Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בתי הספר שמעוני ובורוכוב מובילים בשיעור ההתחסנות בקרב צוותי ההוראה בבתי הספר היסודיים בגבעתיים בתיכונים מובילים תלמה ילין ואורט

בתי הספר שמעוני ובורוכוב מובילים בשיעור ההתחסנות  בקרב צוותי ההוראה בבתי הספר היסודיים בגבעתיים  בתיכונים מובילים תלמה ילין ואורט
תמונות: דוברות עיריית גבעתיים

כ-90% מעובדי ההוראה והמנהלה בבתי הספר היסודיים ובתיכונים בגבעתיים התחסנו עד כה. בבתי הספר היסודיים,  מובילים בשיעורי ההתחסנות 4 בתי ספר: בורכוב, בן גוריון, ברנר ושמעוני עם 98% מעובדי ההוראה שכבר התחסנו. במקום השני והצמוד נמצא בית ספר יגאל אלון עם 97% התחסנות בקרב צוותי ההוראה. למקום השלישי הגיע בית הספר כצנלסון עם 94% התחסנות. במקום הרביעי נמצא בית ספר גורדון עם שיעור ההתחסנות של 80% בקרב עובדי ההוראה. בבית ספר לאה גולדברג שיעור ההתחסנות הגיע ל- 78%, ובבית ספר אמונים ל-75%.

תמונות: דוברות עיריית גבעתיים

תיכון תלמה ילין מוביל את שיעורי ההתחסנות בקרב עובדי ההוראה בתיכונים, עם 95% מתחסנים. במקום השני והצמוד, תיכון אורט עם 94% התחסנות. במקום השלישי ניצב תיכון שמעון בן צבי עם מעל ל-90% התחסנות ואחריו תיכון קלעי עם 89% התחסנות. בבית אקשטיין התחסנו 88% מעובדי ההוראה.

 

מבצע חיסון עובדי ההוראה החל בסוף דצמבר, כשהעירייה ערכה רישום באמצעות שאלון שנשלח לכלל עובדי ההוראה בעיר, שהיווה בסיס ליצירת מסד נתונים מקיף המכיל מידע על גילאי עובדי ההוראה ופרטים כמו שייכות לקופ"ח, מוסד מועדף לחיסון ונתונים נוספים. כך בוצע מיפוי יסודי של עובדי ההוראה, שאפשר תיאום מועדים לחיסונים בבתי החולים איכילוב ותל-השומר ובקופות החולים. הפרויקט בהובלת סגנית ראש העירייה, אור-לי ניב, נעשה בתיאום עם מנהל החינוך, הנוער והצעירים, האגף למערכות מידע ומתי"א גבעתיים. העירייה, בתאום עם קופות החולים שלחה זימונים אישיים לאנשי ההוראה להגיע להתחסן, ומידי יום נרשמה עלייה בביקוש להתחסן. לפני כשלושה שבועות אישר משרד הבריאות לחסן תלמידי כיתות י"א-י"ב. עד כה חוסנו  למעלה מ-70% מהתלמידים הלומדים שכבות אלה בעיר.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "עם תחילת מבצע החיסונים הארצי, פעלנו  במספר חזיתות על-מנת לקדם את חיסון עובדי ההוראה בעיר, אשר נחשפים לעשרות תלמידים מידי יום. אני שמח לראות כי העבודה המאומצת של גורמי העירייה השונים הניבה פירות וניתן לראות כי קיים אחוז גבוה של מורים שהתחסנו. לפי נתוני משרד הבריאות, לחיסוני הקורונה יש יעילות של 99% במניעת תחלואה קשה ועל כן ישנה חשיבות רבה להתחסנות עובדי ההוראה, כדי שנוכל לשוב לשגרת למידה תקינה".

תמונות: דוברות עיריית גבעתיים
תמונות: דוברות עיריית גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...
גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה
חוויית ההיריון, הלידה והבאת חיים חדשים לעולם היא יוצאת דופן...
הזהב הנוזלי של ישראל
שמן זית ישראלי ידוע באיכותו יוצאת הדופן ובטעמו העשיר. שמן...
היתרונות הבריאותיים של עיסוי מפנק
היתרונות הבריאותיים של עיסוי מפנק
בעולם המהיר והמלחיץ של היום, לקחת פסק זמן לטיפול עצמי...
הזמנת תוסף פרוביוטיקה - כל מה שחשוב לדעת על פרוביוטיקה ואיך היא תעזור לכם
פרוביוטיקה זכתה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בזכות היתרונות הבריאותיים...
כל מה שאתם צריכים לדעת על יישור שיניים 
הקלישאה כי חיוך הוא הדבר היפה ביותר אותו תוכלו ללבוש...
חיוך מדהים ויפה
אחת מן הטכניקות הייחודיות ביותר בתחום רפואת השיניים זה ללא...