Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בדקנו – האם כדאי לתקן מכונת קפה

בדקנו – האם כדאי לתקן מכונת קפה
מכונת קפה. תמונה באדיבות אתר iclipart

גם אם רכשתם מכונת קפה איכותית ויוקרתית אתם לא יכולים להיות בטוחים.  למעשה, כל מכונות הקפה באשר הן חשופות לתקלות שונות שיכולות להשבית אותן לגמרי. לכן, חשוב להיות ערים לכל תקלה ולו הקטנה ביותר משתי סיבות: התקלה יכולה לפגוע בטעמו של הקפה ו/או להחמיר ולגרום לנזק במכונה.

מכונת קפה. תמונה באדיבות אתר iclipart

אמנם כיום ניתן לבצע תיקון מכונות קפה במגוון של מעבדות שירות, אך יש לוודא שמעבדה כזו מחזיקה ברשותה חלפים מקוריים למכונה שברשותכם. תתפלאו, אבל כבר היו מקרים שבהם חלקים של מכונות יוקרתיות הוחלפו בחלפים זולים ופחות טובים, אך כמובן שהמחיר שיקף את החלפים היקרים ולא את הזולים.

עם זאת, הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות היא באמצעות רכישת המכונה מחנות איכותית ומקצועית. חנות כזו תיתן לכם אחריות על מכונת הקפה שרכשתם ותעמיד לרשותכם מעבדת תיקונים. מעבדות אלו לעיתים אף מרחיבות את תקופת האחריות שקיבלתם בעת רכישת המכונה ויותר מכך – הן מספקות שירות וי.אי.פי שכולל את איסוף המכונה מביתכם והחזרתה לאחר התיקון.

כמו כן, חשוב לבדוק עוד טרם הרכישה את השירותים שמסופקים במעבדת התיקונים, למשל האם נעשה בה שימוש בציוד מקצועי שמאפשר איתור של מקור התקלה ותיקונה במהירות. אחרי הכל, כולנו רוצים קפה בבוקר ולא יכולים לתפקד בלעדיו ומכונת קפה מקולקלת היא בעיה כפולה: גם בעיה טכנית וגם בעיה שמשפיעה על כל סדר יומנו ועל מצב רוחנו.

למזלכם בפרש קפה יש מעבדה המתמחה בתיקון כל מכונות הקפה, כולל המשוכללות ביותר בעולם. למעשה, זוהי חלק מהחוויה הכוללת שאותה מספקת החברה בנוסף לחנות שיש בה הכל: מכונות קפה, פולי קפה מרחבי העולם, שירותי התקנה, שירותי התאמת המכונה ללקוח, מסלולי השכרה ועוד. מעבדת תיקונים מאפשרת לכם להינות מכל הגוונים של עולם הקפה במקום אחד מקצועי, אמין ואדיב.

עם זאת, לעיתים תיקון המכונה אינו אפשרי טכנית ואינו משתלם כלכלית ולכן עומדת לרשותכם אפשרות נוספת: קניית מכונת קפה חדשה לבית או למשרד אך מומלץ לעשות זאת רק באמצעות חברה מקצועית ואמינה. גם כאן חברת פרש קפה באה לעזרתכם ולשירותכם חנות עם מכונות קפה חדשות ומשומשות.

למעשה, הסלוגן של החברה הוא: "הבית של הקפה שלך" וזו אינה אמירה בלבד אלא מציאות בשטח. החברה מעמידה לנגד עיניה את השירות ואת הזכות להכיר ללקוחותיה את עולם הקפה. לשם כך החברה מארגנת ימי עיון, הדרכות  וכנסים בנושא הקפה במטרה אחת: לשתף את הנסיון רב השנים שצברה עם הקהל הרחב.

ומה אתם צריכים לעשות? אולי תתפלאו, אבל אתם אפילו לא צריכים לקום מהכסא ואתם יכולים ליצור בקלות עם המומחים לקפה. כל שנדרש מכם הוא להתקשר למספר הטלפון 08-6344934 או ליצור קשר באמצעות הפייסבוק, המייל או אתר האינטרנט.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...