Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אם בהימורים עסקינן

אם בהימורים עסקינן
צילום Pixabay

כל אחד הימר לפחות פעם אחת בחייו על דבר מה. אנו עוסקים בהימורים גם כשאנו לא רוצים בכך באמת או מתכוונים להמר. זה יכול להתרחש במעבר חצייה סואן, ניסיון של קליעת נייר לפח המשרדי או מסחר בשוק ההון ללא כל ניסיון. כל עוד לא מדובר על כסף אמתי במסגרת משחק, לא נחשוב יותר מידי ונהמר בחפץ לב, נתערב עם חברים ונזכה או שנפסיד ללא כל קשר לתוצאה.

צילום Pixabay

כאשר אנו חוצים את גיל 18 והופכים לעצמאיים ובעלי זכויות שלא היו לנו לפני כן, ישנם דברים רבים שנוכל לעשות  מבלי להתחשבן עם הורים, חברים או משפחה. עולם גדול ומרתק נפתח לפנינו ואין שום סיבה שלא ניהנה ממנו ומכל מה שהוא מציע לנו. עולם ההימורים הוא אחד התחומים המרתקים ביותר שקיימים כיום ורבים מגלים את העוצמה וההתרגשות שמביאים איתם משחקי השולחן המהנים. כך ניתן להצטרף אל עולם שמציע  טורניר פוקר ברשת או סביב שולחן אמתי.

אז במה משחקים היום

פוקר טקסס הולדם הינו אחד ממשחקי ההימורים אשר סחפו אחריו מיליוני משתתפים ברחבי העולם. מדובר על משחק אשר יכול להכיל מאות שחקנים, כל אחד בביתו, ולהניב רווח נאה לאנשים אשר מכירים את חוקי המשחק והתנסו בו בעבר. לאחר שהדילר מחלק לכל שחקן שני קלפים ומחזיק אצלו את שלושת הקלפים הגלויים עד לקביעת סכום של הימור מינימלי. לאחר שנקבע סכום ההימור מחלק הדילר את שלושת הקלפים הנותרים (פלופ), כך מתחיל הסיבוב הראשון של המשחק.

כל שחקן בודק את הקלפים שעל השולחן וינסה להביא לשילוב הטוב ביותר עם הקלפים שנמצאים אצלם ביד. אם שחקן מסוים מחזיק קלפים אשר חזקים יותר (או חלשים יותר) מהקלפים שנמצאים על השולחן באותו רגע, ישנן כמה אפשרויות:

  • ויתור על המשחק ויציאה כיוון שאין ממש סיכוי לנצח (FOLD).
  • אם השחקן לא בטוח שיש לו קלפים מספיק חזקים אז הוא יכול להמשיך לשחק לסיבוב שני אך להישאר עם הסכום המינימלי שנקבע בתחילת המשחק (CHECK).
  • השחקן יוכל גם להמשיך את המשחק ולהעלות את סכום ההימור (RAISE).

כל השחקנים חייבים להסכים להעלאת בסכום ההימור וכך מתחיל סיבוב נוסף אשר חוזר על עצמו. השחקנים אשר נשארו מהסיבוב הראשון ממשיכים לסיבוב שני שבו הדילר מחלק רק קלף אחד על השולחן שקרוי טרן. ומתחיל שוב תהליך שבמהלכו צריך להחליט אם לסגת או להישאר ולהעלות את הסכום.

הסיבוב הקובע

כאשר מגיעים אל הסיבוב השלישי מניח הדילר את הקלף חמישי והאחרון (ריבר) וזוהי גם הנקודה בה כל מי שנשאר צריך להחליט אם הוא נשאר או פורש מהמשחק. כל מי שיישאר יהיה עליו לחשוף את הקלפים שלו וכך מתגלה לשאר השחקנים מהם שני הקלפים הטובים ביותר ולמי יש את היד החזקה ביותר. המנצח יזכה בכל הכסף של שאר המשתתפים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...