Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אלמנטים שיש לבחור לבניית מצבה

אלמנטים שיש לבחור לבניית מצבה
קרדיט - Canva

המצבה הנבנית עם שמו של יקירכם עליה צריכה להתאים לרצונכם כשדבר המוביל אתכם הוא מה היתה העדפתו של המנוח לו היה אפשר לשאול אותו. מצבות הן לרוב בצורה ובמראה סטנדרטיים, עשויות אבן בהירה וצורתן מלבנית. עם זאת, היום אפשר לראות מצבות המעוצבות אחרת ואף עשויות אבן שונה מהסטנדרט. בניית המצבה צריכה להתבצע לאחר שבחרתם את האלמנטים המרכיבים אותה. אלמנט חשוב הוא צורת המצבה וגודלה, כשלגבי הגודל יש לוודא אם יש הגבלה בבית העלמין בו נעשית הקבורה. צורת המצבה היא לרוב מלבנית אך חברת מצבות בחיפה בעלת ניסיון רב בבניית מצבות ועיצובן יכולה להציע גם בניית מצבה בצורה ייחודית לפי בקשתכם. יש לקחת בחשבון שהדבר יקח זמן רב יותר וגם יהיה יקר יותר. מעבר לכך יש לבחור את האבן ממנה תיבנה המצבה, את אופן הכיתוב ואת תוכנו.

בחירת חברת מצבות מקצועית- הדרך להקל על עצמכם בסיטואציה קשה

אם קניית רהיטים לבית נעשית אחרי התעניינות בנושא באופן טבעי, לבחירת מצבה אף אחד לא מגיע אחרי התעניינות בתחום וגלישה באתרי מצבות סתם בשביל הכיף. אנשים נכנסים לעניין בבת אחת וכמובן בנסיבות שלא היו רוצים להיות בהן. לכן החשוב ביותר הוא בחירת בעל מקצוע: קבלן מצבות או חברה העוסקים בתחום שיובילו, ימקדו, יפרשו אופציות ויסייעו בבחירת המצבה המתאימה וכמובן יביאו את הבחירה לכדי ביצוע. לכן, לבחירת חברת מצבות בחיפה אם זהו מקום מגוריכם אשר תלווה אתכם בעניין יש חשיבות רבה. כדאי להגיע לחברה על סמך המלצות אם ישנן. חשב לבדוק שזו חברה הנחשבת קבלן מורשה בחברה קדישא, שיש לה ניסיון רב בתחום, מגוון אפשרויות לבחירת מצבות מוכנות וגם אופציה לעיצוב מצבות מיוחדות באופן אישי.

להפוך לוח אבן ללוח זיכרון אישי למנוח

מצבה היא אמנם לוח אבן אך זהו הלוח האישי של המנוח, אחד האמצעים העיקריים להנצחתו. לכן, רבים מנסים לתת למצבה נופך אישי, חמים וייחודי אשר  יזכיר את המנוח באיזשהו אופן. כתיבת אותיות למצבה היא אחת הדרכים להפוך את המצבה לייחודית יותר וליצור בכך רמיזה קלה לאדם שהיה המנוח. ישנן טכניקות שונות לכתיבת האותיות. הטכניקה המוכרת ביותר היא חריטה אך ישנה גם הדבקה באמצעות אותיות מוברגות. ניתן לבחור גם באותיות מובלטות או שקועות הנותנות מראה מיוחד למצבה. ניתן לבחור פונט מעניין אשר גם הוא יתאים יותר לקווי האופי, למשל אותיות כתב עגולות לאדם שנחשב רך באופיו ואוהב אדם. לצד אותיות אפשר להוסיף בחריטה גם ציור המאפיין את המנוח, למשל ציור של תווים אם אהב מוזיקה או נגינה. תוספת כמו אדנית עם צמחיה או גינה מיניאטורית יתאימו לאדם חובב טבע. כך גם מצבה העשויה אבן טבעית וגולמית שצורתה פראית.

אבן ושיש נפתלי היא חברה העוסקת בתחום המצבות מ 1951. זו חברה משפחתית אותה מנהל היום הדור הרביעי. מעבר למקצועיות החברה מקפידה על יחס אישי ואמפתי לכל לקוח והבנה למצבו הרגיש. מוזמנים ליצור קשר

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...