Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בעל חנות, עדיין אין לך אתר מכירות? המאמר הזה הוא בשבילך

בעל חנות, עדיין אין לך אתר מכירות? המאמר הזה הוא בשבילך
(צילום: עמיעד טאוב)
(צילום: עמיעד טאוב)

אם יש לך חנות פעילה, יתכן שגם אתה מבחין בזמן האחרון באיזו שהיא האטה במכירות. זוהי תוצאה ישירה לא רק של המצב הכלכלי וההאטה במשק אלא גם תוצאה של יותר ויותר מכירות שמתבצעות באופן ווירטואלי. אם אתה רוצה להצטרף וליהנות מהשינוי בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי, אם גם אתה רוצה למכור יותר ואפילו באופן משמעותי – בניית אתר מכירות תהיה הצעד הנכון. למי יכול להתאים אתר מכירות? איך בונים אתר מוצלח? האם כדי לתפעל אתר שכזה? יש צורך בידע מיוחד או בהשקעה כספית ניכרת? אלה הנקודות שחשוב לך לדעת, ועל כך נרצה לפרט להלן.

בניית אתרי מכירות משגשגים

בראשית הדברים כדאי להבין – למי תתאים חנות וירטואלית? באילו תחומים עסקיים בניית אתר מכירות משגשג יכול להתאים? בשנים האחרונות התגבשה ההבנה שלא רק חובבי מחשבים וגדג'טים מחפשים את המציאות באתרי אינטרנט, אונליין. גם לא יהיה נכון לומר שבעיקר צרכנים צעירים פונים לרכישות מקוונות. באתרי מכירות כולם מבקרים ולא רק בכדי להבין מה חדש.

אתרי מכירות משגשגים מוכרים הכל מהכל: צעצועים ומשחקים, כלי בית ומתנות, מכשירי חשמל וכרטיסים למופעי בידור. בחנויות מקוונות מוכרים מזון לבעלי חיים וכלי מטבח, רהיטים ואביזרי אינסטלציה, בגדים למבוגרים ובגדי ילדים, שעוני יוקרה ותוספי תזונה, מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה מכל הסוגים, חומרי בניה וכלי עבודה למקצוענים.

הנקודה ברורה – לא משנה איזו חנות יש לך ובמה אתה מתמחה, אתר מכירות יוכל לעזור לך להגדיל את המכירות. אתר מכירות הוא הדרך לפנות לקהל יעד יותר מגוון, לרבות אנשים המתגוררים באזורים מרוחקים מהחנות הקיימת.

איך בונים אתר מכירות מוצלח

לא קשה לגלוש באינטרנט ולהיווכח שישנן חנויות מקוונות בעלות עיצוב יוצא מן הכלל. יש אתרי מכירות נפלאים ומשגשגים, אבל איך בונים חנות כזו? האם צריך ליצור קשר עם מתכנת? האם צריך לכתת רגליים בין גרפיקאים או בוני אתרים? ואולי מספיק לפנות לנער חובב מחשבים שיהיה מוכן להקים אתר נחמד בחצי חינם? כיום, הדרך פשוטה ולא צריך להתלבט. בניית אתר מכירות נעשית באמצעות חברות המתמחות בהקמת אתרים מסוג זה. צריך למצוא חברה שעוסקת בכך באופן בלעדי ואשר הקימה חנויות ממגוון סוגים. חברה כזאת עשויה להציע שירותים מגוונים, שכוללים מערכת ניהול, עיצוב אתר מושקע, מיתוג יעיל, מערכת גבייה ותשלומים מאובטחת.

ניהול פשוט, השקעה סבירה

אתרי מכירות ניתן להקים בהשקעה סבירה. חברה המתמחה בבניית אתרים מסוג זה יכולה לספק הצעת מחיר סבירה ובניגוד להקמת חנות רגילה, ההקמה והתחזוקה השוטפת זולים לאין ערוך. התשואה גבוהה וגם הניהול נעשה באופן קל ופשוט. באמצעות ממשק ברור ונוח לשימוש, גם חסר ידע  במחשבים יוכל להוסיף מוצרים ולעדכן מבצעים. המערכת מודיעה על כל הזמנה ומספקת נתונים סטטיסטיים ומערך גבייה יעיל להפליא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...