Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גאה בעיר שלי

גאה בעיר שלי
מופע דראג קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

גבעתיים מסכמת חודש גאווה נוצץ ומשמעותי,

עם אירועים ייחודיים ביניהם: השקת המרפאה הגאה, פיקניק משפחות, מופע דראג נוצץ ועוד.

 עיריית גבעתיים ועמותת קהילתיים, בהובלתה של אור-לי ניב סגנית ראש העירייה, יו"ר קהילתיים ומחזיקת תיק הלהט"ב, לצד מועצת הלהט"ב העירונית, ציינו בחודש גאווה את ערכי הקבלה והאהבה לזולת במגוון אירועים לקהילת הלהט"ב בפרט ולתושבים בכלל. החודש נפתח בהשקת מרפאת "מכבי" בבית הרופאים אשר מתמחה בטיפול בקהילת הלהט"ב. המרפאה ממשיכה לשרת את כלל הציבור, לצד מתן מענה לחברי וחברות הקהילה. המרפאה שוכנת ברח' בורוכוב 54.

פתיחת המרפאה הגאה
קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

יותר ממאה משפחות נהנו בפיקניק משפחות ססגוני, שהתקיים בגן רבקה. ההפנינג כלל משחקי ענק וחשיבה שפוזרו לאורך הפארק, ביניהם: דמקה, דוקים, בניית פירמידה, מפולת הקופים ועוד, לצד מוזיקה מקפיצה ודמויות מחופשות ששימחו את המשפחות. מלכת הדראג קיי לונג, הצטרפה לחגיגה והקריאה בשעת סיפור מיוחדת את הספר "משהו אחר" מאת קתרין קייב.

פיניק משפחות
קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

החודש נחתם בערב חוויתי בלתי נשכח one" "night only" עם מלכות הדראג: בונט, ליזי לה בל, מילקי ויניל לצד המנחה המהוללת קריסטינה פוקס. הקהל בתיאטרון גבעתיים השתתף במופע האינטרקטיבי ואף החל לרקוד ולשמוח עם המלכות.

התושבים השתתפו באירועי "סיפורים על הבר" שחשפו סיפורים מעוררי השראה של אנשי הקהילה ופונקו בכוס יין או בירה לצד נשנושים במהלך האירוע. בבר "באבאגנוש" סיפר מייקל אלרואי, גבר טרנסג׳נדר שהתפרסם לראשונה בתכנית "האח הגדול" וסיפר על תהליך השינוי והמסע האישי שעבר. הסרט "משלוש יוצא אחד" הוקרן בבר "זוט אלורס", בתום הסרט סיון בן ארי, יוצרת הדוקו שיתפה בחוויית התיעוד העוצמתית.

מופע דראג
קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים
מופע דראג
קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

אור-לי ניב, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הלהט"ב מציינת: "תענוג גדול לסיים חודש גאווה כה צבעוני, מושקע ובעל תוכן משמעותי. אנשים הצביעו ברגליים ונרשם עניין רב, הן מצד חברי הקהילה והן מצד תושבים תומכים. לקיים אירועי גאווה בעיר זה לא מובן מאליו, אנחנו שומעים על מאבקים בערים אחרות בה הקהילה הלהט"בית נתקלת בהתנגדויות ואתגרים. לשמחתי, כאשר קיבלתי על עצמי את תחום הלהט״ב החלתי בגבעתיים תכנית מעמיקה בקידום תהליכים "למען חברה מכילה ושוויונית" החל מגילאי הגן ועד התיכון. הפעילות הענפה בזירות השונות מייצרת קהילה מקומית חזקה ומשמעותית".

 

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים הוסיף כי: "בשבוע שעבר סיימנו את אירועי הגאווה, לאחר שנה רבת תהפוכות. אירועי הגאווה הם לא רק לשם הנראות והחגיגיות, אלא לטובת העברת מסרים לכלל התושבים של הכלה, שוויון וקבלה. לא בכדי עיריית גבעתיים דורגה במקום השני במדד הגאווה, מתוך 47 רשויות מקומיות, הנמדד ע"י האגודה למען הלהט"ב בישראל. אנחנו פועלים לאורך כל השנה במספר מישורים כדי להמשיך לפתח ולקדם את הקהילה הלהט"בית בעיר לצד עידוד הפלורליזם בקרב כלל התושבים".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...