Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גבעתיים במקום הראשון באחוז הקצונה בקרב גברים

גבעתיים במקום הראשון באחוז הקצונה בקרב גברים
צילום דוברות העירייה

אמש נערך כנס ראשי רשויות וטקס חלוקת תעודות הערכה, לרשויות המובילות בנתוני הגיוס הגבוהים ביותר. במהלך הכנס, הוענקו תעודות הוקרה על-ידי הרמטכ"ל ל-15 רשויות מובילות מרחבי הארץ. עיריית גבעתיים, מובילה בצמרת הטבלה עם אחוז הקצונה הגבוה ביותר בקרב גברים מבין הערים הבינוניות ואף מטפסת מעל הממוצע הארצי. על פי נתוני צה"ל, 11.5% מהגברים תושבי גבעתיים המשרתים בצה"ל נבחרים למסלול קצונה, לעומת שיעור הממוצע הארצי של מיצוי המגויסים לקצונה העומד על 7.94% אצל גברים.

צילום דוברות העירייה

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "גאווה גדולה לראות את בני גבעתיים במקום ה- 1 בארץ באחוז הנבחרים למסלול קצונה (בקרב הערים הבינוניות). ברכות לצעירים, להוריהם, לצוותי החינוך שליוו אותם במערכת החינוך של גבעתיים, למדריכים בתנועות הנוער ולכל מי שתרם את חלקו בעיצוב אישיותם של קציני העתיד של צה״ל ובהפיכתם מילדים למנהיגים ערכיים, אוהבי הארץ והמדינה. כבוד גדול לכם ולכולנו."

מדברי הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי: "אני רואה חשיבות בכך שכל המשרתים בצה״ל יתרמו למדינה במקומות המשמעותיים ביותר ובראשם בשירות הקרבי. באופן סימטרי המשרתים גם מקבלים מצה״ל הרבה מאוד, בראש ובראשונה תחושת מסוגלות, כושר ביצוע משימות וכושר ניהול ומנהיגות. שמנו לעצמו למטרה, כחלק מהתכנית הרב שנתית, לשפר את הטיפול באנשים בכל הדרגות ובכל התפקידים. תכנית ׳לרשותכם׳ מבטאת את הדאגה לאנשים ואת טיפוחם עוד מהשלב שטרם הגיוס. הצבנו לעצמנו כיעד לשפר ולדייק את התאמת השיבוץ של החיילים והחיילות ולהמשיך ולהעלות את שיעור המתנדבים לשירות הקרבי. שינינו באופן עמוק ויסודי את תהליכי המיון, במעורבות ובשילוב הרשויות, על מנת למצות מכל מתגייס ומתגייסת את מלוא יכולותיהם. נמשיך לעסוק בתחום האנשים, נשקיע בתהליכי הגיוס, בחוויות השירות, בהיסעים, המזון והנגישות ועד לשחרור באמצעות תכניות אשר מלוות ומכווינות, כמו ׳מסע בחזרה לעתיד׳, לוחמים להיי-טק ועוד. צה״ל הוא קודם כל האנשים המשרתים בו ולכן הצבנו אותם בראש מעיינינו. טיפוח האנשים משמעותו טיפוח צה״ל ומשמעותו שיפור הביטחון".

במסגרת הכנס, הציג ראש אכ״א, אלוף יניב עשור, תכנית הדגל ׳לרשותכם׳, אשר נועדה לרכז את כלל המשאבים המושקעים בתחום ההכנה לצה״ל, במטרה לעודד את נתוני הגיוס ברשויות ולאפשר מענה ממוקד ויעיל לצרכיה הפרטניים של כל רשות. ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם, תא״ל אמיר ודמני, סקר אודות תהליך ההכנה לצה״ל המהווה מרכיב משמעותי בתהליך הגיוס, השיבוץ והעמידה בצרכי כוח האדם הנדרשים. כמו כן, ראש חטיבת התכנון, תא״ל אייל הראל הציג את היבטי בניין הכוח, וראש חטיבת המבצעים, תא״ל ירון פינקלמן הסביר על נושאים מבצעיים ואתגרי צה״ל בגזרות השונות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...