Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אלפי משתתפים באירועי הקיץ בגבעתיים

אלפי משתתפים באירועי הקיץ בגבעתיים

השנה נדמה כי הקיץ בגבעתיים הנו חם במיוחד, אך לא בשל מזג האוויר, אלא עקב שורה של אירועי הקיץ הייחודיים אשר עורכת העירייה. בשנים האחרונות לא נערכו אירועי קיץ מאסיביים בעיר ולפיכך החליט ראש העירייה ראובן בן שחר לחדש את המסורת הוותיקה ואף להוסיף אירועים רבים וייחודיים אשר הצליחו עד עתה, למשוך תושבים רבים.

אלפי תושבים כבר השתתפו בשורת המופעים וההפעלות אשר נערכו בגנים הציבוריים, ברחבת מצפה הכוכבים, בבית ראשונים ובספריות הציבוריות ובעיריית גבעתיים מדווחים כי נרשמה התעניינות ערה באירועים עתידיים.

ראש העיר, ראובן בן שחר, הגיע לברך את התושבים הרבים שהגיעו השבוע (יום ג') לגן הזיכרון לאירוע "שמח על הדשא" עם כוכב ערוץ הופ "נחשון כל יכול" (אסף אשתר) והדמויות האהובות: דודידו, קוצונים, באלי ושלוק וציין כי: "יזמנו השנה שורה של אירועי קיץ בהיקף שלא היה כדוגמתו בעיר מזה תקופה ארוכה. אנו מתכננים לחדש את מסורת אירועי הקיץ ולהגדילם בשנים הבאות. הגדלת תקציב התרבות שהובלנו השנה איפשרה לנו לערוך את שורת אירועי הקיץ וכך בני כל הגילאים בעיר יכולים ליהנות ממבחר מגוון של אירועים לכל המשפחה"

הצלחה נוספת נרשמה בשבוע שעבר בהופעה של הזמר דויד ברוזה במסגרת אירועי "מוסיקפה". מאות אנשים גדשו את רחבת מצפה הכוכבים בעיר ונהנו מהופעה מרגשת באחד מהמיקומים היפים ביותר בגוש דן. בימים הקרובים יופיעו במקום במסגרת ה"מוסיקפה" גם הזמר והיוצר ארכדי דוכין ובשבוע הבא יוצאי להקת כוורת קלפטר, אוליארצ'יק ושמיר.

ילדי העיר נהנו השבוע מאירוע משותף עם כוכבי ערוץ הופ וכן מופע להטוטים אשר נערכה בגן הזכרון. ובשבוע שעבר התקיים אירוע בגן העלייה השנייה עם קריס הקוסם ומופע שירי ילדים שאהבנו מכל הזמנים. נוסף על כך, בשבוע הבא יתקיים מופע סיום של "שמח על הדשא" עם כוכב הילדים הבלתי מעורער "יובל המבולבל".

הספריות העירוניות התגייסו גם הן לטובת אירועי הקיץ והן מקיימות "שעות סיפור" לילדי העיר. נוסף על כך, נפתח בבית ראשונים בכל יום שני מועדון נוער – "נוער בחצר" ובו אטרקציות לילדים ללא תשלום כגון: שולחנות משחק, ומשחקי פלייסטיישן.

בעיריית גבעתיים ביקשו לציין כי לקראת סיום הקיץ יוכלו תושבי גבעתיים ליהנות מהקרנות סרטים בגן תיאטרון גבעתיים על גבי מסך ענק. בין הסרטים שיוקרנו הם גיבור על נמלים, שלוש אימהות, אביבה אהובתי ותזיזו את הרגלים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...