Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דיו עבור המדפסת

דיו עבור המדפסת

המלחמה הידועה ביו יצרניות דיו עבור מדפסת אשר מציעות דיו מקורי, לבין החברות אשר משווקות דיו חלופי, עלתה שלב. היום קיים שירות חדש לצרכני הדיו שניתן לרכוש מכלי דיו או טונרים באמצעות מכונות אוטומטיות.בגלל התחרות שרק העמיקה עם השנים, בין יצרניות הדיו והמשווקות, רשתות  מובילות, מפרסמות מאמרים והסברים, מדוע המכליות דיו שלהם, עדיפים על שאר  המשווקות. למעשה, מסתבר כי רוב הצרכנים, מעדיפם לרכוש דיו מקורי למרות שהמחיר שלו הוא ממש גבוה. ישנם מקרים, אשר בהם יצרניות הדיו אף מרוויחות הרבה יותר על דיו למילוי מאשר על המדפסת, כמו שחברות הסלולר, מרוויחות על זמן אוויר ולא על הטלפון החכם עצמו.

דיו עבור המדפסת

מה אומרת הסטטיסטיקה על צרכני דיו למדפסות?

על פי הסטטיסטיקה, כ -80% בשוק המוסדי רוכשים יותר דיו מקורי מאשר דיו חלופי. כאשר אנו משווים על פי הסטטיסטיקה את השוק הפרטי, המספרים ממש שונים. 20% מהצרכנים הפרטיים, רוכשים דיו חלופי ואילו, ואילו 40% מהצרכנים הפרטיים, רוכשים דיו מקורי . איכות הדיו החלופית אינה נופלת מהמחסניות המקוריות של הדיו, אך יש לציין כי מה שחשוב הינה שיטת המילוי. ישנן מחסניות דיו עבור מדפסת, אשר ממולאות אצל היצרן.

השאלה שנשאלת היא בכל זאת, מדוע מומלץ ולמי לרכוש מחסניות של דיו מקורי? מי שמדפיס תמונות ומעוניין באיכות צבע מרבית, כדאי כי ירכוש ראש דיו עבור מדפסת מקורי. מי שעוסק בהדפסות שחור לבן של מסמכים, מומלץ כי ירכוש את הדיו החלופי. ש לשים לב לכמות הדיו במחסניות החלופיות, על מנת שהמילוי לא יהיה פחות ממה שרשום על המחסנית או המכל.

אופן ייצור מכלי או מחסניות הדיו יעיד על איכותו

יש לציין, כי אופן ייצור הדיו, יעיד על איכותו. שיטת הייצור היא נשוא שיש להכיר מקרוב. יש לוודא כי מי שממלא את הדיו למכלים או את אבקת הטונר למחסנית, חייב להיות בעל הכשרה מתאימה לכך. למרות שישנן ערכות למילוי עצמי של דיו עבור מדפסת, לבטח מי שמנסה למלא את מכלית הדיו, יודע כמה זה קשה ורבים מסתבכים, מה שפוגם בסופו של דבר באיכות הדיו ולבטח בתוצאה הסופית של ההדפסה עצמה.

כאשר, החלו מחסניות הדיו הממוחזרות לחדור לשוק, הכריזו יצרניות המדפסות, שהן לא תהיינה אחראיות לנזקים שייגרמו למדפסות שנרכשו אצלן בשל החדרת מחסניות דיו חלופי. היום ספקיות הדיו הממוחזר,  מוכנות ליטול על עצמן את תיקון המדפסות, אם ייגרם נזק למדפסת.  בעצם, רוב החנויות והרשתות למוצרי כתיבה וצרכי משרד, מוכנות להחליף מחסניות דיו ממוחזר ללא התנגדות בכלל. לעיתים, אנשים מחליפים מדפסת, רק בשל לחסוך בהוצאות הדיו למדפסת. למשל, טונר יקר יותר לרכישה מאשר מכלית דיו, אבל הטונר, יכול להדפיס כמות גדולה יותר

לסיכום- לכל אחד מסוגי הדיו, יש קיימים המאפיינים שלו וכן יתרונות וחסרונות ולכן יש לבחור נכון איזה סוג של דיו יהיה עדיף עליכם, אם מבחינת המחיר והן מבחינת האיכות.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...