Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים מזון לחתולים?

איך בוחרים מזון לחתולים?
(צילום באדיבות pixabay)

אם יש לכם בבית חתול פרוותי וגרגרן (תרתי משמע), וודאי תירצו לדאוג לו לתזונה נאותה. זה לא מכבר ידוע כי המזון אותו אנו רוכשים בעבור חיות המחמד שלנו, הוא בעל השפעה רבה על בריאותם ועל תוחלת החיים שלהם. גם כאשר רוכשים מזון לחתולים, יש לדעת להתאימו במדויק לצרכי החתול הפרטי שלכם.

(צילום באדיבות pixabay)

רוכשים רק מזון איכותי

סביר להניח שאכפת לכם עד מאוד מחתולכם, ולכן חשוב מאוד לרכוש בעבורו רק מזון איכותי המיוצר על ידי אחת מחברות המותג העולמיות, אשר יכיל את כל המרכיבים התזונתיים להם הוא נדרש. מזון איכותי לא רק שתורם רבות לבריאותו של החתול, הוא אף עלול למנוע מחלות, במיוחד בגיל הבגרות. זאת ועוד, בהחלט ניתן לומר כי מזון חתולים איכותי, בסופו של דבר גם יחסוך לכם לא מעט בעלויות כספיות מן הסיבה הפשוטה שתמנעו מביקורים תכופים אצל הווטרינר.

מה לא לקנות?

אנשים רבים רוכשים בעבור החתול שלהם מזון ייבש ותעשייתי כאשר הם לא תמיד מודעים לכך שהמזון איננו איכותי ועלול להכיל מרכיבים שעשויים להזיק לבריאות החתול. למשל, בהחלט לא מומלץ לרכוש מזון לחתולים המכיל סויה או תירס, מה עוד שזהו מזון שאיננו טעים להם.

מהו המזון המומלץ ביותר?

לפני קניית המזון, חשוב מאוד לבדוק את המרכיבים התזונתיים המצוינים על גבי האריזה. מזון לחתולים חייב להכיל כמות מכובדת של חלבונים, לפחות 30 אחוז, ורצוי אף מעבר לכך. ככל שהמזון מכיל כמות יפה של חלבונים כך הוא נחשב לאיכותי יותר ויש לבדוק מהו מקור החלבונים.

כמו כן, על המזון להכיל את כל המינרלים והוויטמינים הנחוצים לחתול. כאשר הוא חי בטבע וצד את טרפו, הוא מקבל את כל מה שהוא זקוק לו, אולם כאשר מדובר בחתול בית המצב שונה לחלוטין. רצוי שהמזון יכיל כמות מספקת של אבץ, קלציום, חומצה פולית, ויטמין 12B, סלניום, אשלגן כלוריד, ברזל, וויטמין A. יש גם לוודא שהמזון איננו מכיל כל חומרים משמרים או צבעי מאכל אשר עלולים להזיק לבריאות החתול.

מזון לפי גילאים ומצב בריאותי

למעט כל זאת, בחנויות למוצרי חיות מחמד תוכלו למצוא מזון לחתולים גורים, מזון לבוגרים ומזון לחתולים מבוגרים. בכל גיל החתול נדרש למרכיבים תזונתיים מעט שונים. כמובן, ישנו מזון נוסף המיועד לחתולים הסובלים מבעיות בריאותיות שונות כמו רגישות במערכת העיכול, מזון דיאטטי לחתולים שמנים, מזון המיועד לחתולות מניקות ועוד.

היכן לרכוש?

ב amazoo, חנות אינטרנטית המוכרת מוצרים לחיות מחמד, תוכלו למצוא מבחר מרשים של סוגי המזון לחתולים ושל מיטב החברות, באריזות קטנות יותר או חסכוניות. מזון לחתולי בית, חתולי רחוב, כאלה שעברו עיקור, וגם מזון המיועד לחתולים בני כל הגילאים, והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד, כאשר צוות עובדי החנות זמין וקשוב כל העת ללקוחות ונכון תמיד לייעץ ולעזור.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...