Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בשורה לתושבי גבעתיים: המשרד לשוויון חברתי יתקצב שלושה מיזמים דיגיטליים של העיריה בהיקף של 725 אלף שקלים

בשורה לתושבי גבעתיים: המשרד לשוויון חברתי יתקצב שלושה מיזמים דיגיטליים של העיריה בהיקף של 725 אלף שקלים
קרדיט צילום השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל מותרת בשימוש. דוברות המשרד לשוויון חברתי.

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל: "אנו מצויים בעיצומה של מהפכה דיגיטלית המשנה את חיינו ללא היכר. מהפכה זו מביאה עמה אפשרות לשיפור השירותים שהרשויות המקומיות מספקות לתושבים. אין ספק, כי עיריית גבעתיים, כמו ערים ורשויות נוספות שמקדמות תהליכים דיגיטליים משמעותיים משפרות את איכות חיי התושבים והשירותים הניתנים להם, לצד צמצום פערים חברתיים וחיזוק הרשות.

בשורה לתושבי גבעתיים: המשרד לשוויון חברתי יתקצב שלושה מיזמים דיגיטליים של העיריה בהיקף של 725 אלף שקלים
קרדיט צילום השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל
מותרת בשימוש. דוברות המשרד לשוויון חברתי.

במהלך שמובילה השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, להטמעת כלים טכנולוגיים – דיגיטליים בעיריות וברשויות המקומיות ברחבי הארץ, אושרה השבוע תמיכה לעיריית גבעתיים בסך 725 אלף שקלים עבור מימוש שלושה מיזמים דיגיטליים, כחלק מפרויקט "ערים חכמות" בהובלת מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי.

כחלק מחזון השרה גמליאל להפיכת הרשויות המקומיות בישראל לערים חכמות, ערך מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי תהליך שיתוף ציבור בשנת 2018, בו השתתפו נציגים מובילים מהעיריות והרשויות המקומיות בישראל. בסדרת דיונים ממושכת הוצפו הצרכים של הרשויות המקומיות בישראל על מנת לעמוד בסטנדרט בינלאומי גבוה של ערים חכמות – ערים העושות שימוש במידע ובכלים טכנולוגיים המתקדמים ביותר לקידום הניהול השוטף של הרשות המקומית ושיפור השירותים הניתנים על ידיה לתושביה.  בסוף סדרת הדיונים נבחרו  13 מיזמים דיגיטליים שונים בהתבסס על הצרכים שהגדירו כלל הרשויות, כאשר כל רשות תוכל לבחור שלושה מיזמים דיגיטליים אותם יתקצב המשרד לשוויון חברתי.

התקציב בסך 725 אלף ש"ח שיועבר לעיריית גבעתיים יאפשר לה להטמיע בשנים 2020-2021 שלושה מיזמים דיגיטליים מתקדמים. הראשון להקמת מערכת לניתוח צילומי וידיאו המתבססת על מצלמות של הרשות המקומית המאפשרת לשפר את שירותי העירייה לתושב לשם שיפור ביטחון ואיכות החיים של התושבים, , והכל תוך כדי שמירה קפדנית על הגנת הפרטיות של התושבים ואבטחת המידע.

 

נוסף על כך, תוקם מערכת לשליטה ולבקרה על מערכות התאורה הציבורית ברחובות ובמבני ציבור על פי דפוסי השימוש, ומאפשרת שליטה על גופי התאורה ובכך להביא לחיסכון אנרגטי ניכר ברחבי מבני מוסדות העירייה והפחתת הוצאות החשמל.

כמו כן, תוטמע בעיר מערכת דיגיטלית  שתאפשר להנהלת הרשות לקבל החלטות מבוססות מידע ונתונים חוצי ארגון. המערכת תתרום להגברת היעילות בפעולת הרשות ותשפר את השירות הניתן לתושבים בנושאים שונים כמו: היערכות חכמה בנושא תשתיות ומבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים, מרכזים לאזרחים ותיקים, חניה, רישוי עסקים ועוד.

יצוין כי בנוסף בשנתיים האחרונות קיבלה עיריית גבעתיים מהמשרד לשוויון חברתי תקציב להקמת שני פרויקטים דיגיטליים. האחד, להקמת מערכת שיתוף הציבור ומעורבות התושבים והפרויקט השני נועד להקמת מערכת לניהול דיגיטלי של ארכיון העיריה.

 

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל: "אנו מצויים בעיצומה של מהפכה דיגיטלית המשנה את חיינו ללא היכר. מהפכה זו מביאה עמה אפשרות לשיפור השירותים שהרשויות המקומיות מספקות לתושבים. אין ספק, כי עיריית גבעתיים, כמו ערים ורשויות נוספות שמקדמות תהליכים דיגיטליים משמעותיים משפרות את איכות חיי התושבים והשירותים הניתנים להם, לצד צמצום פערים חברתיים וחיזוק הרשות. מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי פועל להוביל את תחום הערים החכמות בממשלה מתוך הבנת אתגרי השלטון המקומי והמחסור בתקציבים ייעודיים לנושא הטכנולוגיה והדיגיטציה. אנחנו חייבים לוודא שהטרנספורמציה הדיגיטלית תצמצם פערים חברתיים-כלכליים ותגיע לכל תושבת ותושב".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...