Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לעשות את חיית המחמד שלך מאושרת?

איך לעשות את חיית המחמד שלך מאושרת?
כלב מאושר הוא כלב שטוב לו. באדיבות Pixabay

גידול בעלי חיים יכול להיות משימה קשה ומתסכלת אם לא עושים אותה בצורה נכונה. אחד הדברים החשובים הוא לדאוג שחיית המחמד תהיה פעילה, ערנית ומסופקת ויש כמה שיטות להשיג את המטרה

אנשים שמחליטים לאמץ כלב או חתול צריכים לקחת בחשבון שלא מדובר בדבר מובן מאליו. כמו כל בעל חיים, גם חיית מחמד ביתית דורשת השקעה של משאבים ואנרגיות.

כלבים וחתולים צריכים תשומת לב והם מחייבים את בעליהם לשים לב לצרכים שלהם. גידול בעלי חיים תוך התעלמות מהחתול או הכלב לא רק יגרום להם עוגמת נפש וגובל בהתעללות, אלא עלול להסב נזקים לבית ולרכוש האישי.

הזדמנות מצוינת לפעילות ספורטיבית

יש הרבה דרכים לעשות את חיית המחמד המאושרת ורק צריך להיות מודעים אליהן. קודם כל, חשוב כל הזמן לשחק עם בעלי החיים ולעייף אותם. כלבים דורשים כמובן תשומת לב אחרת מאשר חתולים ויש גם הבדלים בין גזעים מסוימים, גילאים ותכונות ספציפיות, אך כדאי לכל מי שמגדל חיות מחמד להקדיש להם לפחות שעה ביום.

כלב מאושר הוא כלב שטוב לו. באדיבות Pixabay

את שעת הפעילות עם בעלי החיים ניתן לנצל להליכה משותפת, למשחק מחוץ לבית או לביקור בגינת כלבים. עם חתולים זה קל יותר כי כמעט לא יוצאים איתם מהבית, למעט מקרים יוצאי דופן. על כל פנים, מומלץ לשחק גם עם החתול ולראות כיצד הוא מגיב לפעילויות שונות.

למעשה, כמעט כל פעילות ספורטיבית שאתם עושים בשגרה יכולה להתאים אם יש לכם כלב צעיר ותוסס. קחו את הכלב איתכם ותנו לו להשתולל ולהוציא אנרגיה. ודאו שאתם עושים זאת במקום שבו מותר לשחרר כלבים, הכירו את הנחיות העירייה וכך תמנעו מעצמכם מפגש לא נעים עם פקחים.

איזה חטיף הכלב שלכם אוהב?

התמודדות עם חיות מחמד היא סוגיה חובקת עולם ולמזלכם יש פתרונות חדשים שיקלו עליכם את המאמץ. כך לדוגמא תוכלו להפוך את הכלב או החתול שלכם למאושרים מתמיד אם רק תתנו להם חטיפים טעימים ותפרגנו להם בכל פעם שהם עושים משהו טוב. לטפו את הכלב, טפחו אצלם מוטיבציה חיובית ואל תשכחו לצייד את הבית במשחקים שיעבירו להם את הזמן כאשר אתם לא נמצאים.

לא יודעים מאיפה להתחיל? המוכרים בכל חנות חיות יכולים להמליץ על צעצועים חדשים, חטיפים שהכלב יאהב או משחקים שמתאימים באופן ספציפי לחתולים משועממים. הסוד הוא להקדים תרופה למכה ולבקר בחנויות מן הסוג הזה לפני שחיית המחמד מתחילה להרוס את הרהיטים בבית. במילים אחרות, חשוב כל הזמן להיות ערניים לצרכים של בעלי החיים ולא להתעלם מהם.

לסיכום, חיית המחמד שלכם תהיה מאושרת אם תקדישו לה מעט תשומת לב. נסו לתת לכלב או לחתול תנאים מעולים בלי לפנק אותם יותר מדי והם יחזירו לכם אהבה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...