Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשרויות תעסוקה מכניסות לחיילים משוחררים

אפשרויות תעסוקה מכניסות לחיילים משוחררים

חיילים משוחררים יכולים לנצל את הניסיון שצברו בצבא כדי להגיש מועמדות לתפקידי ניהול. מפקדים, קצינים ובעלי תפקידים זוכים לביקוש במגזר הפרטי ומתוגמלים בהתאם גם מבלי לקרוע את עצמם בעבודה מועדפת.

עבודה אחרי הצבא היא בסופו של דבר שלב מעבר לפני הטיול הגדול. כתוצאה מכך, כדאי להגדיר באופן ברור את מטרות העבודה ולקבוע מכסת שעות והכנסות. רצוי לבדוק מהי הדרך המהירה ביותר לחסוך את עלות הטיול ולבחור את התפקיד בהתאם. בנוסף, לא מומלץ להגיע למצב בו העבודה באה על חשבון חיי החברה. צעירים משוחררים צריכים לנצל את הזמן העומד לרשותם וליהנות מהעבודה לא פחות מדברים אחרים.

כך תרחיבו את הידע שקיבלתם בצבא

התפקידים המכניסים לחיילים אחרי צבא מחייבים הכשרה מסוימת. צעירים יכולים להרחיב את הידע שהם קיבלו בעזרת קורסים ייעודיים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר על קורסים ארוכים וברובם גם אין תנאי קבלה. מאבחנות פסיכוטכניות לדוגמא יכולות להתקבל לעבודה בחברת כוח אדם, במוסדות ציבוריים או בבתי מלון. מאבחנת היא פקטור משמעותי בהליך הגיוס של עובדים חדשים והניסיון שהיא צוברת בצבא מעניק לה יתרון לעומת דורשי עבודה אחרים.

בנוסף, מדריכי כושר מוזמנים להגיש קורות חיים לחדרי כושר או לעסוק בתחום באופן עצמאי. במהלך שירותם הצבאי נחשפים מדריכי כושר לשיטות אימון מתקדמות ולטכניקות בינלאומיות לשמירה על הבריאות. חיילים משוחררים שמגלים יוזמה יכולים להוסיף לארגז הכלים שלהם קורס ייעודי, להרחיב את הידע הקיים ולהתחיל לעסוק בתחום מיידית.

קורסים באזרחות המרחיבים את הידע הצבאי שייכים לרוב לענף הטכנולוגי. כאן ניתן להזכיר את הביקוש עבור מנהל רשת שקיים בחברות הייטק, בארגונים פרטיים וגם במשרדים. קורס מנהל רשת מתאים לחיילים משוחררים מחטיבת מודיעין ולכל מי שעסק בנושא של אבטחת סייבר. מנהל רשת הוא תפקיד עם שכר התחלתי של עשרות אלפי שקלים וממנו ניתן להגיע למשרות ניהוליות בכירות ביותר.

משרות קלאסיות לחיילים משוחררים

לקראת סיום כדאי להזכיר את המשרות הקלאסיות הזמינות לחיילים משוחררים. צעירים וצעירות אחרי צבא יכולים להתעניין על קורס ברמנים, לעבוד בתור מלצרים כדי לשמור על גמישות וגם להשתמש ברישיון הנהיגה שלהם כדי להיות שליחים. למרות שאלו עבודות שדורשות מאמץ גופני מסוים, עדיין יש להן פוטנציאל רווח גבוה שניתן לממש לקראת הטיול הגדול.

לסיכום, חיילים משוחררים יכולים להחליט איך לייצר לעצמם הכנסה במגוון דרכים. כדאי לקחת בחשבון את היתרונות של הרחבת הידע באמצעות קורס ייעודי, להגיש מועמדות לתפקידים רלוונטיים ולהישאר עם אצבע על הדופק לגבי הצעות מעניינות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...