Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשרויות מסוגננות לחידוש הדלת

אפשרויות מסוגננות לחידוש הדלת
צילום אילוסטרציה : באדיבות pixabay

ישנם אלמנטים בבית או במשרד, שאנחנו קונים פעם אחת ולא יותר, בדרך כלל. מדובר על אלמנטים שאנחנו לא נוהגים להחליף, גם בגלל עלותם וגם בגלל שבאופן עקרוני, הם עמידים ויכולים להחזיק מעמד במשך עשרות שנים, בהנחה ולא קורה משהו קיצוני. דוגמא טובה לכך הן דלתות.

צילום אילוסטרציה : באדיבות pixabay
צילום אילוסטרציה : באדיבות pixabay

בין אם מדובר בדלתות פנים או דלתות חוץ, אנחנו לא נוהגים להחליף אותן, והדלת אותו התקנו ביום בו בנינו, רכשנו או שיפצנו את הנכס, זו הדלת שתהיה איתנו במשך שנים רבות, עד שנחליט לעזוב את המקום.

אך אין זה אומר שאנחנו חייבים לשמור על העיצוב של הדלת לאורך כל השנים, זה לא אומר שאנחנו חייבים להתמיד ולשמור על הדלת כפי שהיא, מבלי לשנות אותה. יודע כל מנעולן הבקיא בתחום, שיש לנו אפשרויות שונות לחדש את הדלת, בין אם זה באמצעות החלפת מנעול, התקנת מנעול נוסף וכן באמצעות דרכי חידוש נוספים, במקום לרכוש דלת חדשה ולהשקיע כסף רב.

החלפת מנעול או התקנת מנעול נוסף על ידי מנעולן בגבעתיים או מכל עיר אחרת, זה דבר מוכר וידוע, מאחר ועם השנים המנעול מתקלקל או נחלש, ובמקרים בהם יש ניסיון פריצה אז הוא גם נשבר, הרי שאין לנו ברירה אלא להחליף את המנעול. לעומת זאת, חידוש הדלת ועיצובה בצורה שונה, הוא דבר יותר חדשני.

כיצד אפשר לחדש את הדלת

אנחנו יכולים לחדש את פני הדלת בצורות שונות וייחודיות. חשוב לומר שמדובר הן בחידוש דלתות פנים והן בחידוש דלתות חוץ, הנה מספר דוגמאות לחידוש דלתות.

טפטים – נניח ואתם לא מרוצים מהצבע של הדלת או מהמעטפת שלה, אז מה שעליכם לעשות זה להדביק על הדלת טפט חדש, בין אם זה טפט בצבע אחיד או טפט עם שלל צבעים. הנה לכם חידוש דלתות בצורה פשוטה ובעלויות זולות. יש לציין שכיום ניתן למצוא טפטים איכותיים ומגוונים.

צביעה – יש לכם אפשרות ליהנות גם מאופציה של צביעה של דלתות בצבע חדש. אתם יכולים לצבוע את הדלת בצבע שלה או לצבוע אותה בצבעים אחרים לגמרי. מן הסתם, עליכם לבחור צבעים מתאימים לחומר ממנו עשויה הדלת, בין אם זו דלת עץ או דלת מתכת, ברזל או כל חומר אחר.

ציפוי מגנטים – אומנם אנחנו מכירים מגנטים שיווקיים שניתן להדביק על דלתות פלדה, אך כיום אפשר למצוא גם ציפוי מגנטים שיכול להתאים לעיצוב של הדלת מחדש. הכוונה שלנו היא לכסות את הדלת במגנט אחד גדול. זה הרבה יותר מרשים ומעניין מחידוש דלתות בצורה אחרת.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא חידוש דלתות בדרכים שונות, כל מה שעלינו לעשות זה לבדוק מה טיבה של הדלת ובאיזו שיטה של חידוש אנחנו יכולים להיעזר בשביל לשנות את פניה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...