Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה

בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
קרדיט - Canva

צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך תקופת זמן סבירה, אבל תמיד כדאי לבדוק את המצב שלה כדי לוודא שהיא לא עומדת להתפוצץ ולגרום לנזילות. גילוי נזילות שנעשה רק לאחר שהן מתחילות נעשה בדרך כלל כשכבר נעשה נזק מסוים לתשתיות מסביב כמו התפוררות חומרי המילוי בקירות ורטיבות של החול שנמצא מתחת לאריחי הרצפה, והתפשטות של כתמי רטיבות וטחב על קירות ועל רצפה. כולם יודעים לזהות את הסימנים החיצוניים האלה אבל אז זה אומר שהנזילה כבר זורמת בתוך התשתיות כבר זמן רב עד שהתחילה להתגלות על פני השטח. הגילוי המוקדם שלה ייעשה לא באמצעות שבירת קירות כמו שהיה נהוג פעם, אלא באמצעות החדרת סיבים אופטיים שונים בכל מיני צינורות או בעזרת מצלמות תרמיות שיגלו את הדלי הטמפרטורות בין מקום הנזילה לבין המקום שיישאר קר לאחר הזרמת מים חמים. האמצעים האלה מופעלים על ידי אנשי חברת WaterFix שמציעה לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לפתור בעיות צנרת בכל מקום בבית ובגינה או בביוב.

מה קורה במערכת הביוב?

מטבע הדברים, מערכת הביוב מועדת לפורענות בגלל בעיות שונות שנוצרות או מסתימה פנימית או בגלל בעיות של חדירת שורשים וענפים או גופים שונים לתוכה ולכן יש לתחזק אותה ולבדוק אותה אחת לכמה זמן כדי לאתר לא רק נזילות אלא גם סתימות ותקלות שונות שיכולות לקרות בה. זה נעשה באמצעות צילום צנרת ביוב מבפנים מבלי שיצטרכו לפתוח את המערכת כלל. הסיבים האופטיים שמופעלים במהלך הבדיקה יכולים להתעקל גם בפינות ובפיתולים השונים ולתת תמונה מדויקת של כל מצב שאנחנו צריכים לגלות. באותה מידה אפשר גם לבצע פעולות שונות של חיתוך וגיזום שורשים וחסימות שונות על ידי מתקנים עוצמתיים שאפשר להחזיר מבחוץ ולשלוט בהם בעזרת מצלמה.

בכל מקום יש סיכון לנזילה

בריכות שחייה שלא נבנות על פי תקן או שיש בהן בלאי או פגיעה יכולות לנזול לתוך הקרקע ולגרום לבעיות של חשבון מים גדול או הצפה של הקרקע מסביב ושקיעת הבריכה. לכן, איתור נזילה לבריכת שחייה הוא חיוני בגלל העלויות והנזקים שנגרמים לאדמה ולגינה, ובמיוחד לכל מה שעומד על קרקע שהופכת לביצה והכל שוקע בה. כל בריכה והמבנה הייחודי שלה ולכן יש להתאים לה את התיקונים לציוד ולצנרת מבלי לפגוע בה בעזרת הטכנולוגיה החדשנית ביותר שעומדת לרשותכם. חברת WaterFix מבצעת בדיקות ותיקונים בכל שטח שבו יש חשש לנזילות ולתקלות צנרת בדרך הכי מקצועית ואיכותית שיש.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...