Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בית הספר ברנר גבעתיים זכה בפרס החינוך המחוזי ועלה לשלב פרס החינוך הארצי למוסדות חינוך תש"ף

בית הספר ברנר גבעתיים זכה בפרס החינוך המחוזי ועלה לשלב פרס החינוך הארצי למוסדות חינוך תש"ף
עיריית גבעתיים

בית הספר היסודי "ברנר" גבעתיים התבשר ביום חמישי האחרון כי זכה בפרס החינוך המחוזי לאחר שביום ראשון 24.11.19 הגיעה וועדת הפרס בראשות מפקחת המחוז במשרד החינוך רינת זכאי לבתי הספר יחד עם צוותה ליום התרשמות מעשייה הבית ספרית.

פרס חינוך מחוזי לבית הספר לברנר
עיריית גבעתיים

הייחוד של בית הספר "ברנר" בהנהלתה של רונית גרייף מתבטא במילה "ביחד" המחבר את המילים: ברנר, יזמות, חדשנות ודיאלוג. צוות וועדת הפרס סייר בבית הספר והתרשם ממרחבי הלמידה החדשניים ברחבי בית הספר ואת דרכי העבודה הייחודיות על פי עקרונות הפדגוגיה מוטת העתיד הן במרחבים הציבוריים והן בכיתות האם.

צוות בית הספר נערך היטב לביקור וזכה לפרגון רב על העשייה ומהפעילות במרחבים החדשניים העוסקים בשילוב בין טכנולוגיה ולמידה ומכלל הפעילות בשכבות הגיל השונות.

מנהלת בית ספר ברנר רונית גרייף ציינה כי: "אני גאה לעמוד בראש צוות ברנר הלומד ומחדש הכל למען רווחת התלמידים ברמה הרגשית, חברתית ולימודית".

יש לציין כי וועדת הפרס בוחנת את מוסדות החינוך במספר קריטריונים בהם:

  1. למידה משמעותית: המוסד החינוכי פועל באופנים מגוונים ליישום מדיניות הלמידה המשמעותית על ידי פיתוח תהליכי הוראה-למידה והערכה המקדמים הישגיות, חדשנות, הבנה מעמיקה, טיפוח כלי חשיבה ולמידה, יצירתיות ומצוינות לימודית. תלמידי בית הספר מגלים סקרנות ועניין בלמידה ובחיים החברתיים. המוסד החינוכי מיישם מגוון חלופות בהוראה-למידה-הערכה התורמות לפיתוח מיומנויות התלמיד וכישוריו. כמו כן הוא מקדם את הישגי התלמידים לאורך זמן ובאופן שניתן למדידה ולהערכה.
  2. מענה לצורכי תלמידים: המוסד החינוכי נותן מענה לצרכים הייחודיים של מגוון תלמידיו ופועל לשילוב ולקידום תלמידים בעלי צרכים ייחודיים בכיתת האם ובמסגרות ייעודיות, גם למניעת נשירה.
  3. הכלה והשתלבות תלמידים בחינוך הכולל: בית הספר מכיל ושוקד על מתן יחס אישי, טיפוח תחושת המסוגלות האישית של כלל הבאים בשעריו. עובדי ההוראה והתלמידים, גיוון בדרכי ההוראה והלמידה, הנגשה והסרת חסמים ללמידה ולהתפתחות, ישפרו את סיכוייו של כל תלמיד לממש את הפוטנציאל האישי ולהגיע להישגים לימודיים וחברתיים מתוך תחושת הצלחה, סיפוק אישי ומימוש עצמי.
  4. אקלים בית ספרי: המוסד החינוכי פועל לטיפוח אקלים של דרך ארץ, אכפתיות וכבוד. הוא מחנך ללקיחת אחריות, לאי־אלימות, למניעת התנהגויות עתירות סיכון, לשמירה על הבריאות הפיזית ועל הביטחון הרגשי של התלמידים ועל איכות הסביבה. כמו כן הוא מחנך לסובלנות, לדו־קיום, לשמירה על זכויות האדם, לקבלת האחר ולשוויון בין המינים.
  1. ערכי מדינת ישראל: המוסד החינוכי פועל להנחלת העקרונות המצוינים בהכרזה על הקמת מדינת ישראל, להעמקת הערכים המבססים אותה כמדינה יהודית ודמוקרטית ולטיפוח המורשת והזיקות התרבותיות של אוכלוסיית תלמידיו.
  2. שילוב ערכים בתחומי הדעת המוסד החינוכי פועל לשילוב ערכים בהוראת תחומי הדעת, בד בבד עם קישורם לידע ולמיומנויות.
  3. מעורבות חברתית-קהילתית: המוסד החינוכי מפתח מודלים שונים של מעורבות חברתית-קהילתית בד בבד עם הבטחת ליווי לתלמידים ויצירת תנאים להעצמה ולצמיחה אישית שלהם. כמו כן הוא יוצר מסגרות המאפשרות העצמה של צוות המורים.
  4. שיתוף הורים: המוסד החינוכי משתף את ההורים בהיבטים הפדגוגיים ובעשייה החברתית-ערכית ומעודד אותם לקחת חלק פעיל בשיפור האקלים במסגרתו.
  5. תרבות ארגונית: המנהיגות הבית ספרית פועלת להשגת מטרות ויעדים הנגזרים מהחזון הבית ספרי. היא מקדמת תרבות ארגונית המעודדת עבודת צוות והתפתחות מקצועית מתמדת של כל אחד מהשותפים לעשייה החינוכית.
  6. ייחודיות: למוסד החינוכי יוזמות ייחודיות ופורצות דרך בתפיסתו או בתוכניותיו ורעיונותיו.
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...