Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשרויות טיול למזרח הרחוק

אפשרויות טיול למזרח הרחוק

התרבויות המגוונות, המאכלים המעניינים והאפשרויות הרבות המעניקות חוויה עשירה של שכרון חושים משגע. לא בכדי החוזרים מהמזרח הרחוק תמיד מגיעים לארץ עם טעם של עוד.  החל מהנופים המרהיבים של הג'ונגלים העשירים, דרך מדינות כגון סין, נפאל, סרי לנקה, תאילנד ווייטנאם ועד לאזורים האקזוטיים ברחבי העולם כולו – כל אלו הופכים מרתקים פי כמה באמצעות טיול מאורגן המודרך על ידי אנשי המקצוע המתאימים.

סין

סין הינה המדינה המאוכלסת ביותר בעולם ומונה לא פחות ממיליארד איש ותשעה מיליון קילומטרים מרובעים. טיול לסין הוא בבסיסו אפשרות להרחבת אופקים מעצימה ומפתחת המעניקה אינספור אפשרויות למידה והנאה. בין הנקודות הגדולות והמרכזיות ביותר בסין ניתן למצוא את שיאן, את החומה הסינית, שנחאי ועוד. באמצעות טיול מאורגן לסין יכולים התיירים למצוא את כל המקומות האטרקטיביים ביותר מבלי להשקיע זמן רב בתכנון המסלולים ובבדיקת אפשרויות ההגעה לכל אחד מהתיירים. באמצעות טיול מאורגן לסין ניתן לחוות אותה מנקודות מבט חדשות לחלוטין ומעניינות הרבה יותר. האטרקציות השונות שמציעה סין למקומיים כוללות חוויות הרבה יותר עשירות מאשר אלו המוכרות לתיירים. שמורות טבע מרהיבות עין, מסעדות מקומיות המציעות מטעמים איכותיים, הדרכה צמודה המעניקה רקע שלם על סין – כל אלו פותחים עולם ומלואו של אפשרויות.

יפן

יפן מציעה את בין האטרקציות העשירות ביותר בגלובוס כולו. הודות לטכנולוגיה המתקדמת ההופכת את יפן לבירת הטכנולוגיה העולמית, ביקור באימפריה יכול להפוך לסיור לימודי מתמשך ומעשיר לאוהבים להרחיב את האופקים. באמצעות טיול מאורגן ליפן ניתן לגלות אתרים ומקומות שתיירים אינם יודעים על קיומם ולגלות את העושר הרב שמציעה הקדמה לאוהביה. תחומים כמו ארכיטקטורה ואומנות הופכים להיות תחומים מרתקים לגילוי הודות לידע הרב שצוברים המדריכים המקצועיים בשנות פעילותם. השירות המקצועי, האירוח היפני, רמת הבטיחות הגבוהה והמחויבות להצלחה – טיול מאורגן ביפן הופך את כל אלו לחוויה בלתי נשכחת.

תאילנד

תאילנד הינה בין היעדים התיירותיים המבוקשים ביותר בעולם כולו. תיירים מרחבי כל הגלובוס מעדיפים לבלות את חופשתם על אחד מהחופים האטרקטיביים. מדובר באחת המדינות הנגישות ביותר למטיילים: רמת השירות בה גבוהה יחסית למדינות אחרות במזרח הרחוק ובאמצעות טיול מאורגן יכולים המטיילים להגיע אל המקומות הסודיים אליהם איש מהתיירים העצמאיים עוד לא הגיע. האוכל המצוין, התרבות המרתקת, החנויות הקורצות והחופים המוזהבים – כל אלו הופכים את תאילנד לחוויה בלתי נשכחת עבור רבים. המדריכים המקצועיים המכירים את תאילנד לאורכה ולרוחבה יכולים לחשוף בפני המטיילים את כל האטרקציות העשירות ביותר כך שכל מה שנדרש הוא בגדים נוחים והרבה זמן פנוי…. 

הונג קונג

הונג קונג הינה בין המדינות הגדולות והמגוונות ביותר שבאתרי המזרח הרחוק. טיול מאורגן להונג קונג הינו בגדר הרפתקה בלתי נשכחת  הודות למגוון האטרקציות המוצעות בה ומגוון אתרי התרבות המעניינים שהיא מציעה. בין אם מדובר בטיול משפחתי או טיול זוגי , הרי שמדריך מקצועי יכול להפוך את הסיורים למעשירים ומגוונים ואת החופשה כולה לחוויה בלתי נשכחת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
לפנק את העובדים שלנו
הדרך הטובה ביותר להעריך את העובדים שלנו על עבודתם הקשה...
DCIM102MEDIADJI_0604.JPG
אירוח משפחתי מושלם
אחד הדרכים הנהדרות ליצור גיבוש משפחתי מושלם ואיכותי זה באמצעות...
2 מסלולי 4X4 מומלצים באזור חיפה והכרמל
אין כמו לצאת לטיול 4X4 באיזו שבת שימשית (שסוף סוף...
רובוט בריכות
רובוט לבריכה חובה בכל בית
אם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הרבים של רובוט לבריכה,...
ליהנות מחופשה מושלמת עם הילדים
מלונות בצפון מציעים חוויה לכל המשפחה ותוכלו ללון במלונות המצויים...
נופש משפחתי בחופש הגדול
נופש משפחתי בחופש הגדול
לצאת לנופש עם כל המשפחה בחופש הגדול זו אופציה מאוד...
כבר מעכשיו – חושבים על חופשת הקיץ הקרובה שלכם
כבר מעכשיו – חושבים על חופשת הקיץ הקרובה שלכם
מלון בוטיק  - למרות שאנחנו עדיין בעיצומה של שנת הלימודים,...
לאן נטייל עם המשפחה בחורף?
לאן נטייל עם המשפחה בחורף?
החורף כבר שוב כאן איתנו ונראה כי השנה רובנו לא...
טיול גמלאים לבן שמן
יוצאים מה"קופסה" טיול גמלאים תחת מגבלות התו הסגול
תקופת הקורונה מערימה קשיים ואתגרים רבים לכולם ובמיוחד לאוכלוסיית הגיל...
גבעתיים תומכת בעסקים מקומיים
היחידה לקידום עסקים בעיריית גבעתיים ועמותת קהילתיים יוצאות בקמפיין עידוד...