Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים משרד פרטי להשכרה?

איך בוחרים משרד פרטי להשכרה?
משרד. באדיבות Pixabay

מקימים עסק חדש ומחפשים משרד פרטי במיקום מרכזי ובמחיר אטרקטיבי? האם הקמתם חברה חדשה ואתם מעוניינים לקצץ בעלויות ולשכור מקום בחללי עבודה משותפים מעוצבים? ובכן, אינכם לבד. יזמים ובעלי עסקים קטנים בתחילת דרכם הבינו כבר מהם היתרונות של חללי עבודה משותפים והם שוכרים משרדים פרטיים במתחמים מפוארים המציעים תנאים מעולים ומיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.

מתחמי עבודה משותפים נחשבים לטרנד החם כיום בקרב חברות הייטק צעירות ובעלי מקצועות חופשיים, במקום להתחייב לשכר דירה גבוה לתקופה ארוכה, שוכרים משרד פרטי במתחם חללי עבודה משותפים ונהנים מעצוב מודרני, מסביבת עבודה צעירה ותוססת, מתשתיות חדישות ואיכותיות, מאפשרות לנטוורקינג, מקרבה לתחבורה ציבורית ומחדרי ישיבות מרווחים ומעוצבים שניתן לשכור לפי שעה ובהתאם לצורך.

משרדים פרטיים מעוצבים ומתקדמים בהתאמה לצרכי החברה

משרד. באדיבות Pixabay

כאשר מקימים עסק חדש יש להכין תוכנית עסקית מפורטת הכוללת תזרים מזומנים, צפי הכנסות, הוצאות שיווק, שכר דירה, ציוד ועוד. כדי למזער ולקצץ את העלויות בתקופה הראשונה של העסק יש המתחילים לעבוד מהבית, אחרים מתפשרים על גודל ועיצוב המשרד ושוכרים משרד קטן במבנה מיושן. לכן, חשוב לדעת כי מראה המשרד משפיע על המוניטין של העסק, בעיקר אם מקבלים לקוחות במקום.

במקום לחפש משרד פרטי להשכרה במרכז העיר ולהתחייב לתקופה ארוכה ולמחיר גבוה, מומלץ לשכור משרד פרטי במתחם חללי עבודה משותפים, וכך העסק חוסך עלויות, העובדים והלקוחות נהנים מעיצוב מרהיב ואלגנטי, וניתן להתרחב ולשכור חללי עבודה נוספים בהתאם לצרכים המשתנים של העסק.

סביבת עבודה נוחה ומודרנית במיקום מרכזי

כאשר מחפשים משרד להשכרה יש לשים לב לפרמטרים רבים, ביניהם עיצוב, אווירה, תשתיות וכמובן מיקום. ככל שמרחיקים ממרכז העיר המחירים צונחים מטה, אך לקוחות עלולים להתקשות להגיע למקום, וגם העובדים יתקשו להגיע כל בוקר בזמן והם עשויים לחפש מקום עבודה אחר. לכן, מומלץ לשכור משרד פרטי במיקום נוח ומרכזי, חשוב לבדוק כי יש חניה בשפע באזור ושניתן להגיע למקום באמצעות תחבורה ציבורית יעילה.

בנוסף, אין להתפשר על נושא התשתיות וגודל המשרד, חשוב לספק לעובדים חלל עבודה מרווח עם אקוסטיקה טובה. כאשר מחפשים משרד פרטי נוח וגדול מספיק בהתאמה לצרכי החברה, כדאי לבדוק מספר מקומות, חשוב לבדוק מהי רמת התחזוקה של המקום, האם יש מטבחון ושירותים במקום, האם יש עלויות נלוות כמו ועד בית או השתתפות בניקיון שטחים ציבוריים, אבטחה, שומר בחניון וכיוצא בזה.

לאחר שקלול כל הפרמטרים הנדרשים לבחירת משדר פרטי אפשר לקבל החלטה נכונה בהתאם לצרכים של העסק, תוך התחשבות בשינויים צפויים בעתיד כמו גיוס עובדים נוספים. כאמור, אחת האפשרויות האטרקטיביות כיום היא לשכור משרד במתחמי עבודה משותפים הנמצאים לרוב במיקומים מרכזיים, חללי העבודה במקום מציעים עיצוב צעיר ושובה לב, המשרד המעוצב תורם לבידול העסק ממתחרים, הוא משפיע לטובה על הלקוחות ועל העובדים, וגם חוסכים משמעותית בהוצאות, נקודה חשובה בחיי העסק החדש.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...