Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גבעתיים עפה לחלל

גבעתיים עפה לחלל
קרדיט: Pixabay

עיריית גבעתיים מפיקה כנס חלל ייחודי לכלל תלמידי/ות ותושבי/ות העיר

גבעתיים פותחת את שנת הלימודים בכנס חלל מקוון בהשתתפות מיטב המומחים והמרצים המתגוררים  והפועלים בעיר. הכנס ישודר ביום חמישי (8.10) בין השעות 16:00-18:00. חלקו החגיגי הראשון כולל ברכות במעמד ראש העיר, מר רן קוניק ,ראש מנהל הנוער והצעירים, הגב' אירית אהרונסון והרצאה פותחת: "שחר עידן החלל היזמי" על ידי היזמת ורד כהן ברזילי ומנכ"לית חברת ""Out of the box. חלק זה יועבר בשעה 16:00 בשידור חי באמצעות ערוצי השידור העירוניים.

בחלק השני אשר יתחיל בשעה 17:00, הצופים הופכים למשתתפים אקטיביים ומתחלקים ל-28 כיתות למידה וסדנאות וירטואליות המחולקות לפי גילאים ומועברות על ידי מיטב הורי, מומחי ומורי העיר. בין נושאי ההרצאות: חדשנות ועתידנות טכנולוגית, לוויינים וננו לוויינים, ההתמחות שלי בנאס"א -עדות והמלצות, מאסטרשף בחלל, חדר כושר בחלל, תכנית החלל של איחוד האמירויות, הצלחות ונפילות בחלל הסובייטי ועוד, בנוסף יתקיימו סדנאות ייחודיות: היפ הופ חלל על ידי סטודיו דנסינג העירוני, סדנת ציור חלליות ורובוטים על ידי עינת יערי ציירת ומורה לאמנות בעיר.

בכנס נוטל חלק גם מצפה הכוכבים-גבעתיים אשר יערוך תצפית בשידור חי על כוכבי צדק ושבתאי. תצפית נוספת תתקיים על ידי המורה אלעד מתיכון שב"צ, בשילוב חידון אינטראקטיבי למשתתפים.

קרדיט: דוברות גבעתיים

את הכנס יזמו עיריית גבעתיים בשיתוף מנהל החינוך, הנוער והצעירים נשים, יזמיות חברתיות ואימהות לילדים במערכת החינוך העירונית, והוא למעשה סנונית ראשונה של תכנית חינוכית נרחבת בשם: "גבעתיים עיר חלל" אשר הושקה לאחרונה בעיר, במסגרתה כל תלמידי העיר ייהנו מתוכניות העשרה ולמידה בתחום החלל והתעופה. השקת התוכנית והכנס תוכננו לפני זמן רב, לפני פרוץ הקורונה ועברו התאמה מיוחדת למרחב הדיגיטלי. על אף עומס העבודה המוטלת על כתפיהם של הצוותים החינוכיים בעיר, ההתגייסות לכנס הייתה מהירה ונרחבת. "מה שעמד מנגד עיננו היה הסגר והילדים שיושבים בחופשת סוכות בבית ללא מענה אינטלקטואלי ורגשי", מספרת אירית אהרונסון. לדבריה, ההשקעה בתוכנית יוקרתית כמו "גבעתיים עיר חלל" היא צעד נוסף, בסדרת צעדים פורצי דרך שהעיר עושה להשבחת תכוניות החינוך העירוניות והצעדתן אל העתיד. התוכנית שמה דגש מיוחד על מיומנויות המאה ה-21, פיתוח כישורי היזמות והחדשנות.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...