Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דברים כיפים לעשות בדרום הארץ

דברים כיפים לעשות בדרום הארץ
קרדיט https://funtasy.co.il

אילת אטרקציות הינה עמוסה באטרקציות שכן יש המון דברים מיוחדים לעשות בעיר המדהימה אילת. כמו כן ישנם אטרקציות כמו דארק רייד- אשר שם תצטרכו להילחם בזומבים וכו', ונעשה באטרקציה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ואפקטים מיוחדים אשר הופכים את החוויה באטרקציה למציאותית, בנוסף המשחק מתאים ל8 שחקנים. אטרקציה נוספת היא מקספלייט- אשר הינו סימולטור אשר מסתובב 360 ועושה גלגולים ולופים, הוא מספק לשחקנים תחושה שהם נמצאים באוויר וזוהי חוויה מדהימה לכל משתמש. כמו כן ישנם אטרקציות כמו קולנוע עם 7 מימדים אשר הינו מטורף. סימולטור כדורגל מדהים. חדר אשליות ייחודי. מבוך מראות מדהים ומתוחכם. מתחם לייזר טאג אשר הינו סופר מגניב וסופר איכותי. לשם כך תוכלו לחברת FUNTASY אשר לה מתחמי אטרקציות מרשימים בעיר אילת ובים המלח תוך הקפדה על מתחמי אטרקציות עשירים בפעילויות חדשניות ומתקדמות, אטרקציות אשר מתאימות לכל המשפחה, כמו כן האטרקציות הינן מאושרות על ידי מכון ההתקנים והינן בטוחות. המתחמים הינם עשירים ונמצאים במתחמים ממוזגים ונעימים כיאה לערים חמות כמו אילת וים המלח וכן ניתן לחגוג אצלנו מה שתרצו כמו מסיבות בר\בת מצווה, מסיבת רווקים\ רווקות, ערב דיסקו, ועוד. בנוסף תזכו לתודעת שירות מדהימה ולאטרקציות ייחודיות.

אילת אטרקציות
קרדיט https://funtasy.co.il

לשמח את הקטנים שלנו

לא פעם יוצא לנו להגיע בתור משפחה לאילת ולחפש אטרקציות לילדים באילת, ישנם לא מעט אטרקציות ייחודיות שירגשו את הילדים שלכם ויעשו אותם ואתכם רגועים ומאושרים. חלק מן האטרקציות הם: קולנוע 7 מימדים אשר הינו עוצר נשימה ויספק לילדכם חוויה קולנועית בלתי נשכחת תוך כיסאות זזים ושילוב של כל החושים בצפייה, בנוסף יוכלו הילדים לשחק בסימולטור כדורגל אשר הינו מגניב במיוחד, אופציה נוספת זה הלייזר טאג אשר יאפשר לילדכם לנוע בחופשיות וליהנות ממשחק יריות מגניב, מרוצי מכוניות, מתחם הפוטקורט אשר משלב ביליארד עם הרגל, ועוד שלל אופציות ייחודיות ומגניבות לכלל הגילאים.

ליהנות בחופשה

ישנם לא מעט אטרקציות בים המלח וביניהם תוכלו ליהנות מטיול מדהים לעין בוקק אשר כולל הליכה במסלול נעים וקצר, אשר כולל בסופו מעיין נסתר ומדהים. לייזר טאג- הינה אטרקציה נוספת אשר כוללת קרבות לייזר בין 2 קבוצות, המשחק משלב אנרגיות וריצה, אדרנלין, כיף, אחדות, תחרותיות וצחוקים. אופציה נוספת הינה קולנוע 7 מימדים אשר ישלב בין כל החושים שלכם ושם תוכלו לבחור בין קטעי וידאו של עד 14 דקות בשלל ז'אנרים מסרטי ילדים ועד אימה וכל זה תוך חוויה בלתי נשכחת. לשם כך תוכלו לפנות FUNTASY אשר הינה בעלת מתחמי אטרקציות מרשימים וממוזגים באילת ובים המלח. מתחמיה של החברה הינם איכותיים ועומדים בתקנים השונים תוך הקפדה על אטרקציות ייחודיות לכל המשפחה ולכלל הגילאים. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 08-9118282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...