Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בעלי עסקים – שמעתם כבר על מערכת CRM? השלב הבא בעסק שלכם!

בעלי עסקים – שמעתם כבר על מערכת CRM? השלב הבא בעסק שלכם!
קרדיט pixabay

אם גם אתם מנהלים עסק המתבסס על רכישת מוצרים ע"י לקוחות המתווספים באופן קבוע, אנחנו כנראה לא צריכים לספק לכם על חשיבות גיוס הלקוחות והמורכבות שבכך. ואכן, מכל מקום אנו שומעים על החשיבות של איסוף לידים, על המקורות האפשריים דרכם ניתן לעשות זאת ואיך אפשר להשיג לידים איכותיים בעלות נמוכה. נושאים אלו הם אכן חשובים, אך יש לזכור גם את החשיבות הגדולה של ניהול נכון של אותם הלידים, כדי לממש את הפוטנציאל שלהם. אז איך לנהל נכון את הלקוחות והלידים של העסק שלכם? פתרון מרכזי ויעיל לכך במאמר הבא. 

בעלי עסקים - שמעתם כבר על מערכת CRM? השלב הבא בעסק שלכם!
קרדיט pixabay

מהי מערכת CRM

ככל שעסק גדול יותר ומתבסס על גיוס וניהול של יותר לקוחות, כך הופכת המשימה למורכבת הרבה יותר. הגיוס והשכנוע עצמו צריך להיות מדויק יותר, המעקב אחרי לקוחות מתנדנדים חייב להיות יעיל ולא לעצור לרגע, וגם אחרי שכבר מגייסים את הלקוח חשוב לנהל אותו בצורה נכונה, לעקוב אחר החשבונות, להוציא מסמכים וכן הלאה. מערכת CRM היא בעצם מערכת חכמה ומתקדמת המאפשרת לסנכרן במקום אחד את כל הדברים הללו ולראות מי נמצא בשלב הליד, להפיק כרטיס לקוח ללקוחות חדשים, לחשוף מידע לכל העובדים ולאפשר לכולם להזין בקלות מידע רלוונטי בקלות. מערכת CRM כוללת כמה וכמה פיצ'רים מעניינים נוספים שנציג לכם כעת.

ניהול משימות

ניהול משימות יעיל הוא הכריח לכל עסק בישראל. חשוב להגיע לכל הנושאים החשובים בזמן, לתעדף את המשימות החשובות ולהבהיר בדיוק מה צריך להיעשות בהקדם. המערכת מאפשרת להגדיר סוגים שונים של משימות, לשייך אותן ואת תתי המשימות לעובדים בעסק, להגדיר יעדים, לקשור מסמכים ספציפיים לפרויקטים וכמובן להגדיר תזכורות. 

היתרונות של פייפליין

אז דיברנו על חשיבותה של ההבנה כי ליד הוא בסך הכול לקוח שעדיין לא הצטרף אלינו, ועל כן חשוב לדעת להתייחס ללידים הפוטנציאליים וללקוחות כמקשה אחת בחלק מן הזמן. הפייפליין שתמצאו במערכות CRM מתקדמות מאפשר למעשה הצגה ויזואלית של כל הלקוחות שלנו או הלידים מתחילת דרכם ולהבין בדיוק באיזה מצב עומד כל אחד מהם ואילו פעולות נדרשות. זוהי דרך נפלאה ללמוד על תהליכי המכירה שלנו, להבין היכן נוצרים צווארי בקבוק ולערוך שינויים בהתאם כדי לייעל את התהליכים הפנימיים בעסק. 

יומן וזימון תורים

אז יש לנו לידים, יש לנו לקוחות ויש לנו מערכת שמסדרת את הכול בצורה ברורה ונגישה, אך האם כאן נגמרת המלאכה? כמובן שלא, ובהרבה עסקים נידרש להתנהל מול הלקוחות לאחר הסגירה לצורך מתן השירות או המוצרים. מערכת ה-CRM מאפשרת מספר פעולות באפיק הזה: שליחת הודעה אוטומטית ללקוחות של תזכורות או קביעת תורים, ממשק נוח שמאפשר ללקוח בעצמו להזיז תור שנקבע ואפשר לראות אותו בצורה ברורה במערכת וכמובן לקבל עליו התראה, מערך תזכורות אוטומטי ללקוחות, ניהול עובדים וניהול יומן משותף ומסונכרן של כל העובדים ועוד. 

לסיכום

בשורה התחתונה, החשיבות של גיוס לידים איכותיים היא בהחלט גבוהה, אך לא פחותה מהחשיבות של ניהול נכון שלהם. עם מערכת CRM איכותית ניתן לייעל את העבודה באופן משמעותי וזהו בהחלט כלי מצוין ונוח לסוגים רבים של עסקים בישראל. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...