Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך עושים הסרת וירוס כופר ומה המקור שלו

איך עושים הסרת וירוס כופר ומה המקור שלו
קרדיט pixabay

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר כל כך עד שלעיתים אפילו אנחנו לא בדיוק בטוחים כי אנחנו באמת מצליחים לעמוד בקצב המסחרר של הדברים. אבל מה שהיה בעבר מדע בדיוני, היום הוא עובדה. היום אנחנו עובדים במהירות גדולה יותר, מכל נקודה בה נבחר לעבוד, ללא כל קושי. בין היתר, הדבר מתאפשר בזכות חומר ומידע אותו אנחנו משכנים במה שנקראה בשפה המקצועית 'ענן'. זה המקום בו אנחנו יכולים לאפסן את המידע של החברה שלנו ולהמשיך לעבוד דרכו בכל מקום בו נבחר לעבוד. אלא שאז מגיעים אלו שמעוניינים לקחת את המידע בעבור כסף או מכל סיבה אחרת. זה הרגע שלנו למצוא איך לבצע הסרת וירוס כופר.

איך עושים הסרת וירוס כופר ומה המקור שלו
קרדיט pixabay

איך הכל מתחיל

הסרת וירוס כופר זה כמובן לא תהליך אותו מבצעים כאשר הכל עובד חלק. אלא מדובר על תגובת מנע במקרה בו מי מהעובדים מנסה להיכנס למידע שממוקם בענן ומקבל התראה בדמות חלונית המציינת כי השרתים הוירטואליים נמצאים תחת מתקפה של וירוס של מי שדורשים כופר כדי להסיר אותו.

יש כאלו המבקשים הסרת וירוס כופר עבור מערכות כמו אופיס 365, מה שחברות רבות במשק נעזרות בו, אבל הוירוסים הללו יכולים להתקיים בעוד מקרים ולפרוץ עוד סוגים של תוכנות. כל שעל העובדים לעשות הוא ללחוץ בטעות על קישור לא נכון במייל וכבר החברה עלולה להיות בבעיה.

מדוע חשוב לפנות לחברה חיצונית

הסיבה בגינה הפתרון לא יכול להיות רק תשלום לפורצים, היא משום שהרבה פעמים אותם גורמים עויינים הגיעו לחומרים רגישים של לקוחות הממוקמים במערכות המידע של החברה. לכן, חשוב לפנות למי שמבינים בכך ויכולים לעזור לכם לעבור את המשוכה הזו. פריצה למערכות המידע של החברה היא אף פעם לא תופעה נעימה. אבל יציאה למהלכים אימפולסיביים ללא כל אזהרה לא בהכרח תביא לפתרון. חשוב לפעול באופן מושכל כדי לא להיקלע למשבר גדול יותר.

איך פועלים עבור הסרת וירוס כופר

הסרת וירוס הכופר יכול להיות באמצעות שחזור נתונים בדרכים אחרות, גיבוי של מידע במערכות שלא קשורות למערכת האינטרנט ועוד. מה שחשוב לזכור הוא שקיימות הרבה דרכים להתמודד עם מגוון רחב של תקלות. עצם הימצאותו של וירוס כופר במערכות המידע של החברה זה לא סימן להרים ידיים.

הכי אפקטיבי זה להימנע

אף אחד לא רוצה לפנות עבור הסרת וירוס כופר, שכן אנחנו מדברים על תקלה שעלולה להשבית חברה עובדת ללא מעט זמן. לכן חשוב כל כך לבצע מגוון פעולות שיאפשרו הגנה מקסימלית על מערכות המידע של החברה. ההמלצה שלנו היא לקבוע מספר כללים שיאפשרו לעובדים להימנע מכניסה למהמורות אלו ואחרות:

  1. לא להתכתב בעבור דברים אישיים דרך המערכות של החברה: שכן מספיק מייל חשוד אחד והמערכות הללו יהפכו מושבתות כליל.
  2. לא להוריד חומרים שיש בהם ספק: בצבא תמיד אומרים 'יש ספק אין ספק'. כל קובץ חשוד עלול להכיל תופעות לוואי שאתם לא מעוניינים בהם. יש להדגיש זאת בפני העובדים.

אנחנו כאן כדי לתת לכם מענה

אצלנו, בחברת 'יזמקו' נשמח לעזור לכם לעבור כל משוכה בעזרת כלים מתקדמים שיאפשרו לכם להמשיך בפעילות השוטפת של החברה.

חברת יזמקו נוסדה בשנת 1972 על בסיס הרעיון לספק ללקוחותיה העסקיים את השירות המקצועי והמהיר ביותר, על מנת לצמצם ואף למנוע את הנזקים האלה.

הרעיון המרכזי של יזמקו והקווים המנחים את פעילות החברה מיום הקמתה הם: לספק ללקוחותינו, מענה אנושי באופן מידי, להכשיר צוות שירות ברמה המקצועית ביותר, להיות זמין בפריסה ארצית ולספק שירות באתר הלקוח. לתת פתרון מקיף לכל בעיה הקשורה באופן ישיר ועקיף למוצרינו לפתח פתרונות ייחודיים על פי צרכי הלקוח. לשפר באופן מתמיד את פעילות מחלקת השירות.

התוצאה הייתה מהפכנית! שירות ברמה הגבוהה ביותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...