Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור סיגריה אלקטרונית

איך לבחור סיגריה אלקטרונית
צילום פיקסלס

בשנים האחרונות נכנסה אלינו הסיגריה האלקטרונית לחיים והיא מתפשטת בקצב מהיר במיוחד, היא נהפכה לנפוצה יותר ובאה על חשבון הסיגריות הרגילות. יותר ויותר מעשנים הבינו כי הם צריכים לעשות את המעבר מסיגריה רגילה לאלקטרונית.

סיגריה אלקטרונית היא מתקנן אידוי המדמה את פעולת העישון ומשמשת תחליף עישון עבור סיגריה רגילה ועבור אלה המנסים להיגמל ממנה. סיגריה זו מכילה בדרך כלל ניקוטין, חומרי טעם, מים  וחומרים המייצרים את האדים. היא שונה מהסיגריה הרגילה בכך שהיא אינה מכילה עלי טבק או תהליך של בעירה אלא מכילה ניקוטין נוזלי והיא עובדת על סוללה חשמלית המחממת את הניקוטין, המשתמש מחמם את הניקוטין בזמן השאיפה ועל ידי כך הניקוטין הופך לאדים וזה נותן תחושה של עישון סיגריה אמיתית.

איך לבחור סיגריה אלקטרונית
צילום פיקסלס

מדובר במוצר דיי מורכב שיש לו מגוון סוגים וסגנונות, למבחר המלא של הסיגריות האלקטרוניות:

https://www.takeair.co.il/category/סיגריות-אלקטרוניות

ואתם יכולים להתבלבל בבחירה אז כדי שזה לא יקרה עליכם ראשית בחרו במותג של חברה מוכרת, ישנן הרבה חברות המוכרת מוצרים מזיופים מסוכנים או ברמה מאוד נמוכה ולא מומלץ להתקרב אליהם. זהו שוק שלא תמיד תוכלו למצוא חלקי חילוף ומילויים מתאימים ולכן כדאי לקנות במקום בחברה גדולה.

לאחר שהבנתם והפנמתם שקונים סיגריה אלקטרונית רק בחברה מוכרת, החליטו כעת בין שיטת הפודים (תאים הניתנים למילוי חוזר) לבין שיטת המכלים הקבועים שלהן יתרונות וחסרונות, רוב הצרכנים מעדיפים את שיטת הפודים אך זה לגמרי עניין של העדפה אישית.

הדבר החשוב ביותר בבחירת סיגריה אלקטרונית זו הסוללה. חשוב לקנות מכשיר בעל חיי סוללה ארוכים עם מגוון רחב של טעמים המתאימים לטעם האישי שלכם.

ניתן לקנות סיגריה אלקטרונית שלמה ומוכנה או את כל החלקים בנפרד ולהרכיב בעצמכם, החלקים שממנה היא מורכבת הינם: סוללה, מוד (החלק שאיתו מפעילים את הסוללה וששם היא ממוקמת), נוזל האיוד (מכיל את התמציות ואיתו מאדים), הסליל שעטוף בחומר שסופג לתוכו את הנוזל ומחמם אותו). כל אחד מהחלקים האלה ניתן לקנות בנפרד ואותם ניתן להחליף כשצריך.

סיגריות אלקטרוניות ומכשירי האידוי מגיעים בגדלים שונים וצורות שונות, יש כאלה הדומות לעט או סיגריה רגילה, רחבות וגדולות יותר וקטנות וקומפקטיות. ישנם המחזיקים כמה סוגים של וייפ בגדלים שונים המתאימים למצבים שונים.

השקיעו בפוד ובסליל איכותיים וטובים כך שאם תצטרכו או תרצו להחליף את נוזל האידוי תוכלו וכך תישארו עם הפוד והסליל שלכם. הרכבה היא בחירתם של מרבית האנשים ולכן מומלץ להשקיע בחלקים הללו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...