Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים

בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
קרדיט - Canva

מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע המתאימים ולא לסמוך אוטומטית על כל מי שמוצע לכם. כדי לדעת אם קבלנים שונים וביצועיסטים הם אכן האנשים המתאימים לעבודה, מומלץ להיעזר במפקח בנייה מוסמך ובעל ניסיון, שהוא מהנדס בניין שיודע בדיוק מה צריך להיות בכל שלב של הבנייה. בלי פיקוח בנייה שמלווה את הפרויקט רבים הסיכויים שיהיו תקלות ועיכובים בלוח הזמנים, שלא לדבר על ליקויי בנייה שחלקם בלתי הפיכים ואי אפשר לתקן לאחר תום הבנייה. במהלך העבודות עצמן המפקח עובד עם תכנית עבודה מסודרת שמפרטת כל שלב לפי הזמנים שנדרשים ולכן אפשר לסמוך עליו שידאג לגמר עבודה בזמן. כמו כן, הוא משווה בין התכניות והמפרטים לבין מה שקורה בשטח, ובכך מבטיח לכם מינימום תקלות וליקויי בנייה, משום שהם נתפסים בזמן. כל עבודה מורכבת כזאת תפורק לשלבים שונים שאפשר יהיה לפקח עליהם ולעקוב אחר ההתקדמות שלהם, ובשיטה של בעלי ניסיון שמבטיחים את איכות העבודות תוכלו להיות בטוחים שגם אתם מקבלים את הבנייה האיכותית ביותר. חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ מציעה לכם את שירותיה לאחר שנים של ניסיון בתחום הבנייה והפיקוח על עבודת הקבלנים.

תביעות על ליקויי בנייה

כאשר בונים מבנים קורה לא פעם שיש ליקויי בנייה שנובעים מכשלים שונים, של חומרים לא נכונים ומתאימים, של שיטות עבודה לא נכונו או בגלל חוסר מקצועיות ופיקוח על הבנייה עצמה. כך קורה לא פעם שמתגלים ליקויי בנייה שיש לתקן, וכאשר הם לא מתוקנים לשביעות רצון הדיירים ובזמן, יש צורך בהגשת תביעה כדי לקבל פיצויים וכדי לדאוג לתיקונים. בית המשפט לא נוטה לקבל אוטומטית כל תביעה על ליקויי בנייה אלא נעזר בעדויות של אנשי מקצוע רלוונטיות כדי לקבוע זאת. לכן, חוות דעת מהנדס לבית משפט יכולה לעזור לכם לנצח בתביעה כזאת כשהיא מוגשת על ידי בעל ניסיון שבודק את המבנה שלכם.

שירותי ליווי וייעוץ הנדסיים

הרבה מאוד תקלות וליקויי בנייה היו יכולים להימנע אילו היו נעזרים מלכתחילה בליווי מקצועי של מהנדס בניין שמפקח על בחירת אנשי המקצוע, בניית תכנית העבודה ולוח הזמנים ועל העבודה עצמה בשטח. כשמתכוונים לבנות בית או מבנה כלשהו, גם במגזר הציבורי, שירותי ייעוץ מקצועי כאלה הם קריטיים להצלחת הפרויקט. חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ (marcoyeng.co.il) מלווה פרויקטים שונים כבר שנים רבות ומספקת חוות דעת הנדסיות מקצועיות ללקוחות רבים, כדי לעזור להם לקבל את הבית שהם שילמו עליו במיטב כספם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תביעת לשון הרע – מה באמת אומר החוק הנושא?
לא אחת קורה שאנשים נפגעים אחד מהשני, ולעיתים הסיבה לפגיעה...
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...