם שבו תערכו אירוע קובע במידה רבה את החוויה ולכן צריך לבחור נכון

כשאתם רוצים לערוך אירוע כלשהו אתם מתחילים לחפש אולם קודם כל באינטרנט, לפי המלצות של חברים וגולשים במדיה החברתית וגם לפי המיקום. יש לכם בוודאי רשימה ארוכה של אולמות שבאים בחשבון וכעת לא נותר אלא להתחיל לבחור את המתאימים ביותר. בשביל זה צריך לנסוע לשם ולהתרשם וזו ההזדמנות לתת טיפים איך לנצל זאת כדי לבחור אולם בדרך הטובה ביותר. מומלץ לקחת אתכם מחברת כדי לכתוב כל מה שעולה בדעתכם בזמן בדיקת האולם, כדי שתהיו בטוחים שזכרתם הכל.

מקור: Pixabay

איפה האולם ואיך הגעתם אליו?

מרגע שאתם יוצאים מהבית ועד הרגע שאתם מגיעים לאולם האירועים שימו לב לכל דבר. כמה זמן לקח לכם להגיע אליו ובאיזו שעה, מהם המכשולים שיכולים להיות בדרך כמו שלטים חסרים והכוונה לא ברורה. זה נכון במיוחד לגבי אולמות שנמצאים במקומות אקזוטיים ומיוחדים ולכן אולי יקשה על האורחים שלכם להגיע אליהם מבלי להתבלבל בדרך. שימו לב גם אם יש מקומות חניה קרובים וללא תשלום, או אם מציעים לכם שירות החניית הרכב של האורחים, במיוחד באולמות אירועים שנמצאים באזורים אורבניים ובלב העיר. אל תשכחו גם לבדוק אם מתוכננות עבודות או חסימות באזור כדי שלא תופתעו.

איך האולם נראה?

כשאתם מתקרבים לאולם, איך הוא נראה בעיניכם? נכון שחלק מהאולמות היום נמצא באזורי תעשייה ובמבני תעשייה שהוסבו, אבל בכל זאת, בדקו עד כמה מטופחת סביבת האולם ועד כמה נעים להיכנס אליו. בפנים, זה הזמן לבחון את העיצוב והתכנון ועד כמה אתם מרגישים שם נוח. זכרו שזה לא רק אתם אלא גם האורחים שלכם. האם לאורחים מבוגרים יותר יש שם סידורי ישיבה נוחים או שזה מתאים לצעירים?

חשוב לבדוק אם נוח גם לשבת וגם לרקוד. האם העיצוב והתכנון לוקחים בחשבון גם קהל צעיר שירצה בוודאי להתפזר למקומות ישיבה בצד לשיחות ערות ומה עם רחבת ריקודים? האם יש שם סידור נוח להקרנת הסרטים ולעמדת דיג'יי ואמן? האם הדינמיקה בכלל נראית נעימה לכם והאורחים שלכם ירגישו שם באווירה החגיגית שמיוחדת לכם?

קייטרינג

מלבד שיקולי כשרות ומחיר, בוודאי שתרצו לדעת אם יש אפשרות להזמין תפריט שמתאים לאורחים שלכם, במיוחד אם יש בהם טבעונים וצמחונים רבים או כאלה שמעדיפים סוגים מסוימים של מזון. אם אתם רוצים לרצות את כולם, חפשו אולם אירועים עם קייטרינג גמיש שמתחשב בכם ומציע לכם תפריט מגוון מאוד שיספק את כל האורחים שלכם בקלות. נכון שאוכלים מה שמגישים ואסור להתלונן, אבל עדיין לא נעים לארח מבלי לשמח גם את האורחים שלכם שבאים לחגוג אתכם. לכו לקראתם ומצאו תפריט שהוא לא רק מעניין ויצירתי וטוב, אלא גם כזה שמכבד טעמים של אנשים עם העדפות עקרוניות. זה יראה להם שחשבתם גם עליהם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...