Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

בשנים האחרונות לקוחות רבים עברו אט אט לקנות פחות בחנויות והעדיפו להזמין מוצרים באתרי האינטרנט השונים. בתחילת הקורונה מכיוון שרוב החנויות נסגרו כמות הקניות באינטרנט קפצה באופן מטאורי וגדלה לממדים עצומים. הלקוחות מאד נהנו מהעובדה שהם בבית ומגיעים שליחים עם חבילות של מוצרים שונים שהם הזמינו, בכל תחומי החיים.

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

קניות של מזון באינטרנט

בנושא הקניות של מוצרי מזון וירקות באינטרנט, ללא קשר לקורונה כמות הלקוחות שמעדיפים להזמין באופן רגוע במחשב את כל הפריטים הנחוצים להם מתגברת מיום ליום. גם בימי הקורונה רבים מהלקוחות העדיפו לא לצאת למרכזים המסחריים והם המתינו לקבלת ארגזי המשלוח. כך הם הזמינו מראש מוצרים שונים שיספיקו להם לפרק זמן של שבועיים ואף יותר וכדי שלא היה להם כל צורך לצאת החוצה.

עם הזמן החלו לצוץ הרבה מאד אתרים חדשים אשר הציעו ללקוחות עסקאות אטרקטיביות של משלוחים הביתה הכוללים מזון, חומרי ניקוי, כלים חד פעמיים, מוצרי מזון בסיסיים ועוד. ללקוחות רבים היה הרבה יותר נוח להזמין מהאתרים הקטנים יותר יחסית, כיוון שהמחירים שבהם מצוינים, יש להם היצע נרחב של מוצרים והמשלוחים הם מאד מהירים. בדרך זו אין צורך להמתין פרקי זמן ארוכים מרגע ההזמנה ועד הגעת המשלוח.

קניות של בגדים באינטרנט

בשנים האחרונות ישראלים רבים נהגו להזמין הרבה מאד ביגוד מאתרים פופולריים כמו עלי אקספרס, אמזון ו – next. אך בימי הקורונה לא היו משלוחים ארצה ולכן כל הקניות בוצעו מאתרי אינטרנט ישראליים. בגדי תינוקות, בגדי ילדים לכל הגילאים, בגדי גברים, נשים והנעלה לכל המשפחה. הקמעונאים הבינו שאתר האינטרנט הוא מקור ההכנסות היחיד שלהם בימי הקורונה ולכן רובם עשו כל שאפשר כדי לספק את ההזמנות תוך פרקי זמן קצרים כדי ליצור שביעות רצון של הלקוחות במטרה שיבצעו רכישה נוספת בעתיד.

אתרי אינטרנט חדשים ומשודרגים

מגפת הקורונה הובילה עסקים רבים להקים במהירות באמצעות משרד פרסום דיגיטלי אתרי איקומורס כדי להציע לקהל את המוצרים שלהם. הם העלו לאתר מידע על כל הפריטים שיש במחסנים, תוך פירוט מלא של גודל, מידה, צבע וכל נתון רלוונטי נוסף. ההקמה המהירה של האתרים בוצעה באופן מקצועי תוך הקמת מערך אבטחה של אפשרויות הסליקה באמצעות כרטיסי האשראי ואופציות התשלום הנוספות כמו Pay pal  ביט ועוד.

מי שכבר היה ברשותו אתר אינטרנט מקוון הוסיף לקטגוריות המכירה גם מוצרים נוספים שעד עתה לא נמכרו דרך האתר. זאת כיוון שזהו אפיק ההכנסות היחיד ולכן קיימת חשיבות רבה ליצור את מקסימום המכירות.

משרד הפרסום חשף באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום דרך הרשתות החברתיות ודרכים נוספות, את האתרים המכירתיים כדי לסחוף כמה שיותר לקוחות שייהנו מהמבחר ויקבלו החלטה לרכוש מוצרים אשר נחוצים להם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...