Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים מקדחה? מדריך למתחיל

איך בוחרים מקדחה? מדריך למתחיל
קרדיט לתמונות FREEPIK

גם כאשר איננו מגדירים את עצמנו בעלי מיומנויות לתחזוקת הבית, הרי שכל אחד ואחת יכולים למצוא לעזר מקדחה בהישג יד בעבור עבודות פשוטות וברות ביצוע. מהתקנתו של מתקן לניירות טואלט ועד להתקנת מתקן לטלוויזיה על גבי הקיר, הרי שמקדחה ולו בדגמיה הפשוטים, תוכל לעשות עבורנו את עבודתנו נאמנה. מספיק שנרפרף מעט ברחבי הרשת כדי שנמצא שפע רב של מקדחות שונות ובטווחי מחירים משתנים. האם עלינו להשקיע הון תועפות במקדחה עבור צרכינו? או שמא נוכל להתמקד בעיקר בדגמים הפשוטים המגיעים במחירים נוחים? להלן ריכזנו עבורכם מספר המלצות שיעזרו לכם לבחור את המקדחה המושלמת לצורכיכם.

סוג החומר לקידוח

הפרמטר המשפיע ביותר בבחירתה של המקדחה הוא לא אחרת מאשר החומר שבו נרצה לבצע את הקידוח עצמו. ישנו הבדל ניכר בין קידוח עץ, מתכת, פלסטיק ובטון. ישנו צורך לעתים במקדחות שונות שכן מקדחה שאיננה מתאימה, עלולה להיות רגישה אל החומר בו נרצה לקדוח, וכתוצאה מכך להיפגם. במידה ואתם עתידים לקדוח אך ורק בקירות הבית, הרי שתוכלו להסתפק במקדחה פשוטה. לעומת זאת, במידה ואתם אנשי מקצוע ועתידים לקדוח בחומרים שונים ובאופן תכוף, הרי שמקדחה מקצועית יותר המותאמת למגוון מצבים וכן בעלת מנוע עוצמתי, תהיה המתאימה ביותר.

עוצמת הסוללה

רבים נוטים להתייחס אל שם המותג של המקדחה ותו לא. בפועל חשוב להתייחס באופן ניכר הרבה יותר אל היכולות של אותו המותג. ישנם מותגים הנחשבים לנחשקים יותר וישנם הנחשקים פחות, וזאת לאור איכות מוצריהם ופרק הזמן שהמוצר יכול להחזיק מעמד. אחד מן הפרמטרים אליהם יש לשים לב הוא משך זמן ההפעלה הקיים בעבור מקדחות נטענות. חברות דוגמת SKIL מציעות מגוון רחב של כלי עבודה עם סוללת ליתיום ייחודית. מהי ייחודיותה? סקיל מדגישים למשל את יכולתה לתפקד לאורך זמן רב באמצעות טכנולוגיה המונעת את התחממותה.

קלות תפעול

הן אנשי מקצוע והן המשתמשים במקדחה לצורכיהם הפרטיים, יכולים למצוא לעזר רב את המקדחות המתאפיינות בקלות התפעול הרבה ביותר. איכותה של המקדחה באה למשל לידי ביטוי גם במשקלה. ככל שהמקדחה קומפקטית וקלת משקל, הרי שהיא תאפשר החזקה קלה ומשך שימוש רב ללא חוסר נוחות. נוסף על כך, ידית האחיזה של המקדחה הוא קריטי לצורך ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, וככל שנשקיע במקדחה איכותית יותר, כך נהנה מעיצוב המותאם למען נוחיות המשתמש.

עוצמת המנוע

עוצמת המנוע היא פרמטר חשוב המאפשר לברור בין מיני המקדחות השונות. במידה ואתם מעוניינים לרכוש מקדחה לצורך פעולות קידוח שונות ומשתנות, הרי שתוכלו למצוא את המקדחות בעלות המנוע לעזר רב. הן מחזיקות מעמד פרק זמן רב הרב היותר, והן מאפשרות למשתמש לעבוד על מגוון רחב של חומרים שונים.

להתייעצות בנושאי מקדחות ניתן גם להתייעץ עם הצוות המקצועי של חברת סקיל:

 https://skil-israel.co.il/

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...