Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דבר אלי בוורדים – זרי ורדים

דבר אלי בוורדים – זרי ורדים
קרדיט פיקסלס

אחת ממתנות תשומת הלב, הכי אהובות על נשים, בכל הגילאים, זה זר ורדים. יש משהו בפרח הזה שמעורר שמחה, אהבה ותשוקה לאדם המעניק ובכלל לחיים.  כל פרח מכניס אור ושמחה ללב של כולם, למקבל ולנותן גם יחד, אך ורדים עושים את העבודה בצורה הכי משמחת וטובה, כי זר ורדים ססגוני וריחני אומר בלי מילים את מה שכולנו רוצים להרגיש, בעיקר נאהבים.

דבר אלי בוורדים - זרי ורדים
קרדיט פיקסלס

ורד, או כפי שנהוג לטעות ולקרוא לו שושנה, הוא פרח ממשפחת הוורדיים אשר מונה עשרות רבות מאות של מינים, שיחים, פרחים ומטפסים במגוון רחב של צבעים וגוונים. למידע נוסך, לחצו כאן  פרחי הורד ידועים ביופיים וריחם המשכר וזר ססגוני שלהם מוסיף לכל אירוע וחגיגה נופך אישי מרגש. זה לא ממש משנה אם מגישים את הזר באופן אישי או נעזרים בשירות משלוחי זרים, כל ה שחשוב זה להמשיך ולפנק את הקרובים אלינו ולדבר אליהם בפרחים, עדיף בורדים.

כיום ניתן למצוא ורדים במגוון צבעים ולעצב זר מושלם לכל אירוע, אישי או משפחתי. החל מהזר הרומנטי הקלאסי של ורדים בגוון בורדו , דרך ורדים לבנים חגיגיים, עוד סוג קלאסי ומקסים הוא הפרח הורוד הרב גוני, ניתן למצוא ורוד עדין, או ורוד כהה לשילוב מתוחכם ויפה. לחובבי הצבעים החמים, יש גם זרי ורדים כתומים מרשימים.

פרחים הם דרך נפלאה להעביר מסרים וניתן לראות שלכל פרח ולכל צבע את המסרים הייחודיים לו. באופן כללי פרח הורד מסמל אהבה, חיבה וקרבה. כאשר כל צבע מדייק את המסר שמבקשים להעביר למקבל. כך שבהענקת זר בורדו או ורד אדום מבטאים תשוקה ואהבה לוהטת בין בני זוג או מי שמעוניין ברומנטיקה.  הורד הלבן לעומתו, מסמל טוהר, תמימות ואהבה עילאית והיא מתאימה לאירועים משפחתיים ובמיוחד לחתונה. את הזר הצהוב ניתן להעניק לאות של חברות קרובה והערכה עמוקה והכתום משדר בעיקר שמחה.

עוד בימים הראשונים של ההיסטוריה, הורד נחשב לפרח מלכותי ומרפא. מעלי הכותרת המבושמים הופקו שמנים, מי ורדים, תה וכמובן בושם. לשמן הורדים סגולות מרפאות והוא מומלץ ברפואת המזרח בעיקר לטיפול בדלקות אוזניים ועיניים, הקלה על כאבי ראש, הורדת חום  וכן בטיפול בבעיות עיכול, הרגעה של כאבי בטן, נפיחות וגזים. מי הורדים מומלצים לטיפול בבעיות עור ופצעים. גם ענף הקוסמטיקה לא פסח על הורדים והתמציות המופקות מהם משמשות במוצרי קוסמטיקה וטיפוח רבים.

זה ברור שלא ניתן להתעלם מהפרח וכמובן לא מן הריח ואפשר על הצבע להתווכח, אבל זה ברור שאף אחד לא יכול להישאר אדיש לזר של ורדים. כי היופי עם הפרח הזה ופרחים בכלל, זה שאפשר להתאים את הזר וצבעיו לכל אדם. כי גם האנשים שהכי נבוכים מקבלת פרחים, ישמחו להכניס לחיים מתנה מעוררת חושים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...