Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?

איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
קרדיט - Pixabay

הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש הורים שמחפשים שירותי הדרכת הורים לתינוקות ואילו הורים אחרים רוצים עזרה כזאת דווקא כשהילדים קצת יותר גדולים. מה שמשותף לכל המקרים, הוא שהורים מחפשים היום סיוע ועזרה. לכן אין ספק שאם תעשו קורס של הדרכת הורים לתינוקות, לא תחסר לכם עבודה. מה שכן, חשוב מאוד להשקיע ולבדוק איפה אתם מתכוונים ללמוד את התחום הזה. זה ברור שאם מדובר על תחום מבוקש כמו הדרכת הורים לתינוקות, תמצאו קורסים בתחום הזה בלא מעט מקומות. עם זאת, האם באמת בכל מקום תקבלו תמורה מלאה למחיר שתשלמו? והאם בכל מקום הקורסים יהיו ברמה מספיק גבוהה? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לעצור ולברר הכול על המקום שאליו אתם נרשמים, כי חבל לבזבז את הזמן על לימודים במקום בינוני.

בואו ללמוד פסיכותרפיה במקום מוביל

מה שבאמת מעניין אתכם זה לימודי פסיכותרפיה אינטגרטיבית? רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להיות מטפלים טובים? אתם מכירים גישות שונות בעולם הפסיכותרפיה ומחפשים לימודים כאלה? אם כך, כדאי שתדעו: מדובר על תחום מרתק. לימודי פסיכותרפיה אינטגרטיבית יתנו לכם לא רק ידע, אלא גם כלים מעשיים שיהפכו אתכם להיות מטפלים נהדרים. אחרי לימודי פסיכותרפיה אינטגרטיבית תוכלו לבחור עם איזה אוכלוסייה אתם רוצים לעבוד. בנוסף, אין ספק שתמצאו היום לא מעט עבודה בתחום הזה, כי כולנו לעיתים זקוקים לעזרה. פסיכותרפיה זה תחום מרתק שקשור לעולם הטיפול. לכן, אם גם אתם מרגישים שזה הייעוד שלכם, כדאי שתירשמו ללימודים כאלה כבר ברגעים אלו ממש.

לימודי טיפול, הדרכה וייעוץ ברמה גבוהה

אתם יודעים שאתם רוצים ללמוד הדרכת הורים? מעניין אתכם לראות אפשרויות שונות של קורסים בתחום הפסיכותרפיה? או שאולי אתם רוצים חולמים להיות יועצים שמלווים משפחות? כך או כך, את הלימודים כדאי לעשות במקום הכי טוב בארץ. לכן מכללת רותם צריכה לעניין אתכם, כי כאן אתם בידיים טובות. במכללה תוכלו ללמוד בהתאם לגישה הכי מודרנית שיש היום בתחום הפסיכותרפיה – REACHINGOUT. בנוסף, הצוות המרצים כאן מגיע עם ניסיון רב שנים. לכן זה לא משנה לאיזה קורס תירשמו, כי אין ספק שבסופו של דבר תצאו מרוצים. הקורסים כאן מיועדים למי שמגיע עם רקע בתחום הטיפול או עם תואר ראשון רלוונטי. כמו כן, לרוב יהיה עליכם לעבור ראיון אישי לפני שאתם מתקבלים ללימודים, אז למה אתם מחכים? צרו קשר, התחילו את תהליך הקבלה ללימודים ובנו לעצמכם קריירה לחיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...