Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך קונים מתנה לחברה הכי טובה

איך קונים מתנה לחברה הכי טובה
קרדיט freepik

כשרוצים לקנות מתנה לאדם קרוב, אהוב, חשוב או מוערך מדובר בתהליך שמתחיל כמה וכמה ימים טרם מועד נתינת המתנה. לעיתים יש מועד ספציפי שעד שהוא מגיע חייבים לבחור את המתנה, לקנות אותה ולהכין את כל מה שקשור בה ולעיתים אין יום ספציפי אבל מכיוון שיש סיבה לקניית המתנה יש לה גם פרק זמן שיהיה הכי מתאים לה. בחירה וקנייה של מתנה לחברה הכי טובה היא אחד התהליכים הכי מאתגרים, שכן יש ציפיות לחברות הזאת ורוצים לקלוע בול למתנה שתתאים למעמד כל כך חשוב. חברה טובה וקרובה תרצה להביע במתנה את ההערכה על החברות הטובה, תרצה להראות שהיא בוחרת מתנה שמבוססת על הכרות מעמיקה וארוכת שנים וכמובן תהווה מודל בבחירה של מתנה נכונה, מוצלחת וכזאת שגם יכולה להיות שימושית. אז איך בוחרים מתנה כל כך חשובה?

איך קונים מתנה לחברה הכי טובה
קרדיט freepik

לקנות מתנה לחברה טובה במיוחד

חשוב מאד להבין שמדובר בתהליך ולא בפעולה פשוטה של קניה ותו לא. התהליך יהיה בעיקר מחשבתי ולעיתים יכלול גם בחינה של אפשרויות בקטלוגים שונים או מגוון מוצרים באתרי אינטרנט שבזה הם מתמחים. חברות טובות יודעות הרבה דברים אחת אודות השנייה, מכירות את התחביבים וההעדפות האישיות האחת של השנייה וכמובן מה אהוב יותר או פחות. אם יש חפץ או פריט שהחברה רוצה כבר הרבה זמן לקנות לעצמה אך מסיבות כאלה ואחרות עדיין לא עשתה את זה – מה רבה תהיה ההפתעה כשהיא תקבל את הפריט הזה במתנה, מה שיוכיח כמה דברים – שהחברה שלה רצתה לשמח אותה, להפתיע אותה, לחסוך לה כסף וכמובן שזה יצביע על הקשבה הדדית מצידן כשהחברה שומעת וזוכרת מה נאמר לה ואז מבצעת בשטח את מה שדרוש. אפשרות נוספת ולא פחות מוצלחת היא פריט יומיומי שהחברה תעשה בו שימוש שגרתי ותדע בכל שימוש מהיכן היא קיבלה אותו ומי העניק לה אותו. ומתנה נוספת שיכולה להיות מרגשת במיוחד היא חפץ שמוטבעת בו תמונה של שתי החברות, רקום או חרוט משפט של חברות או אהבה – מה שיהפוך את המתנה לאישית, ייחודית וכמובן מקורית.

המתנה שאין לאף אחד אחר

מצד אחד – אין זה פשוט לקנות מתנה לחברה כל כך טובה. מצד שני – מדובר בחברה שההכרות איתה כל כך טובה ומעמיקה שייתכן שבזכות ההכרות הזאת יהיה קל יותר לדעת מה חסר לה, מה ישמח אותה, מה היא רוצה לקנות לעצמה או ממה היא נמנעת, מכל סיבה שהיא. ההכרות המעמיקה תשחק לטובתה של החברה שקונה את המתנה ותהפוך את החברות לחזקה ועמוקה הרבה יותר. מכיוון שכבר ממילא יש הרבה ערך רגשי הרי שהמתנה תתווסף לו ותוסיף רובד נוסף של אהבה, חברות והערכה לאלה שכבר קיימות ממילא.

נכתב בשיתוף עם https://edgifts4u.com

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...