Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ארוחה שלמה בכריך

ארוחה שלמה בכריך
קרדיט: BreadBerry

אחד המאכלים הפופולריים ביותר הם הוא הסנדוויץ'. הוא משביע, טעים נגיש וקל לנשיאה. ניתן לגוון בצורותיו ולהכניס מילויים שונים. בהכנת הסנדוויץ' ניתן להשתמש בסוגי לחמים שונים כמו לחם מחמצת, כוסמין, חיטה מלאה ואפילו לחם ללא גלוטן. אל הלחם מוסיפים ממרחים שונים, גבינות, ירקות שונים ותוספות משביעות כמו טונה, ביצה, אבוקדו או עוף. הסנדוויץ' הוא בעל ערכים תזונתיים טובים ויכול לשמש כארוחה מאוזנת בפני עצמה. הוא משלב בין פחמימות איכותיות המגיעות מהלחם, חלבונים, סיבים תזונתיים שומנים ועוד.

Bread Berry הוא בית קפה, מאפיה וקונדיטוריה הממוקמים באותו מקום. המקום כשר למהדרין ומציע תפריט עשיר. לצד זה, מציע המקום מאפיה ללא גלוטן בכלל, המציעה מגוון של מוצרים. במקום אפשר להנות מאווירה ייחודית וצוות אדיב.

קרדיט: BreadBerry

מזון בהתאמה אישית

היצע המזון המותאם אישי בשנים האחרון הלך וגדל, לצד האוכלוסייה הנדרשות לשמירה על הנחיות תזונתיות הנובעות ממצבים רפואיים. אוכלוסיית חולי הצליאק, אשר לא יכולים לאכול גלוטן ומוצריו, יכולים למצוא כיום תחליפים ראויים שיאפשרו להם להנות מאוכל טעים ובריא. כיום, קיימים מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן כמו עוגות, לחמים, חטיפים מלוחים ומאפים שונים בהם נעשה שימוש בקמחים אחרים נטולי גלוטן. את המוצרים האלו ניתן למצוא היום בחנויות טבע ובריאות, סופרים שונים קטנים וגדולים כאחד, בתי קפה, מאפיות וגם קייטרינג ומשלוחי מזון.

קרדיט: BreadBerry

התפתחות תחום הקולינריה

גלוטן הוא חלבון הנמצא במזונות רבים, כולל קינוחים רבים. הוא משמש בעיקר במגוון מאפים כיון שהוא חומר הסופך נוזלים וכך מייצר מצב של תפיחה האופיינית למגוון של מאפים ולחמים. בעבר, היה קשה למצוא קינוחים ללא גלוטן, שכן הידע הקולינרי בתחום היה מועט. כיום, לאור התפתחויות בפיתוח טכניקות אפייה, שימוש בקמחים חליפים והבנה כיצד ניתן להחליף את הגלוטן ועדיין לאפשר מרקם וטעם טוב אפשר פיתוח של קינוחים אלו לקהל הנמנע מגלוטן מסיבות אלו ואחרות.

Bread Berry הוא בית קפה, מאפייה וקונדיטוריה המציע מגוון של מנות איכותיות וטעימות, לצד מאפים נימוחים וללא גלוטן ומגשי אירוח לכל אירוע. המקום מצויד בכשרות מהדרין ומספק שירות אדיב, איכותי נעים וטעים לחוויה קולינרית נהדרת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...