Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אלמנטים חשובים בכל אתר אינטרנט בשנת 2020

אלמנטים חשובים בכל אתר אינטרנט בשנת 2020

שנת 2020 כבר עומדת בפתח, וכמו בכל שנה אנו צריכים לדאוג לאתר האינטרנט שלנו, על מנת לפתח אותו ולהביא אלינו כמה שיותר לקוחות ועסקאות. כמדי שנה, גוגל יוצאת בשכלולים חשובים, וגם אם היא לא משנה את החוקים לחלוטין, הרי שקיימים אלמנטים שונים שיש צורך לשמור עליהם ולתפעל גם בשנה החדשה. מכל מקום, קיימות כמה מגמות שיש לתת עליהן את הדעת בנושא של קידום אתרים של 2020.

אלמנטים חשובים בכל אתר אינטרנט בשנת 2020

גוגל מתחילה לענות על השאלות

בניסיון להשאיר את הגולש כמה שיותר במנוע החיפוש, גוגל שדרגה את אופן החיפוש על מנת להתאים אותו לשאלות שמקלידים הגולשים. לפיכך, קיימת התייחסות רבה יותר לתקצירי התוצאות. היות שגוגל מעוניינת לענות על שאלות הגולשים, כדאי להשקיע יותר בתקצירים אלה.

חיפוש קולי בנייד

חברות בניית אתרים מעודדות את בעלי האתרים להתאים את האתרים שלהם לנייד. ואכן, יותר ויותר גולשים מעדיפים לבצע בטלפון החכם הזמין שלהם שנמצא אתם בכל עת. הרספונסיביות לנייד מעניקה לגולשים את האפשרות להשאיר פרטים אצל בעל העסק באתר או ליצור עמו קשר טלפוני. לקראת 2020, עם התפתחות טרנד החיפוש הקולי, השימוש בנייד רק יילך ויגבר. גולשים מעדיפים להקליט את מושא החיפוש שלהם ולא להקליד אותו. ולכן, בעלי האתרים צריכים להיערך לאפשרות הזאת, על מנת להיות הראשונים בתוצאות החיפוש הקולי.

מלך בעל תוכן

התוכן הוא המלך בקידום האתרים, והיה כזה מאז ומעולם. אך אם בעבר הסתפק מנוע החיפוש במאמרים פשוטים יחסית הכוללים את מילות הקידום, הרי שהיום קיימת דרישה לתוכן איכותי ומקיף. גוגל נוהגת לתעדף מדריכים, טיפים וכל מידע שעשוי להיות שימושי ללקוח. כך שבמקום תכנים של 350 או 400 מילה שאנו רגילים לראות באתרים, ניתקל יותר במאמרים ארוכים בני 1,000 מילה ויותר. כמו כן, כאשר ממקמים את התוכן באתר, יש צורך לחשוב היטב איזה תוכן יתאים לקהל היעד ואיזה לא.

מגמות עיצוביות 2020 שכדאי להכיר

גם בשנת 2020 לא ניתן לוותר על העיצוב. גוגל ייחסה חשיבות לתוכן הוויזואלי מאז ומתמיד, ולכן בעלי אתרים רבים משתמשים בשירותיו של מעצב UI אשר יתאים את האתר לממשק המשתמש. כמה מגמות עיצוב משתמש של 2019, ממשיכות אתנו גם ל-2020:

  • סינמגרף – טכניקה מיוחדת הגורמת לחלקים שונים של התמונה לנוע, ממש כמו בסרט וידאו, בעוד התמונה עצמה נותרת במצב סטטי. מדובר בטכניקה שנועדה לרענן מעט את התמונות הסטנדרטיות שבהן אנו נתקלים באתרים.
  • Real Time Website Personalization – או בתרגום לעברית: עיצוב המותאם לקהל המשתמש. כלי שנועד להתאים את התוכן הוויזואלי והכתוב לגולש. לדוגמה, גולש ישראלי ייתקל בעמודים של שותפים ישראליים בלבד, בעוד גולש ממדינה אחרת ייתקל בשותפים בני ארצו.
  • פרלקס – אתרי פרלקס הם אתרים בעלי גלישה מיוחדת אשר יוצרים תחושה תלת ממדית: הם כוללים שכבות עיצוב מגוונות המשתנות בעוד הגולש ממשיך לגלול.
  • עיצוב מינימליסטי – לפעמים אין צורך בגיבוב של תמונות וסרטונים על מנת ליצור תכנים ויזואליים איכותיים. העיצוב המינימליסטי חודר לא רק לעיצוב הפנים, אלא גם לאתרי האינטרנט. כאשר משתמשים בתמונות וסרטונים במידה הנכונה, אפשר לעזור ללקוח למצוא את מה שהוא מחפש, ללא כל המסיחים מסביב.
  • עיצוב מותאם למובייל – כן, לקראת 2020 ישנם עדיין בעלי אתרים שלא התאימו את האתר שלהם למובייל. כפי שהזכרנו קודם, בעקבות השימוש הנרחב במכשיר הנייד בכלל והטרנד הקולי בפרט, עיצוב ממשק המשתמש מתחיל בהתאמתו למסכים הקטנים.

לסיכום, גוגל ממשיכה לשדרג אלמנטים חשובים כמו תוכן איכותי, עיצוב, חיפוש קולי ושאילתות. חשוב לעקוב אחר השכלולים שלה במטרה להוביל את האתר לתוצאות הראשונות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...