Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך קידום אורגני יעסוק לעסק שלך?

איך קידום אורגני יעסוק לעסק שלך?

קידום אורגני הפך במרוצת השנים לאחד מאפיקי הפרסום הפופולריים והמבוקשים ביותר על-ידי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

מלאכת הקידום האורגני עוסקת בנקיטת מגוון פעולות, חלקן חד פעמיות וחלקן שוטפות, שיחד פועלות "לשכנע" את מנועי החיפוש כי אתר מסוים הוא אכן רלוונטי עבור ביטוי חיפוש שהקלידו הגולשים. אתר שמתוחזק כדרך קבע עם עבודת SEO נכונה, הוא אתר שמצליח לפלס את דרכו אל העמוד הראשון באופן הדרגתי ובטוח.

אך מתי כדאי שנשקיע את מיטב כספנו בקידום אורגני ומה הן התועלות שבכך?

איך קידום אורגני יעסוק לעסק שלך?

דעו – קידום אורגני לוקח זמן

קידום אורגני ללא ספק עונה על ההגדרה של "השקעה לטווח ארוך". באפיק פרסומי זה, למרבה הצער, איננו רואים את התוצאות באופן מידי ובמרבית המקרים, הכניסות הראשונות לעמוד הראשון יחלו להתרחש בטווח של בין שלושה לארבעה חודשים מרגע התחלת הקידום.

למה זה לוקח כל כך הרבה זמן? הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכאן אנחנו מנסים לשכנע את מנועי החיפוש במידת הרלוונטיות שלנו עבור הגולשים. ישנם ביטויים שאינם תחרותיים בהם ניתן להופיע בעמוד הראשון בתוך ארבעה חודשים בלבד. מנגד, ישנם ביטויים תחרותיים במיוחד שיכולים להגיע לעמוד הראשון רק לאחר השקעה של כשנה.

אז כיצד זה יעזור לעסק שלי?

מלבד הצורך באורך רוח, קידום אורגני מביא עמו לא מעט יתרונות עליהם חשוב לתת את הדעת.

אמינות

הגעתם לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש? בזה הרגע, קניתם את אמונם של הגולשים וזאת עוד לפני שהם אפילו נכנסו לאתרכם. גוגל נתפסת כיום כאוטוריטה, כמדד איכות שעל פיו ניתן לגבש דעה אם עסק מסוים הוא טוב ומומלץ או לא.

בעלי עסקים רבים מעידים על כך שגולשים שהגיעו מתוך קידום אורגני, היו נכונים יותר לרכישה/קבלת שירות מאשר גולשים שהגיעו מתוך הפרסום הממומן.

יציבות

ואם כבר בפרסום ממומן עסקינן, אז הרי שלקידום אורגני ישנו יתרון נוסף והוא היציבות שלו בעמוד הראשון. בקידום ממומן אנו מופיעים באופן מידי בתוצאות החיפוש וזאת בכפוף לתשלום עבור גוגל. הפסקנו לשלם? נפסיק גם להופיע.

בקידום אורגני ההשקעה שלנו משולמת עבור מקדם האתרים והוא פועל שנגיע באופן טבעי לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. התברגנו היטב בעמוד הראשון והפסקנו את העבודה מול מקדם האתרים? מרבית הסיכויים שהביטויים ימשיכו להיות יציבים לעוד זמן רב בתוצאות החיפוש בזכות התוכן האיכותי והקידום הנכון ואתם לא תצטרכו לשלם לאיש.

שיתופי פעולה

אתרים שממוקמים בעמוד הראשון נהנים לא רק מתנועה של גולשים רלוונטיים המבקשים להפוך ללקוחות, אלא גם מתנועה של חברות שונות המעוניינות ביצירת שיתופי פעולה עסקיים ברשת.

נניח ואתם אתר בתחום הטיולים, אז הרי שייתכן ותקבלו פניות מחברות לביטוחי נסיעות לחו"ל המבקשות לפרסם מאמרים אצלכם או אולי מנוע וחיפוש פנימי לסגירת עסקאות. נניח שאתם אתר ללימוד גיטרה והעליתם מאמר יעיל בבחירת הגיטרה לרמת מתחילים, אז ייתכן שתקבלו פניה מחברות המשווקות גיטרות כדי שתמליצו עליהן באותו המאמר שמקודם היטב בגוגל.

השקעה לטווח הרחוק

לסיכום, זכרו כי השקעה בקידום אורגני אמנם איננה מראה את תוצאותיה בחודשים הראשונים, אך במבט לרחוק, מדובר באחד מן הכלים השיווקיים היעילים והחשובים ביותר, באמצעותם תוכלו להבטיח את הכנסותיו של העסק דרך האתר.

בעוד שבקידום ממומן, התוצאות יחולו רק על מה שקורה באותו הרגע, הרי שהמיקומים של העסק בקידום האורגני, יכולים להישאר יציבים לאורך זמן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...