Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניית אפליקציה להתקדם עם הזמן

בניית אפליקציה להתקדם עם הזמן

 

הסטנדרטים הגבוהים של כל מי שמשתמש במכשירים מסוימים בעלי מוניטין אקסקלוסיביים גורמים לכך שכל מה שעולה שם חייב לעבור אישורים מאוד קפדניים. זאת הסיבה שעל כל בניית אפליקציה שמיועדת למכשירים של חברת אפל, לדוגמה, חלים קריטריונים מאוד מחמירים שגם מומחי חברת web-map מכירים ופועלים לפיהם. כך שאם הייתה לכם משאלה לפתח אפליקציה שאפשר להרוויח ממנה כסף, כנראה שמכשירים של אפל הם הכיוון המקצועי שכדאי להשקיע בו. אפליקציות מיועדות בעיקר למכשירים סלולריים משום שבהם נעשות רוב הפעילויות ולכן רצוי לדעת למה זה מקוטלג בצורה כזאת ומהו היעד שלכם כשאתם חושבים על אפליקציה משלכם. אנשי המקצוע בתחום זה יסבירו לכם אבל יש לדעת קודם קצת יותר על כך.

בנית אפליקציה לאיפון

פיתוח אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד

אייפון ואנדרואיד הם לא רק שמות של טלפונים סלולריים והתוכנות שמפעילות אותם. חשוב לומר למי שאינו מתמצא בעולם האפליקציות, שהעולם הזה של מכשירים סלולריים מתחלק בגדול לשני חלקים – בעלי אייפון ובעלי אנדרואיד. הקוד הפתוח של אנדרואיד מאפשר לבנות אפליקציות ותוכנות ולפתח אותו בלי היתר מחברה מסוימת ויש יותר היצע וביקוש לאפליקציות חינמיות שמוצעות בחופשיות בחנות האפליקציות שלהן. לעומת זאת, אייפון בנוי על קוד סגור שאומר שרק למפתחים שמקבלים אישור מאפל יש יכולת להעלות ולהציע אפליקציות לבעלי המכשיר ולא רק משום שהוא בנוי על מערכת הפעלה iOS. שם הסטנדרטים מחייבים גם לעמוד בדרישות איכות גבוהות ומחמירות של פיתוח אפליקציות לאייפון ורק אחרי כל הבחינות והתשלומים הנדרשים אפשר להעלות אותם לחנות האפליקציות של אייפון. מהחנות הזאת מורידים אותן רק בתשלום ולכן מובן למה כל כך הרבה בעלי רעיונות לאפליקציות יעדיפו להרוויח את הכסף שלהם שם.

מה צריך לעשות כדי לפתח אפליקציה לאייפון?

 

ראשית, עליכם להיות בעלי רעיונות טובים באמת, שלא יהיו מועתקים ושלא יהיו זהים או דומים מדי לאין ספור אפליקציות אחרות שיש להם בחנות. שנית, עליכם לבחור במפתחים ובוני אפליקציות מומחים לכך שיתמחו גם בכתיבת אפליקציות שמיועדות לאייפון. כאמור, הסטנדרט שלהם גבוה יותר ונדרשת עמידה בשורה של בדיקות ומבחנים לפני שבאייפון יאשרו לאפליקציה לעלות לחנות שלהם. על כל מה שנדרש מאנשים שמפתחים לשם אפליקציות תוכלו ללמוד מאנשי web-map, שמתמחים בכך כבר שנים ויודעים בדיוק מה נדרש לשם כך.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...