Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפילו סוכני ביטוח רכב נכנסים אל פורטל הביטוחים הגדול בישראל…

אפילו סוכני ביטוח רכב נכנסים אל פורטל הביטוחים הגדול בישראל…
קרדיט FREEPIK

סוכן ביטוח רכב היה פעם מקצוע שדרש שלכל סוכן ביטוח, יהיה רכב והוא היה עובר בין בית לבית על מנת לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש ביטוח רכב או כל ביטוח אחר. היום הכול עובר לאון ליין וכך גם רכישת פוליסות הביטוח השונות. חברות ביטוח רכב הבינו זאת ומנגישות את האתרים שלהם ללקוחות על ידי יצירת אתרים פשוטים לגלישה עם מחשבוני עליות ואפשרות לרכוש ביטוח און ליין. היתרון של פורטל הביטוחים זה שהוא מרכז את כל האפשרויות, לא רק של חברה אחת ותאמינו או לא, אפילו סוכני ביטוח רכב של החברות המיוצגות בפורטל גולשים בו… 

למה? כי כך סוכני ביטוח רכב של חברה אחת יכולים לראות מה בתפריט של סוכני ביטוח רכב מחברה אחרת ולשדרג את ההצעה או להשוות אותה. מי נהנה מכל זה? הצרכן כמובן, שבעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל מצליח לקבל את כל הצעות הביטוח הטובות ביותר במקום אחד, בקלות ובמהירות!

אפילו סוכני ביטוח רכב נכנסים אל פורטל הביטוחים הגדול בישראל...
קרדיט FREEPIK

הביטוחים הסודיים של סוכני ביטוח רכב – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

היתרון של סוכני ביטוח רכב אמיתיים ולא אתרים ובוטים הוא האפשרות שלהם להציע הצעות בלעדיות ומבצעי הנחות על פוליסות עם מחיר קבוע באתר. סוכני ביטוח רכב הם הריי סוכני מכירות לכל דבר וכמו שאתם יכולים לקבל דיל טוב יותר בהוט או בבזק למשל על ידי שיחה טלפונית עם נציג מכירות, כך זה עובד גם בענף הביטוחים. סוכני ביטוח רכב טובים יכולים להציע לכם עסקה טובה יותר מזו הנמצאת בענף בהתאם לאישור שהם מקבלים, כפי שפעם סוכן ביטוח רכב יכול היה לשדרג הצעות של חברות ביטוח רכב שמבינות את המשחק והתחרות הרבה בשוק, אז והיום.

העבודה של סוכני ביטוח רכב לא שונה מזו של סוכני מכירות אחרים: סוכני ביטוח רכב צריכים להגיע למכסת מכירות חודשית ולצרף כמה שיותר לקוחות כל חודש. סוכני ביטוח רכב אולי לא יגלו לכם אבל יש חשיבות לעיתוי בו אתם רוכשים את הפוליסה בהתאם למכסת המכירות של כל סוכן וסוכן ובדרך כלל לקראת סוף החודש, סוכני ביטוח רכב שלא הצליחו להשיג את מכסת הלקוחות שלהם, יכולים להוזיל את המחיר של פוליסות הביטוח שנותרו להם למכור עד סוף החודש… 

מקרים אחרים בהם סוכני ביטוח רכב יכולים להוזיל את המחיר עבור אותה פוליסת ביטוח שהייתה יקרה יותר קודם הם במקרה של מבצע מידי או הורדת מחיר גורפת שהוכרזה בחברה והם ממהרים להציע אותה ללקוחות שלהם. בשוק דינמי, תחרותי וצפוף כל כך כמו שוק הביטוח בישראל, כל יתרון שאפשר להשיג יתקבל בברכה על ידי סוכני המכירות בענף.

איך להשיג את המחירים הטובים ביותר על פוליסות ביטוח הרכב – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

כדאי לדעת: אפילו בתחום רשמי ומכובד כמו תחום הביטוח, אפשר למצוא מציאות. הסברנו מדוע זה יכול לקרות שהמחיר יורד אך התנודות במחירים לא כאלה גדולות ומשתנות כמו במוצרים אחרים אז אל תצפו לזה ואם עליכם לבחור ביטוח רכב, ביטוח חיים או כל ביטוח אחר, אל תחכה למבצע כי זה לא עובד ככה בתחום הביטוח תמיד אלא לעיתים נדירות כאשר נכנס מוצר חדש לגמרי לשוק או כאשר יש שינוי בחוק או ברגולציה בתחום המאפשר לחברות הביטוח הגדולות להוזיל מחירים. בימים כתיקונים מחירי הביטוח קבועים על פי רוב ולמען האמת המחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר בבחירת ביטוח אלא הכיסוי הביטוחי והשירות של חברת הביטוח, כלומר היכולת שלה לספק ללקוחות מענה אמיתי ברגע האמת במידה וצריך להפעיל את הפוליסה כמו במקרה של תאונה בביטוח הרכב למשל.

נוהגים בביטחון עם ביטוח מקיף לרכב – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

אין ספק שהביטוח הטוב ביותר עבור כל רכב הוא ביטוח מקיף. לא רבים מודעים לכך אבל ביטוח החובה אינו מכסה כלל את הנהג מנזק הנגרם לרכב, לא של בעל הרכב ולא של הרכב האחר המעורב בתאונה. רבים עושים רק ביטוח חובה על מנת לצאת ידי חובה בלי לדעת שהם כלל לא מבוטחים על נזקים! אמנם ביטוח החובה מכסה את הנהג על פגיעות גוף ונפש כתוצאה מתאונה אך ברוב המקרים תאונות גורמות יותר נזק לרכבים עצמם ובמקרים אלה רק ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' יכסו את בעל הרכב המבוטח. יחד עם זאת חשוב לדעת: ביטוח צד ג' יכסה רק את נזקי התאונה שיגרמו לרכב בו פגעתם ולא יכסו את הנזקים שיגרמו לרכב שלכם במקרה של תאונה בה אתם אשמים. ביטוח מקיף לעומת זאת יכסה אתכם בכל מקרה ולכן הוא גם יקר יותר.

מתלבטים איזה ביטוח לעשות לרכב? עדיין לא בטוחים אם אתם צריכים ביטוח מקיף לרכב או יכולים להסתפק בביטוח צד ג'? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל המידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה ולדעת מה סוג הביטוח הטוב ביותר עבורכם בהתאם לגיל שלכם, מספר הנהגים שנוסעים על הרכב, סוג הרכב, נפח המנוע, רמת המיגון של רכב ועוד פרמטרים משתנים שקובעים את עלות פוליסת הביטוח, כל מקרה לגופו בהתאם לנהג ולרכב המבוטחים.

כל מה שצריך לדעת על ביטוח, חיסכון והשקעה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מידע מקיף על קרנות פנסיה, קרן השתלמות, ביטוח לאומי, קופות גמל ועוד מכשירים פיננסיים לחיסכון ושקעה כולל מנועי השוואת מחירים ומחשבונים שונים.

צריכים לעשות ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים או כל ביטוח אחר? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לקרוא הסברים מפורטים על כל סוגי הביטוחים, ההבדלים בין הביטוחים השונים, היתרונות והחסרונות של כל ביטוח ומידע מפורט על ביטוח סיעודי, ביטוח לעובדים זרים, ביטוח משכנתא, ביטוח מבנה או תכולה וכל נושא אחר השייך לעולם הביטוחים!

רוצים להוזיל את עלויות הביטוח שלכם? השוו מחירים של כל חברות הביטוח ותדעו מי חברת הביטוח הטובה ביותר בכל תחום ביטוח. חברות ביטוח שונות מתמחות בתחומים שונים ולא בהכרח שחברת ביטוח הטובה בתחום אחד תהיה טובה בתחום אחר. כך שאם יש לכם כבר ביטוח חיים בחברה מסוימת ואתם אפילו מרוצים ממנה, אין זה אומר שהביטוח שתקבלו עבור תחום אחר יהיה טוב יותר רק כי אתם כבר לקוחות החברה. 

על מנת ליהנות מביטוח איכותי מומלץ להתייעץ עם סוכני ביטוח ולא רק לקבל את המידע מהרשת ולכן סוכני ביטוח עדיין חשובים לכל המארג של חברות הביטוח ובסופו של דבר הם גם אלה שאחראים הלכה למעשה על תפעול הפוליסה הוצאתה לפועל.

בסופו של דבר אין כמו יחס אישי ואוזן קשבת של איש שירות אמיתי וכשזה מגיע לרגע האמת, תהיו בטוחים שהעזרה לה אתם זקוקים ברגע קשה או דחוף, לא תגיע מאתר אינטרנט או מבוט דיגיטלי אלא מנציג שירות בשר ודם, שידאג לטפל בפניה שלכם כמו שצריך… לפחות ככה זה צריך להיות. בהצלחה. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...