Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גינדי השקעות נדל"ן חכמות

גינדי השקעות נדל"ן חכמות
מקור גינדי השקעות

השקעה חכמה זו השקעה שיכולה להניב לכם הכנסה ותשואה, גם בתנאים של אי וודאות או שינויים בסביבה הכלכלית במשק. אם אתם מחפשים השקעה חכמה, נסביר כל מה שצריך לדעת על כך, תוך התייחסות למיקום, לתשואה, הבטחת עתיד המשפחה. נסביר גם איך מוצאים את ההון המתאים וכעת, חברה ידועה כמו גינדי השקעות מהווה מקום טוב להתחיל בו.

גינדי השקעות נדל"ן חכמות
מקור gindi.com

השקעות נדל"ן במקומות הנכונים ביותר

אמצעי התקשורת מפרסמים חדשות לבקרים על הטלטלות שעובר שוק ההון הישראלי. גם שוקי המניות שמעבר לים מאוד תנודתיים ולעומת כל זאת, השקעות נדל"ן ראויות נחשבות לסולידיות בהרבה. השקעה חכמה כמו עם גינדי השקעות לוקחת אתכם למקומות הכי נכונים. זהו הכלל הראשון בהשקעת נדל"ן – בחירה במיקום נכון. מיקום טוב במרכז ממקסם את ההשקעה ומקל על מציאת שוכרים. בכל עת, אלה המקומות שבהם הנכסים תמיד נמצאים בתפוסה מלאה ועבור המשקיע, כך מקבלים ראש שקט לאורך זמן. המקומות הנכונים ביותר מציעים קרבה למוסדות חינוך טובים, פארקים ירוקים, התשתיות הכי טובות.

השקעה חכמה עם הסיכוי הכפול

השקעה מניבה מאפשרת למשקיע, יחיד או משפחה, להגדיל את ההון. בכל חודש מקבלים דמי שכירות שמהווים הכנסה, אך לא כאן טמונה כל החוכמה. ההשקעה החכמה באמת היא זו שמביאה בחשבון את פוטנציאל ההשבחה. כפי שמעידות הדוגמאות של השנים האחרונות, פרויקטים של גינדי העלו את ערכם בצורה דרמטית לאורך זמן. כלומר, אם הנכס מעלה את ערכו ואתם מזהים הזדמנות, תוכלו לממש את ההשקעה, מכירה ברווח גבוה (יש להביא בחשבון שיקולי מס).

השקעה במשפחה ובעתיד שלה

פעם היינו פותחים תוכניות חיסכון עבור הילדים או הנכדים והכסף היה עובד בשבילנו ובשבילם. כיום, ההשקעות הללו לא מניבות כמעט ריבית ולמעשה חלקן הגדול מפסידות במונחים ריאליים (ביחס לשינויים במדד המחירים). השקעה חכמה בנדל"ן מאפשרת ליהנות מכסף שעובד בשבילכם פלוס צמיחה עבור המשפחה כולה.

כידוע, מחירי הנכסים בארץ עולים ועולים. כמעט אף פעם הם לא יורדים. אז מה הפלא שהורים לילדים שחושבים קדימה רוצים לקנות נכס עבורם במחיר הנוכחי. אפילו אם הילדים קטנים, את הנכס המיועד עבורם משכירים ובעתיד, יהיה להם בית. השקעות מסוג אחר לא יאפשרו להבטיח את עתידם בצורה כזאת. מובן שצעד כזה יכולים לנקוט גם סבים או סבתות שעתיד הנכדים חשוב להם.

משקיעים חכם גם עם הון עצמי חלקי

עוד דבר חכם בהשקעות נדל"ן: האפשרות לרכוש נכס איכותי, גם אם יש לכם רק חלק מההון הדרוש לכך. ריבית המשכנתאות כיום נמוכה למדי, מה שמאפשר למשקיעים שחושבים קדימה לקנות נכס די בקלות. עם תכנון נאות, אפשר להשכיר את הנכס ולהחזיר את המשכנתא ללא שום קושי. בתוך כמה שנים, הגעתם לנכס נוסף ללא צורך בגיוס כל ההון הדרוש להשקעה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...