Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים דיו למדפסת ברדר

איך בוחרים דיו למדפסת ברדר
Credit: Pixabay.com

חיפוש מהיר אונליין ימצא לכם עשרות מדריכים שמסבירים איך בוחרים נכון טונר למדפסת ביתית או משרדית, אנחנו כאן בשביל לוודא שתקבלו מידע אמין ותבחרו את מה שמתאים לכם. בכל פעם בה אתם רוכשים דיו למדפסת אתם יכולים לבחור האם לרכוש דיו מקורי או דיו חלופי. הפערים במחירים משמעותיים וכדאי להבין את המשמעות של בחירה בדיו לא מקורי. מדפסות ברדר ידועות כאיכותיות כך שצפויות לכם שנים רבות של שימוש ללא תקלות. אם תדעו לבחור נכון את הדיו שלכם תחסכו כסף מבלי לגרוע מאיכות ההדפסה.

מדפסת דיו
Credit: Pixabay.com

מה ההבדל בין טונר מקורי לבין דיו חלופי?

ברכישת טונר למדפסת brother אנחנו רשאים לבחור בין דיו מקורי מתוצרת של חברת ברדר לבין דיו חלופי שמתאים למדפסת אך אינו מיוצר על ידי ברדר. חברת ברדר מצידה מנחה את כל בעלי המדפסות להשתמש רק בדיו מקורי. הסיבה לכך היא התאמה מלאה בין הטונר לבין המדפסת. הכול מסכימים שעם טונר מקורי של ברדר תקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

השיקול היחיד שמוביל לרכישת טונר לא מקורי הוא כלכלי. טונרים לא מקוריים יהיו לרוב זולים ב-20% מהשוואה למוצר מקורי של חברת ברדר. חשוב לציין שישנם מקרים רבים בהם רק לאחר הרכישה מגלים שהמדפסת אינה מצליחה לקרוא את הנתונים בטונר לא מקורי ואין אפשרות להשתמש בו. אתם מצדכם פתחתם כבר את האריזה כך שאין באפשרותכם להחזיר את המוצר. דיו למדפסת ברדר (מקורי) הוא קנייה בטוחה וחכמה יותר. דיו מקורי גם מבטיח תפוקה רבה יותר (הדפסת כמות גדולה יותר של דפים).

איך קונים דיו למדפסת שלב אחרי שלב

כיום רכישת דיו למדפסות מתבצעת אונליין. אתם לא צריכים לקום מהכורסא בשביל להזמין דיו חדש למדפסת הביתית או המשרדית. כל שעליכם לעשות זה לגשת אל המדפסת ולחפש את המדבקה שמציינת את מספר הדגם. לא ניתן לרכוש דיו למדפסת מבלי לדעת באיזה דגם של מדפסת מדובר. לחברת ברדר יש כמה דגמים של מדפסות ובהתאם כמה סוגים של דיו. אם תרכשו דיו ששייך לדגם אחר לא תוכלו להשתמש בו.

לאחר שאתרם את שם הדגם תחפשו באתר דיו פרו (מחירים אטרקטיביים) את הדיו המתאים ותשלימו את ההזמנה. אם אנכם בטוחים באיזה דיו לבחור כדאי להתייעץ עם איש מקצוע טרם ההזמנה.

מה הכי חסכוני?

תופתעו לגלות שחיסכון אינו דורש קניית דיו לא מקורי או הזמנת סטוקים של דיו מחו"ל. החיסכון מתחיל בבחירת המדפסת שמתאימה לצרכים שלכם היום ובעוד שנתיים. עלות הדפסה עם מדפסת הזרקת דיו היא 5-30 אגורות לדף (הדפסת מסמך טקסט ללא תמונות או גרפיקה). מחיר של הדפסת דף זהה עם מדפסת לייזר יהיה 5-20 אגורות. בעבור שימוש ביתי ההמלצה היא על מדפסת ברדר משולבת הזרקת דיו ובעבור משרדים נמליץ על מדפסות לייזר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...